Magnum-kisa? Jäätelötikussa jokin koodi ...

Olen pyytänyt äitiäni säästämään jäätelöistä tikut ja yks on magnum, siinä on jokin koodi, mut en löydä mistään tietoa onko meneillään jokin kisa? Tietäiskö täällä joku? =) :attn:
 
Ahaa, löysin magnumin fb-sivuilta tiedon. "Hei, kiitos kysymyksestä. Suomessa ei ole tällä hetkellä koodikilpailua meneillään. Euroopassa sen sijaan on, mutta siinä ei kuitenkaan ole mukana Magnum Ghana, joten tämä on mielenkiintoinen mysteeri. Onnittelut erityisen jäätelön ostamisesta!"

Sen kerran kun jonkin koodin löytää, piru vie :D
 
No just!
Samoin kävi mulle, kun just sen takia ostin ton jäätelön, että jos sattus olemaan se koodi, ja olihan se, toisin, kun mun kaverilla. Sitten olin silleen, et jes, iPod on nyt mun, mutta eipä ookkaan.. :<
 
HUHHUHHUHHHUUU HUIJAUSTA
Magnut tikkujen koodit niin epäselviä, että yrittämällä syöttää koodin n.10 kertaa eri variaatioilla, luovutin. Surkeasti suunniteltu kisa aiheuttaa vaan turhautumista, kun aina tulee sama teksti, koodi virheellinen syötä uusi koodi... Magnum sucks!!!
 
lumottumikko
Vitsit ku just 2.12.12 löysin sen koodin ja menin heti kattoo et "Jes mä sain sen iPhonen" Kisa on päättynyt!!!! Epäreiluu, halus ne vaan rahaa! :mad: Mitä huijausta mä kostan niille. Meni turhaa aikaa ettimisesdsa ja turhaan rahaa. LOL
 
"TURHAUTUNUT"
mullekin tuli koodi _aika epäselvä . yritän nyt etsiä koodin syöttösivua. Onko se magnumin kisa todellakin päättynyt ja jos ei niin millä sivulla voi syöttää koodin?????????
 
"Tuomo"
kiitos yhteydenotostasi.

Magnum Infinity jäätelöissä on ollut koodi kilpailu, mutta kilpailu on päättynyt 31.8.2012. Kilpailun päättymisen jälkeen siihen ei valitettavasti voi enää osallistua.

Koodillisia jäätelöitä voi olla vielä joissain myymälöissä valikoimissa koska jäätelön säilyvyys sen valmistuksesta on 18 kk ja myymälöissä tuotteiden kiertonopeus vaihtelee.



Tällä hetkellä meillä on meneillään vastaavanlainen koodikisa Kingis jäätelöissä.



Mukavaa ja aurinkoista päivänjatkoa!
 

Yhteistyössä