Lindexiltä haettava Libero-paketti - koko?

  • Viestiketjun aloittaja Felix D.
  • Ensimmäinen viesti
Felix D.
Moi,

minkä kokoinen/kokoisia vaatteita mahtaa olla Libero-kerhon Lindexiltä haettavassa lahjapaketissa? Löysin lapun tänää siivotessani tuolta paperikasojen kätköistä... Onkohan käynyt niin kuin lapussa varoitellaan eli poika on kasvanut jo ohi. Meillä nyt 74 koot käytössä. Eli kantsiikohan enää hakea?
 
Ap
Ahaa, kiitti, ilmeisesti niitä on siis erilaisia. Mut outoa, jos ei ole vaatteita paketissa kun kerran Lindexiltä haetaan? No, pitää järjestää itsensä kaupunkiin vielä ennen jussia.
 
No mulla ei ollu edes niitä sukkia!! :kieh: |O Housuvaippoja kokoa 7-11kg, kertisruokalappuja, puhd.liinoja, käsinukke ja pikkarinsuojia. Siinä mun saldo. Ai niin ja kirja. Vähän pettynyt olen. Ja kuponki jolla saa sukat KUN ostaa Lindexistä vauvanvaatteita :(
 
mikämikä
Alkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:
Alkuperäinen kirjoittaja mikämikä+:
mikä tämä Libero-kerhon paketti on? kuulutaan myös ko kerhoon, mut ei meille ole mitään paketti tullut.. :(
Kuponki lahjaa varten tulee kun vauva n 6kk.
Ahaa, no odotellaan sit vielä hetki :) ja katsotaan sit mitä se pitää sisällään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Täl hetkel kerhosivujen mukaan siel olis housuvaippoja, siteitä, sukat, 2 kirjaa ja pallo..
Pitäsköhän johonkin oikein taas valittaa kun ei ollut noita. Ei edes sitä palloa vaan se pölö käsinukke joita meillä jo muutenkin 2 :|
Muokkailen:
Mitä Up&Go-paketti sisältää?

Up&Go-paketti sisältää erilaisia hyödyllisiä tuotteita, joista on iloa sekä lapselle että sinulle. Paketin sisältö vaihtelee, sillä kehitämme sitä kaiken aikaa.
Tämä teksti oli sivulla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Mä hain paketin just pari päivää sitten, siellä oli vaippoja, siteitä, 1 kirja, 1 pallo, kylpyvaahto-näytepullo ja se sukkakuponki.
Mää hain täs pari viikoa sitten ja noitten lisäksi siellä oli sellasia liberon kertakäyttösiä ruokalappuja ja sitten oli puhdistuspyyhkeitä.
 
lissu
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Mä hain paketin just pari päivää sitten, siellä oli vaippoja, siteitä, 1 kirja, 1 pallo, kylpyvaahto-näytepullo ja se sukkakuponki.
Mää hain täs pari viikoa sitten ja noitten lisäksi siellä oli sellasia liberon kertakäyttösiä ruokalappuja ja sitten oli puhdistuspyyhkeitä.
Jaa joo, meilläkin oli noita ruokalappuja, mutta ei kosteuspyyhkeitä.

 
Pinkpossu
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ahaa, kiitti, ilmeisesti niitä on siis erilaisia. Mut outoa, jos ei ole vaatteita paketissa kun kerran Lindexiltä haetaan? No, pitää järjestää itsensä kaupunkiin vielä ennen jussia.
Meillä oli Lindexin body (koko 56 tai 62, en muista) ja sukat. Lisäksi pieni jalkapallo, josta tuli tytön suosikkilelu :) Oli siellä vielä jotain mainossälääkin...
 

Yhteistyössä