Linnainmaan citymarket..

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja ap, 08.12.2009.

1. ap

ap Vieras

Onko kukaan muu ko.kaupassa asioidessaan kiinnittänyt huomiota elintarvikkeiden päiväyksiin? Mulla on tullu joka asiointi kerralla useampi edellisenä päivänä, samana tai seuraavana päivänä vanhentunutta tavaraa :O
    Onkohan vaan ollu mun säkää vai onko joku muu mahdollisesti huomannut
    saman...?

2. ?

? Vieras

Missä sellanen on?

3. dd

dd Vieras

se on linnanmaa

4. ap

ap Vieras

Tampereella =)

5. ap

ap Vieras

ihan on linnainmaa

6. norsu

norsu Vieras

on Linnainmaa :)

7. vieras

vieras Vieras

Ootsä sen viereisen Prisman henkilökuntaa?

8. Ammattilainen

Ammattilainen Vieras

:LOL:

9. plm

plm Vieras

No ei todellakaan ole.

10. Raitapaitainen

Raitapaitainen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Just eilen siellä kyselin, että kauankohan nuo glögit on olleet lavalla kassan lähellä..? Kyseiset glögit pitää nimittäin avamattomanakin säilyttää viileässä..

Muuten ollaan oltu ihan tyytyväisiä tarjontaan.

11. viisastelija

viisastelija Vieras

Linnanmaa on Oulussa. Siellä tosin on vaan Linnanmaan Prisma ja Euromarket.

12. moi

moi Vieras

Se on Linnainmaa ja itse asun kyseisessä kaupunginosassa. En oo kyllä kiinnittänyt huomiota päiväksiin, paitsi lihatuotteissa joissa päiväys lähestyy viimestään parin päivän päästä. Ja monesti broilerit ym. onkin tarjouksessa sen takia että parasta ennen on tyyliin huomenna.....

13. Raitapaitainen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2007
    Saadut tykkäykset:
    0

Aikas kuluksiko vänkäät? Tampereella on Linnainmaa, ei Linnanmaata. ;)

14. plm

plm Vieras

Mitä sä oikein sekoilet? Niinhän mä juuri sanoin.
    Raitapaitainen sanoi että se on Linnanmaa ja mä sanoi että ei ole. Koska se ei ole.

15. viisastelija

viisastelija Vieras

No ei olekkaan ei. Mutta ettekö te lukeneet, että Linnanmaa on Oulussa ja joku luuli epähuomiossa että kyse oli siitä.

16. ap

ap Vieras

Joihinkin vanheneviin on tarjousmerkintä laitettu mutta siitä lapusta puuttuu teksti "Huom! Päiväys". Mut joo, ite katon toooosi tarkkaan kaikki päiväykset niin ei tuu edes vahingossa ostettua vanhaa tavaraa. Nyt siellä on juusto tarjouksessa, päiväys niissä 10.12 mut ei niissäkään merkintää "Huom! päiväys."

17. Raitapaitainen

Rekisteröitynyt:
    28.10.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sorry, väärästä kohdasta lainasin.

18. moi

moi Vieras

Just. Harvempi perhe ehtii kokonaisen juuston käyttämään parissa päivässä!

19. plm

plm Vieras

Siellä ei ole City-Markettia joten EI ole olemassa mitään Linnanmaan City-Markettia. Käsitätkö?

20. viisastelija

viisastelija Vieras

Mitä jos lukisit koko ketjun?
    Mä olen kirjoittanut jo melkein puoli tuntia sitten seuraavan viestin:

21. feger

feger Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    21
    Ei ole tullut käytyä siellä kuin yhden kerran vaan. Siitä reissusta jäi mielikuva, että valikoima on hyvin suppea.

22. plm

plm Vieras

Olen lukenut jokaisen viestin. Kunhan puolustin itseäni kun joku väitti mun olevan väärässä. Mutta en ole.

23. käyty on

käyty on Vieras

Hei, kiitos ap ketjusta!! Mäkin nimittäin ostin sitä tarjousjuustoa kilon pötikän, ei tullu mieleenkään että kyseesssä ois pian vanhaksi menevä tuote. Kävin jääkaapilla niin totta tosiaan - päiväys ylihuomenna!! No ei se sinänsä haittaa, mä voin raastaa sen ja laittaa pakkaseen, mutta todella törkeää touhua, ei mulle tullu mieleenkään kattoa päiväystä. Kiitos siis tosi paljon, en mä ois sitä tajunnu pakastaa ilman tätä ketjua.

Joo, ja ne glögit. Ostin niitäkin ja ihmettelin, että miten niitä säilytetään huoneen lämmössä kun kaikissa muissa kaupoissa Valion glögit on kylmässä ja lukihan siinä purkissakin, että säilytetään kylmässä.

Täytyy jatkossa tosiaan kattoa tarkkaan päiväykset, jos joku tuote on tarjouksessa. Pointsit tästä kyllä Prismalle, siellä on kissan kokoisin kirjaimin: "huom! päiväys!" jos tuote vanhenee muutamassa päivässä. No, kyllä jatkossakin käyn mieluummin Prismassa. Cittarissa on vaan posti samassa, niin siellä tulee joka tapauksessa välillä käytyä niin samalla tulee piipahdettua cittarinkin puolella.

Jaa tämä sivu