Mahatauti tästä enään puuttuki, en jaksa enää!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alan tulla kohta hulluksi. Kolmen viikon sairastelu/sairaalakierre yhden lapsen kanssa takana, vähän helpotti niin aloin itse yöt valvoa hermopinne kivun takia ja nyt sitten yksi lapsista alko viime yönä oksentaa. Ja eiköhän minun vapaapäivä peruuntunut sitten siinä, ensimmäistä kertaa 4 kuukauteen olisin päässyt käymään ystävän luona! Siihen vielä jo muutenkin kamala väsy, sitten 5 yötä joina nukkunut parituntia kerrallaan ja valvonut pitkään. En jaksas, harmittaa ku pinna kireällä ja lapset kiukkusia. Kiitos ku sain avautua.
 
Elämä ei voi olla 24/7 "orgasmia", eli tällaisiakin jaksoja tarvitaan.

Yritä katsoa tulevaisuuteen. Muutaman kuukauden päästä et edes kunnolla muista tätä aikaa.

Kehitä immuunipuolustustasi, niin saatat päästä itse helpommalla jatkossa.
 
vierailija
Elämä ei voi olla 24/7 "orgasmia", eli tällaisiakin jaksoja tarvitaan.

Yritä katsoa tulevaisuuteen. Muutaman kuukauden päästä et edes kunnolla muista tätä aikaa.

Kehitä immuunipuolustustasi, niin saatat päästä itse helpommalla jatkossa.
Katson tulevaisuuteen ja yritän ajatella, että parin päivän kuluttua tämäkin on ohitse, mutta silti pännii, väsyttää. Meidän elämä ei koskaan ole muutenkaan mitään ruusuilla tanssimista ollut, mutta joskus se on liikaa minullekin kun vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään. Ja mielestäni jos on paha päivä, sen saa purkaa, mutta ei ole ketään kenelle puhista eikä lapsille haluais olla ilkeä.

Meinaatko, että jos minulla parempi immuuripuolustus järjestelmä, meille ei olisi mahatautia tullut? Siitä olen kiitollinen että muuten on terveenä pysytty.
 
Ruuhkavuodet ovat usein todella rankkoja. Hyvä, että tänne purkautuminen auttaa. Niin pitkään, kun ei vihaa itseään, kaikki on loppujen lopuksi hyvin.

Immuunipuolustus on se joka tappelee tauteja vastaan: siksi sitä kannattaa tehostaa kaikin keinoin.
 

Yhteistyössä