Linnainmaan citymarket..

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Onko kukaan muu ko.kaupassa asioidessaan kiinnittänyt huomiota elintarvikkeiden päiväyksiin? Mulla on tullu joka asiointi kerralla useampi edellisenä päivänä, samana tai seuraavana päivänä vanhentunutta tavaraa :O
Onkohan vaan ollu mun säkää vai onko joku muu mahdollisesti huomannut
saman...?
 
moi
Se on Linnainmaa ja itse asun kyseisessä kaupunginosassa. En oo kyllä kiinnittänyt huomiota päiväksiin, paitsi lihatuotteissa joissa päiväys lähestyy viimestään parin päivän päästä. Ja monesti broilerit ym. onkin tarjouksessa sen takia että parasta ennen on tyyliin huomenna.....
 
viisastelija
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
se on linnanmaa
No ei todellakaan ole.

Aikas kuluksiko vänkäät? Tampereella on Linnainmaa, ei Linnanmaata. ;)
Mitä sä oikein sekoilet? Niinhän mä juuri sanoin.
Raitapaitainen sanoi että se on Linnanmaa ja mä sanoi että ei ole. Koska se ei ole.
No ei olekkaan ei. Mutta ettekö te lukeneet, että Linnanmaa on Oulussa ja joku luuli epähuomiossa että kyse oli siitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Se on Linnainmaa ja itse asun kyseisessä kaupunginosassa. En oo kyllä kiinnittänyt huomiota päiväksiin, paitsi lihatuotteissa joissa päiväys lähestyy viimestään parin päivän päästä. Ja monesti broilerit ym. onkin tarjouksessa sen takia että parasta ennen on tyyliin huomenna.....
Joihinkin vanheneviin on tarjousmerkintä laitettu mutta siitä lapusta puuttuu teksti "Huom! Päiväys". Mut joo, ite katon toooosi tarkkaan kaikki päiväykset niin ei tuu edes vahingossa ostettua vanhaa tavaraa. Nyt siellä on juusto tarjouksessa, päiväys niissä 10.12 mut ei niissäkään merkintää "Huom! päiväys."
 
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
se on linnanmaa
No ei todellakaan ole.

Aikas kuluksiko vänkäät? Tampereella on Linnainmaa, ei Linnanmaata. ;)
Mitä sä oikein sekoilet? Niinhän mä juuri sanoin.
Raitapaitainen sanoi että se on Linnanmaa ja mä sanoi että ei ole. Koska se ei ole.
Sorry, väärästä kohdasta lainasin.
 
moi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Se on Linnainmaa ja itse asun kyseisessä kaupunginosassa. En oo kyllä kiinnittänyt huomiota päiväksiin, paitsi lihatuotteissa joissa päiväys lähestyy viimestään parin päivän päästä. Ja monesti broilerit ym. onkin tarjouksessa sen takia että parasta ennen on tyyliin huomenna.....
Joihinkin vanheneviin on tarjousmerkintä laitettu mutta siitä lapusta puuttuu teksti "Huom! Päiväys". Mut joo, ite katon toooosi tarkkaan kaikki päiväykset niin ei tuu edes vahingossa ostettua vanhaa tavaraa. Nyt siellä on juusto tarjouksessa, päiväys niissä 10.12 mut ei niissäkään merkintää "Huom! päiväys."
Just. Harvempi perhe ehtii kokonaisen juuston käyttämään parissa päivässä!
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja viisastelija:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
se on linnanmaa
No ei todellakaan ole.

Aikas kuluksiko vänkäät? Tampereella on Linnainmaa, ei Linnanmaata. ;)
Mitä sä oikein sekoilet? Niinhän mä juuri sanoin.
Raitapaitainen sanoi että se on Linnanmaa ja mä sanoi että ei ole. Koska se ei ole.
No ei olekkaan ei. Mutta ettekö te lukeneet, että Linnanmaa on Oulussa ja joku luuli epähuomiossa että kyse oli siitä.
Siellä ei ole City-Markettia joten EI ole olemassa mitään Linnanmaan City-Markettia. Käsitätkö?

 
viisastelija
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja viisastelija:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
se on linnanmaa
No ei todellakaan ole.

Aikas kuluksiko vänkäät? Tampereella on Linnainmaa, ei Linnanmaata. ;)
Mitä sä oikein sekoilet? Niinhän mä juuri sanoin.
Raitapaitainen sanoi että se on Linnanmaa ja mä sanoi että ei ole. Koska se ei ole.
No ei olekkaan ei. Mutta ettekö te lukeneet, että Linnanmaa on Oulussa ja joku luuli epähuomiossa että kyse oli siitä.
Siellä ei ole City-Markettia joten EI ole olemassa mitään Linnanmaan City-Markettia. Käsitätkö?
Mitä jos lukisit koko ketjun?
Mä olen kirjoittanut jo melkein puoli tuntia sitten seuraavan viestin:
Alkuperäinen kirjoittaja viisastelija:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
se on linnanmaa
No ei todellakaan ole.
Linnanmaa on Oulussa. Siellä tosin on vaan Linnanmaan Prisma ja Euromarket.
 
Ei ole tullut käytyä siellä kuin yhden kerran vaan. Siitä reissusta jäi mielikuva, että valikoima on hyvin suppea.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja viisastelija:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja viisastelija:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
se on linnanmaa
No ei todellakaan ole.

Aikas kuluksiko vänkäät? Tampereella on Linnainmaa, ei Linnanmaata. ;)
Mitä sä oikein sekoilet? Niinhän mä juuri sanoin.
Raitapaitainen sanoi että se on Linnanmaa ja mä sanoi että ei ole. Koska se ei ole.

No ei olekkaan ei. Mutta ettekö te lukeneet, että Linnanmaa on Oulussa ja joku luuli epähuomiossa että kyse oli siitä.
Siellä ei ole City-Markettia joten EI ole olemassa mitään Linnanmaan City-Markettia. Käsitätkö?
Mitä jos lukisit koko ketjun?
Mä olen kirjoittanut jo melkein puoli tuntia sitten seuraavan viestin:
Alkuperäinen kirjoittaja viisastelija:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
se on linnanmaa
No ei todellakaan ole.
Linnanmaa on Oulussa. Siellä tosin on vaan Linnanmaan Prisma ja Euromarket.
Olen lukenut jokaisen viestin. Kunhan puolustin itseäni kun joku väitti mun olevan väärässä. Mutta en ole.
 
käyty on
Hei, kiitos ap ketjusta!! Mäkin nimittäin ostin sitä tarjousjuustoa kilon pötikän, ei tullu mieleenkään että kyseesssä ois pian vanhaksi menevä tuote. Kävin jääkaapilla niin totta tosiaan - päiväys ylihuomenna!! No ei se sinänsä haittaa, mä voin raastaa sen ja laittaa pakkaseen, mutta todella törkeää touhua, ei mulle tullu mieleenkään kattoa päiväystä. Kiitos siis tosi paljon, en mä ois sitä tajunnu pakastaa ilman tätä ketjua.

Joo, ja ne glögit. Ostin niitäkin ja ihmettelin, että miten niitä säilytetään huoneen lämmössä kun kaikissa muissa kaupoissa Valion glögit on kylmässä ja lukihan siinä purkissakin, että säilytetään kylmässä.

Täytyy jatkossa tosiaan kattoa tarkkaan päiväykset, jos joku tuote on tarjouksessa. Pointsit tästä kyllä Prismalle, siellä on kissan kokoisin kirjaimin: "huom! päiväys!" jos tuote vanhenee muutamassa päivässä. No, kyllä jatkossakin käyn mieluummin Prismassa. Cittarissa on vaan posti samassa, niin siellä tulee joka tapauksessa välillä käytyä niin samalla tulee piipahdettua cittarinkin puolella.
 

Yhteistyössä