Leijonamies puolisona?

  • Viestiketjun aloittaja Ihastunut oinas
  • Ensimmäinen viesti
Huom
En tiedä, mutta olen itse leijona.
Veikkaisin, että sosiaalinen, viihtyy hyvin keskipisteenä.
Omanarvontuntoinen ja oikeudenmukainen. Pitää heikompien puolta.
Joskus päällekäyvä mielipiteissään. Pitää kauniista asioista, aavistuksen turhamainen. Tällainen on kai tyypillinen leijona.
 
V-ivian
Mulla on. On ihana. Lempeä, kiltti. Mutta tietää oman arvonsa myös... ja kiillottaa itse omaa sädekehäänsä jos kukaan muu ei sitä tee :D Ei haittaa, koska parempaa miestä ei voi olla. Ei ole ikinä, milloinkaan, koskaan sanonut pahaa sanaa musta, tekee aina parhaansa jotta perheellä olisi kaikki hyvin, vaati mitä vaati. Maailman paras isä.

Oikeasti meillä myös riidellään, mutta luulen sen johtuvan lähinnä siitä että minä oon härkä :D mutta tosiaan, mies osaa suuttua ja on joskus pitkävihainenkin, muttei ikinä hauku tai ole ilkeä.

Sängyssä se on asenteella "sinä ensin". Ja on tosiaankin paras kumppani sängyssäkin, juurikin tuosta syystä.

Vaikka välillä ärsyttää toi mies, niin nytkään en keksi pahaa sanaa siitä :)
 
...
Minun mies on lempeä, mielettömän hyvä isä, rauhallinen, vieraassa seurassa hieman ujokin, miehekäs, ajattelee muita aina ennen itseään... Osaa olla myös jääräpäinen ja joskus suuttuukin, mutta ei ikinä hauku tai ilkeile. Leppyy nopeaa ja pyytää anteeksi.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei horoskooppeihin ole uskomista
Ei niihin viikkojuttuihin olekaan, mutta jotain perää on näissä luonnehdinta-asioissa kuitenkin. Itse olen aivan tyypillinen leijona ja poika on niin tyypillinen kaksonen (Jekyll-Hyde-tyyppi) kuin olla ja voi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei horoskooppeihin ole uskomista
Ei niihin viikkojuttuihin olekaan, mutta jotain perää on näissä luonnehdinta-asioissa kuitenkin. Itse olen aivan tyypillinen leijona ja poika on niin tyypillinen kaksonen (Jekyll-Hyde-tyyppi) kuin olla ja voi.
Kyllä niissä perää on, tosin onhan ne luonnekuvaukset laadittu niin, että jokaiselle käy mikä tahansa, itse vaan poimii ja muistaa ne tietyt kuvaukset :D
 
gd
Mun mies on itse rauhallisuus :) Kun suuttuu, suuttuu kunnolla!!! Leppyy äkkiä. Hyvä isä, työteliäs, hajamielinen! Huomattavissa omassani piirre, ensin itselle sitten muille jos oma perhe ei ole kyseessä.
 
mus
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Minun mies on lempeä, mielettömän hyvä isä, rauhallinen, vieraassa seurassa hieman ujokin, miehekäs, ajattelee muita aina ennen itseään... Osaa olla myös jääräpäinen ja joskus suuttuukin, mutta ei ikinä hauku tai ilkeile. Leppyy nopeaa ja pyytää anteeksi.
pees ja vielä uskomattoman viisas sekä vaatimaton perfektionisti
 

Yhteistyössä