lihaskrampit, mikä auttaa?

  • Viestiketjun aloittaja tulen hulluksi
  • Ensimmäinen viesti
tulen hulluksi
Minulla krampannut lihakset lähes koko kropassa jo 1,5 viikkoa.. Mikä voisi auttaa niiden loppumiseen? Magnesiumista olen lukenut,mutta kannattaako myös jotain muuta valmistetta kokeilla?

en kestä tätä jatkuvaa kramppaamista. Tulin siis jokunen aika sitten etelästä, ja lihaskouristukset alkoivat loman aikana...
 
tulen hulluksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän pelkkä lukeminen auta! Käy nyt vaan ostamassa sitä magnesiumia :)
olen apteekkiin menossa illalla,kun menen töihin.. mutta haluan kuulla teiltä muilta,että onko myös muita rohtoja mitä kannattaa kokeilla... pelottaa ettei magneisum auta, ni olis varalle muita "rohtoja"..

Kiitokset vastanneille..

mistä muuten lihaskouristukset johtuu?
 
tulen hulluksi
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Suosittelen vissyvettä se on auttanu mulla :) raudanpuuteki voi niitä kramppeja aiheuttaa, mut rautaa ei kannata alkaa napsia ilman et käy hempparin tarkistuttamassa.
kiitti kaikille vastanneille, kaipa mä käyn purkin magnesiumia ostamassa, jossei auta ni sit lekuriin.. Mut toivottavasti auttaa.

Ja vichyä en jup, ku laatta lmeinaa lentää pienestäki määrästä sitä:)
 
ohikulkija
Ellei kotona satu olemaan mangnesiumia niin merisuolan (karkean) nokareen laittaminen kielen alle kuulemma auttaa. Näin ainakin mun äiti neuvoi, kokeillut en vielä ole:)
 
*-*
Onko kellään muulla ollut vastaavaa että lihakset alkaa yhtäkkiä kramppaan ympäri kohoa+ Mulla ollut jo 3 päivää. ieniä nipistyksiä ihan ympäri kehoa koko ajan!!!!!!!! Pää sekoaa!
 

Yhteistyössä