Luotettava ennustaja?

  • Viestiketjun aloittaja pliis
  • Ensimmäinen viesti
pliis
Tarvitsen epätoivoisesti oikeasti näkevän selvänäkijän nimen, olen umpikujassa, en jaksa enää. Haluan tietää, tätäkö tämä on loppuun saakka, mitä tapahtuu.. :(
 
Tommoset selvänäkijä jutut on täyttä huuhaata. Kai nyt jokainen ite tietää mitä kestää ja mitä ei. Jos et jaksa enää niin mikset anna vaan olla, kuuntele omaa sisintäs ja tee niinku susta parhaalta tuntuu jos se sut vois onnelliseks tehä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Susta on niin kiva lyödä lyötyä. Et varmaan edes tajua hävetä. Sinunlaistesi takia maailma on niin mätä paikka.
Kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen tietää että kaikki ennustajat on huuhaata! :eek: Ja sitäkö ei sitten saa sanoa ääneen? Että joku vaikka hakisi oikasti apua?
 
helmiä sioille
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Susta on niin kiva lyödä lyötyä. Et varmaan edes tajua hävetä. Sinunlaistesi takia maailma on niin mätä paikka.
Kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen tietää että kaikki ennustajat on huuhaata! :eek: Ja sitäkö ei sitten saa sanoa ääneen? Että joku vaikka hakisi oikasti apua?
Ei, vaan se, että jos joku on erilainen kuin sinä, ajattelee eritavalla kuin sinä tai uskoo eri asioihin kuin sinä, niin sinä tuomitset tuon ihmisen heti hulluksi. Sun kapeassa katsantokannassa normaaleja ovat vain ne, jotka ovat samanlaisia kuin sinä. Samalla tavalla voisin sanoa, että kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen tietää, että kaikki on energiaa ja että on olemassa paljon muutakin kuin se minkä näemme (sic! kvanttifysiikkaa!) ja joka toisin luulee, on tavallista typerämpi tapaus. Mutta en sano. Arvaa miksi? Koska sivistynyt, tunteillakin ajatteleva ihminen tietää, että muutkin voivat olla oikeassa kuin itse, ja että kukaan ei voi määritellä toisen uskomuksia ja maailmankatsomusta vääräksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmiä sioille:
Ei, vaan se, että jos joku on erilainen kuin sinä, ajattelee eritavalla kuin sinä tai uskoo eri asioihin kuin sinä, niin sinä tuomitset tuon ihmisen heti hulluksi. Sun kapeassa katsantokannassa normaaleja ovat vain ne, jotka ovat samanlaisia kuin sinä. Samalla tavalla voisin sanoa, että kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen tietää, että kaikki on energiaa ja että on olemassa paljon muutakin kuin se minkä näemme (sic! kvanttifysiikkaa!) ja joka toisin luulee, on tavallista typerämpi tapaus. Mutta en sano. Arvaa miksi? Koska sivistynyt, tunteillakin ajatteleva ihminen tietää, että muutkin voivat olla oikeassa kuin itse, ja että kukaan ei voi määritellä toisen uskomuksia ja maailmankatsomusta vääräksi!
En minä ole sanonut että se huuhaa väärin olisi mutta ei se ihan tervejärkistäkään ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
helmiä sioille
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiä sioille:
Ei, vaan se, että jos joku on erilainen kuin sinä, ajattelee eritavalla kuin sinä tai uskoo eri asioihin kuin sinä, niin sinä tuomitset tuon ihmisen heti hulluksi. Sun kapeassa katsantokannassa normaaleja ovat vain ne, jotka ovat samanlaisia kuin sinä. Samalla tavalla voisin sanoa, että kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen tietää, että kaikki on energiaa ja että on olemassa paljon muutakin kuin se minkä näemme (sic! kvanttifysiikkaa!) ja joka toisin luulee, on tavallista typerämpi tapaus. Mutta en sano. Arvaa miksi? Koska sivistynyt, tunteillakin ajatteleva ihminen tietää, että muutkin voivat olla oikeassa kuin itse, ja että kukaan ei voi määritellä toisen uskomuksia ja maailmankatsomusta vääräksi!
En minä ole sanonut että se huuhaa väärin olisi mutta ei se ihan tervejärkistäkään ole.
Niinpä. Turha sulle selittää, kun et ymmärrä edes lukemaasi tekstiä.
Mitäs jos tuo sun ajattelutapa ei ole ihan tervejärkistä? Ei, ei tarvitse vastata. En todellakaan jaksa vääntää ihmisen kanssa, joka kulkee laput silmillä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja helmiä sioille:
Ei, vaan se, että jos joku on erilainen kuin sinä, ajattelee eritavalla kuin sinä tai uskoo eri asioihin kuin sinä, niin sinä tuomitset tuon ihmisen heti hulluksi. Sun kapeassa katsantokannassa normaaleja ovat vain ne, jotka ovat samanlaisia kuin sinä. Samalla tavalla voisin sanoa, että kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen tietää, että kaikki on energiaa ja että on olemassa paljon muutakin kuin se minkä näemme (sic! kvanttifysiikkaa!) ja joka toisin luulee, on tavallista typerämpi tapaus. Mutta en sano. Arvaa miksi? Koska sivistynyt, tunteillakin ajatteleva ihminen tietää, että muutkin voivat olla oikeassa kuin itse, ja että kukaan ei voi määritellä toisen uskomuksia ja maailmankatsomusta vääräksi!
Kvanttifysiikka rules! :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
En usko, että tarvitset ennustajaa tai näkijää,vaan ihmistä, joka osaa kysyä oikeat kysymykset.
nuo "ennustajat ja näkijät" tekee just noin...
No höh. Taidan sitten ryhtyä sellaiseksi. :D Olen aina luullut, että oikeiden kysymysten löytäminen on perustoimintamalli.
 
Tietäjä
Alkuperäinen kirjoittaja pliis:
Tarvitsen epätoivoisesti oikeasti näkevän selvänäkijän nimen, olen umpikujassa, en jaksa enää. Haluan tietää, tätäkö tämä on loppuun saakka, mitä tapahtuu.. :(
Googleta esim.selvänäkijä Tampere,sieltä löytyy muutamia hyviä.Ota sellainen ennustaja jolle voi varata ajan,niin ei tarvii minuuteista maksaa vaan voit saada koko rahan edestä apua.Kysy vaikka puhelinaikoja jos asut kaukana.Katso niiden www-sivuja ja vertaile,tee valintasi intuitiolla.Toivottavasti löydät hyvän!
 
Tämmöisiä hyvän näkijän löytämis-ongelmia varten pistin pystyyn pienen Kortisto-nimisen sivuston (kortisto.tajunta.net), johon on tarkoitus listata korttien kanssa työskenteleviä ennustajia, näkijöitä, konsultteja, terapeutteja jne. Listaan on tarkoitus jossain vaiheessa lisätä myös jonkinlainen arvostelu-mahdollisuus. Jos tunnette kortti-ihmisiä niin pistäkää sanaa.
 

Yhteistyössä