Lokakuun lapsoset 2015

Heippa! Ja kiitos kovasti tuesta täältäkin kaikille :) on se vaan tuo vauva arki ja varsinkin esikoisen kanssa aika uutta ja outoa että onneksi tajusin tulla tänne! ois turhan montaa asiaa päässänsä joutunut yksin pyörittelemään. Nyt onneks ite oon rauhottunut vähän enkä panikoi ihan pienistä :) niin ja meilläkään ei vielä kävellä, tukea vasten kylläkin jo hyvin. Meillä on kyllä tyttö niin kauheen varovainen kaiken liikkumisen suhteen. Kaikki tekee rauhallisesti ja harkitusti. Nyt viikko sitten uskaltautui vasta laskeutua seisomasta itse alas ja senkin tekee hyvin hyvin rauhallisesti :) Ihme että osaakin noin varovainen olla vaikkei ikinä ole edes pää pahemmin kopsahtanut mihinkään! mekin mietittiin että yksi vuotis kuvat käydään jossain otattamassa, sitten kuun lopussa kunhan neiti vuoden täyttää :) meille ei oo toista vielä tulossa, toistaiseks tuntuu ihan kauhu ajatukselle että täällä olisi kaksi vaippa ikäistä :LOL: vaikka en väitä etteikö se pikkusisarus välillä mielessä käy ;) mieskin on kyllä tosin sitä mieltä että kuhan tästä yhdestä nyt selviämme jonkun vuoden niin katsotaan sitten :LOL: mutta hyvää jatkoa täältäkin kaikille ja paljon paljon onnea teille jotka vauvan saatte :)
 
Paljon onnea teille vauvan jo syliin saaneille ☺
Itse olen vasta 6. viikolla eli alkuaskelia otetaan.

Kysyisin nyt että olisiko jollain myydä minulle kotidoppleria? Sitä jolla voi kuunnella vauvan sydänääniä itse kotona.. laita yksityisviesti terv. Ruutinen 5+6
 
Huomenta! Päivittelen minäkin vielä kuulumiset näin meidän 1-vuotispäivänä! Sankari itse vielä nukkuu iskän vieressä... <3

Neuvolassa käytiin viime viikolla, ja mitat nyt 73cm ja 9kg. Kaikki hyvin, omalla käyrällään menee. Pötkö sai kolme piikkiä, joista oli vähän kärttyisä loppupäivän.

Pötkö menee pääasiassa konttaamalla, mutta on jo huomannut, että pystyasennossa pääsis nopeemmin. Ottaa kävelytuekseen yleensä jakkaroita, Plasto-mopon ym. Seissyt on jo paikallaan ilman tukea pieniä hetkiä.

Pötkö rakastaa tv-mainoksia ja varsinkin niiden musiikkia. Tanssimuuveja (heilumista ja hytkymistä) Pötkö esittelee mielellään. :) Sanantapaisia on jo tullut, kuten kakka ja kauko. Pötkö taputtaa, jos joku muukin taputtaa, sekä näyttää oman päänsä kun kysytään. Suurta hupia on se, kun äiti tai iskä tulee huoneeseen ja koittaa istua tuoliin tai sohvalle, niin Pötkö menee äkkiä "varaamaan" sen paikan. :D

Ruoka maistuu hyvin, maitoakin alettiin maistella vastikään. Silti äidin maito on se paras. En raaski lopettaa ihan vielä. :whistle: Yöt menee vaihdellen. Ei vieläkään nuku koko öitä, ja jossain vaiheessa aamua otan yleensä viereen. Ei mua niinkään haittaa, kyllä joskus vielä nukutaan kunnolla. :)

Semmoisia meillä. Isot onnittelut kaikille odottaville! Jaksamista myös pienen taaperon perässä pysymiseen. :) Ihanaa syksyä ja talvea kaikille.

Marmosetti ja Pötkö 1v.
 

Yhteistyössä