Luenta muutamalle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harjoittelen vähän ennen nukkumaan menoa, sanotaan viidelle ensimmäiselle kysyjälle annan viestin tai vastauksen. Ei ole pakko kysyä mitään, annan vastauksen silti. Universumi tietää kyllä mitä sinun mielessäsi liikkuu, minun ei tarvitse kuin olla välikäsi...
 
vierailija
Suosittelen sinua miettimään sellaista asiaa, vaikka et henkisellä tiellä olisikaan, että hyvä ja paha palaa aina lähettäjälle moninkertaisena. Öitä. t.ap
 
vierailija
Suosittelen sinua miettimään sellaista asiaa, vaikka et henkisellä tiellä olisikaan, että hyvä ja paha palaa aina lähettäjälle moninkertaisena. Öitä. t.ap
Minä voin olla todella kiitollinen kaikesta mikä minua on kohdannut.
Pistän ihan päivittäin hyvän kiertämään.:)
Uskon, että siitä syystä onni kohtaa minut usein.

Nähdään huomenna.:)
 
vierailija
Vastaus niinkuin sen näen; Olet valmis muutokseen tai asiaan mitä nyt mietit vuoden päästä tästä hetkestä. Tällä hetkellä sinun kannattaa harkita uudelleen päätöksiäsi. Tilanteesi tulee kehittymään positiivisempaan suuntaan. T.ap
 
vierailija
Rakkauselämästä & työstä kysyjä. Tilanteessasi on ollut negatiivisuutta ja pysähtyneisyyttä molemmilla rintamilla ja sait suoran ja lyhyen viestin: pysy positiivisena, tilaisuus tulee kun uskot siihen. T.ap
 
vierailija
Vastaus niinkuin sen näen; Olet valmis muutokseen tai asiaan mitä nyt mietit vuoden päästä tästä hetkestä. Tällä hetkellä sinun kannattaa harkita uudelleen päätöksiäsi. Tilanteesi tulee kehittymään positiivisempaan suuntaan. T.ap

Oliko tämä vastaus tähän vai toiselle alempana?
"Mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja mitä minun pitäisi seuraavaksi tehdä?"

Jos voin kysyä, suunnittelenko lähteväni oikealle alalle opiskelemaan?
 
vierailija
Vastaus oli juurikin sinulle. Luulen, että uudelleen harkitseminen tarkoittaa tuota alaa, sain vielä vahvistuksen asialle että " ei paras mahdollinen ratkaisu sinulle". t.ap
 
vierailija
En ymmärrä itse vastausta, mutta sovit alalle, jossa oikeanlainen kommunikaatio on tärkeässä asemassa ja olet erityisen hyvä ilmaisemaan asioita sanoin. Toivottavasti saat tosta ajatuksesta jotenkin kiinni, uudelleen tuli viesti että vuoden päästä tulee muutos suuntaan tai toiseen. Tsemppiä :) Lähden nukkumaan t.ap
 

Yhteistyössä