Maituisiko?

Maistuisiko?

  • Kyllä

    Ääniä: 2 100,0%
  • Ei

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
Mene paskoinesi muualle. Pitikö tulla takaisin tänne? Kun et osaa olla asiallinen.
no mitä hittoa noi sun iänikuiset maistuisko kysymykset mukamasovat? jos ihmisellä on nälkä, niin sille maistuu ruoka ku ruoka. jos ihmisellä ei ole nälkä, niin sille ei maistu mikään ruoka. ihminne ei tosin elä pelkästä leivästä eli jos henki on kunnossa, niin ei paljo maistu mikään vaikka voihan sitä silloin jotain ihan mitä nyt sattuu jääkaapista käteen tarttumaan suuhunsa pistää. mikä on noiden maistuisko juttujesi asia? kehuskelet kokkitaitojasi? miksi? senkun teet itsellesi ruokasi ja syöt sen, niin sen tarkoitusfunktio tulee hoidettua, minä osaan pitää huolta itse omista syömisistäni eikä toisten tarjoamat ruoat paljo kiinnosta,
 
Tuo ei ollu mun viesti mihin vastasit. Oliko pakko yhteen pötköön kirjoittaa? Eihän tuohon vastaa erkkikään. noh, yritetään kuitenkin, tuon äänestyksen tarkoitus on, että mua kiinnostaa monellekko maistuisi ja monelle ei, nyt ei oo kokkitaidoista kehustelusta kyse ku nää sattuu olemaan pakaste pitsoja, voi siihen joku arvailla mitä kiekkoja nämä on, jos tietämystä sattuu löytymään, jos ei toisten tarjoamat sapuskat kelpaa, niin voit ohittaa suoraan jatkossa nämä ketjut, kiitos :)

no mitä hittoa noi sun iänikuiset maistuisko kysymykset mukamasovat? jos ihmisellä on nälkä, niin sille maistuu ruoka ku ruoka. jos ihmisellä ei ole nälkä, niin sille ei maistu mikään ruoka. ihminne ei tosin elä pelkästä leivästä eli jos henki on kunnossa, niin ei paljo maistu mikään vaikka voihan sitä silloin jotain ihan mitä nyt sattuu jääkaapista käteen tarttumaan suuhunsa pistää. mikä on noiden maistuisko juttujesi asia? kehuskelet kokkitaitojasi? miksi? senkun teet itsellesi ruokasi ja syöt sen, niin sen tarkoitusfunktio tulee hoidettua, minä osaan pitää huolta itse omista syömisistäni eikä toisten tarjoamat ruoat paljo kiinnosta,
 
jos ei toisten tarjoamat sapuskat kelpaa, niin voit ohittaa suoraan jatkossa nämä ketjut, kiitos :)
Kritiikkini koski lähinnä tuota pelkkää kysymystäsi: "maistuisko", maitsuisko jos mitä? Maiistuisko, jos olisi nälkä? maistuisko, jos ei olisi nälkä? Siis mulle maistuu melkein mikä vaan, jos mulla on nälkä ja ei maistu mikään, jos ei ole nälkä.
 
Maistuisi kuvassa olevat pizzat! :p Jalapenot kruunaa kaiken.

Kommenttina lisään, että jos minulla on nälkä 'kuolisin mielummin nälkään', kuin söisin pinaattilettuja. Eli se siitä, että ihminen syö nälässä mitä vain kommenttiin.
 
Miten sen nyt kukanenkin kokee sillä hetkellä.
Ok, no kysy sitten että "Onko sulla nälkä?"
Onko sulla kiire?
öö?Mihin toi kysymys liityyy? Mistä mihin ja minne mulla vois olla kiire, kun ei maailmasta pois pääse. Joskus haluan tehdä jotain nopeasti, eli kai mulla silloin on kiire, joskus hidasstelen eli ei kai mulla silloin ole kiire.
 
Jos lähtisit nyt niin oisit joskus jo perillä.
Ei mulla kiinnosta että onko sulla nälkä ja jos kiinnostaisi niin kysyisin, mutta ku ei kiinnosta, niin en myöskään tee sitä.

Ok, no kysy sitten että "Onko sulla nälkä?"

öö?Mihin toi kysymys liityyy? Mistä mihin ja minne mulla vois olla kiire, kun ei maailmasta pois pääse. Joskus haluan tehdä jotain nopeasti, eli kai mulla silloin on kiire, joskus hidasstelen eli ei kai mulla silloin ole kiire.
 
palaan tässä threadissa keskustelussa hieman taaksepäin..

Nyt saatan tahallani teitä ärsyttää?

Tuo kuva on oma ottamani. Jossaki tuolla:

https://www.google.fi/maps/place/Iso+Lehmälampi,+02980+Vihti/@60.346164,24.594569,2369m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x468def8cf001de73:0xe72cbcb955cf6a38!6m1!1e1

Kuvauspäivämäärä 14.5.2012 klo 13:46

Ne jotka ovat viimepäivinä seuranneet mun FB-sivuja, niin ovat saattaneet huomata, että mulla on jonkinlaista, mitä voisi kutsua karismaksi. Karismaattisten henkilöiden tuotoksilla on eräänlainen suurempi arvo kuin jos saman tuotoksen tekisi joku toinen. Aatelkaapa kuinka Elviksen vaatekappaleistaki kai maksettiin paljon, esim. Voitaisiin siis olettaa, että tuo kuva

http://petke.info/SAM_0030.jpg
(tuossa koko komeudessaan ja suurella resoluutiolla)

koska se on minun ottamani ja että sen kohde on minun tuottamani, on jotenkin ööö merkityksellinen?

No, jottei jutut menisi näin asiattomiksi, niin tässä on samalta reissulta komeeta luontovideokuvaa:

http://petke.info/SAM_0043.MP4
 
Mulle ei oikein nuo pepperoonit ja jalopeenot ja ananakset maistu. Joka pizzassa on rutisemista, mutta varmaan isoimman nälän yllättäessä ottaisin tuon keskimmäisen pizzan ja nyppisin siitä nuo jälkiruoka-ainekset pois.
 
Mulle ei oikein nuo pepperoonit ja jalopeenot ja ananakset maistu. Joka pizzassa on rutisemista, mutta varmaan isoimman nälän yllättäessä ottaisin tuon keskimmäisen pizzan ja nyppisin siitä nuo jälkiruoka-ainekset pois.
Mä kyl syön mitä vaan, mut viimeaikoina olen pizzeriassaki valinnu mieluummin Kebabin kuin pitzan, ehkä ens vuonna taas mieluummin pitzan ku kebapin. Pitzoissa nyt joskus oliivit ärsyttää, mut menee neki mielenkiintoisina lisinä. yksi juttu mitä en ehkä suostuisi enää koskaan ikinä maistamaan on kreikkalainen juustopiiras. Sain sitä naamani eteen Kreetalla. Siellä kun ei jääkaappeja ole, siis ainakaan siinä rantabaarin tapaisessa, niin säilytyskeinona oli suolahappo tms, se kai, eli kuitenkin samaa ainetta, mitä oksennuksessa on. En pystynyt syömään, Hyvä ku pystyin maistamaan.
 

Yhteistyössä