Lasten teatteriesitys ja yleisön käytös

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä siinä on vaikeaa äidille, ettei voi komentaa lastaan (arvio 5-6v) oikeasti kunnioittamaan maksaneen yleisön rauhaa katsoa teatteriesityksiä?
Hä?

Lapselle ja äidille huomautettiin yleisön toimesta monesti mutta puhe karkin älytön suu auki mässyttäminen isoine maiskutuksineen kuului monelle riville.
On oikeus syödä karkkia ja on oikeus olla lapsen kanssa teatterissa.
Ja olin varmasti herkkä äiti kun en vaan jaksanut kuunnella seläntakana maiskis maiskis slurps ääniä ylikorostettuna.

Muistakaa, että on velvollisuuksiakin! Ja niitä voi lapselle opettaa vaikka oltiinkin pohjoisemmassa ns. Metsässä.
 
vierailija
Mikä siinä on vaikeaa äidille, ettei voi komentaa lastaan (arvio 5-6v) oikeasti kunnioittamaan maksaneen yleisön rauhaa katsoa teatteriesityksiä?
Hä?

Lapselle ja äidille huomautettiin yleisön toimesta monesti mutta puhe karkin älytön suu auki mässyttäminen isoine maiskutuksineen kuului monelle riville.
On oikeus syödä karkkia ja on oikeus olla lapsen kanssa teatterissa.
Ja olin varmasti herkkä äiti kun en vaan jaksanut kuunnella seläntakana maiskis maiskis slurps ääniä ylikorostettuna.

Muistakaa, että on velvollisuuksiakin! Ja niitä voi lapselle opettaa vaikka oltiinkin pohjoisemmassa ns. Metsässä.
Jos katon jotain hikistä lasten näytelmää niin ihan sama! Mässyttäminen on ok.
 
vierailija
Mä olin pari viikkoa sitten myös lasten teatterissa ja siellä kuului tosi paljon muutakin kuin maiskutusta. Suuriosa yleisöstä oli pieniä lapsia, mutta onneksi pipo ei ollut kenelläkään kireällä.
 
vierailija
Mistä lähtien on alettu mässäämään teatterissa karkkia yms mässyä? Ihmettelin joitakin vuosia sitten kun lapsi oli päiväkodissa ja menivät teatteriin ja mukaan pyydettiin herkkuja evääksi, olen sitten varmaan tiukkapipo kun mässyttäminen ei mielestäni kuulu teatteriin ollenkaan, eikä näin aiemmin ole tehty. Elokuvat on erikseen, siellä ei häiritä esiintyjiä...
 

Yhteistyössä