lihaskrampit, mikä auttaa?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja tulen hulluksi, 06.07.2009.

1. Minulla krampannut lihakset lähes koko kropassa jo 1,5 viikkoa.. Mikä voisi auttaa niiden loppumiseen? Magnesiumista olen lukenut,mutta kannattaako myös jotain muuta valmistetta kokeilla?

en kestä tätä jatkuvaa kramppaamista. Tulin siis jokunen aika sitten etelästä, ja lihaskouristukset alkoivat loman aikana...

2. Neeanäiti

Neeanäiti Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.09.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä se magnesium taitaa parhaiten auttaa.

3. vieras

vieras Vieras

No eihän pelkkä lukeminen auta! Käy nyt vaan ostamassa sitä magnesiumia :)

4. olen apteekkiin menossa illalla,kun menen töihin.. mutta haluan kuulla teiltä muilta,että onko myös muita rohtoja mitä kannattaa kokeilla... pelottaa ettei magneisum auta, ni olis varalle muita "rohtoja"..

Kiitokset vastanneille..

mistä muuten lihaskouristukset johtuu?

5. hemuli

hemuli Vieras

Suosittelen vissyvettä se on auttanu mulla :) raudanpuuteki voi niitä kramppeja aiheuttaa, mut rautaa ei kannata alkaa napsia ilman et käy hempparin tarkistuttamassa.

6. kiitti kaikille vastanneille, kaipa mä käyn purkin magnesiumia ostamassa, jossei auta ni sit lekuriin.. Mut toivottavasti auttaa.

Ja vichyä en jup, ku laatta lmeinaa lentää pienestäki määrästä sitä:)

7. Lily of the valley

Lily of the valley Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.02.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juu, magnesiumia kannattaa kokeilla, siihen tulokseen olit tullut itsekin ilmeisesti. =)

8. ohikulkija

ohikulkija Vieras

Ellei kotona satu olemaan mangnesiumia niin merisuolan (karkean) nokareen laittaminen kielen alle kuulemma auttaa. Näin ainakin mun äiti neuvoi, kokeillut en vielä ole:)

9. veke50

veke50 Vieras

Minulla hieronta auttaa muihin lihaksiin, paitsi yhteen.

10. Rane

Rane Vieras

Ehkä päivittäinen monipuolinen liikuntakin, auttaisi lihaskramppeihin tai on se ainakin mulla auttanut

11. *-*

*-* Vieras

Onko kellään muulla ollut vastaavaa että lihakset alkaa yhtäkkiä kramppaan ympäri kohoa+ Mulla ollut jo 3 päivää. ieniä nipistyksiä ihan ympäri kehoa koko ajan!!!!!!!! Pää sekoaa!

12. *-*

*-* Vieras

Oonko tosiaan ainoa???

Jaa tämä sivu