Mamu pani tyttärensä useamman kerran raskaaksi ja suvakit katsoivat sitä läpi sormien

  • Viestiketjun aloittaja vierailij
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaaa
Rasismihysteria on johtanut siihen ikävään tosiseikkaan, ettei kukaan enää uskalla rasismisyytösten pelossa puuttua mamujen tekemisiin.

Kannattaisiko jo lopettaa se olemattomasta rasismista ja vihapuheesta meuhkaaminen ja keskittyä todellisiin ongelmiin, jotka nyt lakaistaan maton alle (koska rasismi).
 
vierailijaxc
Suvakit on syytä laittaa pois kaikista viroista, joissa pitää käyttää muita ihmisiä koskevaa päätäntävaltaa, koska lopputulos on aina tuhoisa viattomien uhrien kannalta.
 
vierailijaaaaaa
Siis useita abortteja? Kun on kyse alaikäisestä, niin yhdenkin abortin pitää johtaa huostaanottoon, ainakin tilapäisesti.

Tässä ei ole mitään muuta selitystä kuin rasistiksi syyttämisen pelko. Näistä sosiaalityöntekijöistä pitää tehdä samanlainen selvitys kuin Eerikan tapauksessa.
 
Mörköäidin kommentti olisi kiva kuulla...
Yleensä en lue kaikkia tällaisia ketjuja, mutta nyt satuin lukemaan. Mihin sä siis haluat kommentin? Olen useassa ketjussa tuominnut jyrkästi kaiken sovinismin ja naisvihan, mukaanlukien raiskaukset, joten ei mulla ole tähän tapaukseen mitään uutta sanottavaa. Mitä tulee sairaalan henkilökuntaan yms, niin tottakai heidän olisi pitänyt reagoida tilanteeseen. Tuo yksi oikeusoppinuthan sanoikin, että hyväksikäyttö on todennäköisesti ollut kyllä tiedossa, ja olen samaa mieltä hänen kanssaan, että pitäisi aloittaa tutkinta siitä, onko isän tekoja katsottu sormien lävitse. Vaikea sellaista kyllä on todentaa, mutta törkeää välinpitämättömyyttä tyttöä kohtaan, ettei kukaan ole puuttunut asiaan. Toistuvat abortit teini-ikäiselle ei todellakaan ole asia, joka pitäisi noin vaan ohittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija*
Yleensä en lue kaikkia tällaisia ketjuja, mutta nyt satuin lukemaan. Mihin sä siis haluat kommentin? Olen useassa ketjussa tuominnut jyrkästi kaiken sovinismin ja naisvihan, mukaanlukien raiskaukset, joten ei mulla ole tähän tapaukseen mitään uutta sanottavaa. Mitä tulee sairaalan henkilökuntaan yms, niin tottakai heidän olisi pitänyt reagoida tilanteeseen. Tuo yksi oikeusoppinuthan sanoikin, että hyväksikäyttö on todennäköisesti ollut kyllä tiedossa, ja olen samaa mieltä hänen kanssaan, että pitäisi aloittaa tutkinta siitä, onko isän tekoja katsottu sormien lävitse. Vaikea sellaista kyllä on todentaa, mutta törkeää välinpitämättömyyttä tyttöä kohtaan, ettei kukaan ole puuttunut asiaan. Toistuvat abortit teini-ikäiselle ei todellakaan ole asia, joka pitäisi noin vaan ohittaa.
Ja kun tässä nyt halutaan suvakkeja syytellä laiminlyönnistä, niin veikkaisin kyllä, että nimenomaan suvakki olisi tähän puuttunut. Koska yleisesti nää samat ihmiset vastustaa kaikenlaista muutakin sortoa. Rajakit ehkä oliskin voineet katsoa läpi sormien, koska väärän värinen ihminen.
 
RealistiEI rasisti
Ja kun tässä nyt halutaan suvakkeja syytellä laiminlyönnistä, niin veikkaisin kyllä, että nimenomaan suvakki olisi tähän puuttunut. Koska yleisesti nää samat ihmiset vastustaa kaikenlaista muutakin sortoa. Rajakit ehkä oliskin voineet katsoa läpi sormien, koska väärän värinen ihminen.
Höpsistä. Te suvakit tyhmien rasistiöyhötyksienne kanssa kaadatte koko maailman ylösalaisin eikä edes lapsia säästetä.
Suvakit ovat luoneet ilmapiirin missä ei asioista uskalleta puhua ettei vaan leimata rasistiksi. Oletteko nyt tyytyväisiä mitä olette saaneet aikaan? Olette saatana kuvottavia paskoja joka ikinen. Ja tällainen etten minä tällaista halunnut lässytys vituttaa eniten, se kyllä kertoo tyhmyydestänne ja sinisilmäisyydestänne enemmän kuin tuhat sanaa.
 
  • Tykkää
Reactions: vinossavain
Höpsistä. Te suvakit tyhmien rasistiöyhötyksienne kanssa kaadatte koko maailman ylösalaisin eikä edes lapsia säästetä.
Suvakit ovat luoneet ilmapiirin missä ei asioista uskalleta puhua ettei vaan leimata rasistiksi. Oletteko nyt tyytyväisiä mitä olette saaneet aikaan? Olette saatana kuvottavia paskoja joka ikinen. Ja tällainen etten minä tällaista halunnut lässytys vituttaa eniten, se kyllä kertoo tyhmyydestänne ja sinisilmäisyydestänne enemmän kuin tuhat sanaa.
No höpsis itsellesi. Se, että vastustaa rasismia on ihan eri asia. Teinitytön raiskauksen olisi oikein hyvin voinut viedä poliisin tutkittavaksi eikä siitä olisi tullut mistään suunnalta rasistisyytöksiä. Ei niitäkään naisia syytellä rasisteiksi, jotka ovat ilmoittaneet poliisille ulkomaalaisen tekemästä seksuaalirikoksesta.

Mutta mikä sinusta sitten olisi hyvä ratkaisu? Että rasismi hyväksyttäisiin siltä varalta, että jos joku ulkomaalainen tekee rikoksen, kukaan ei vaan hyssyttele? Kummallista logiikkaa. Eikö mieluummin pitäisi vahvistaa käsitystä naisten ja tyttöjen oikeuksista, jotta kenellekään ei tulisi mieleenkään piilotella sellaisia rikoksia ja jotta niitä rikoksia voitaisiin myös ennalta ehkäistä? Tässä on kuitenkin kyse sen tytön oikeudesta koskemattomuuteen, ei rasistien oikeudesta rasismiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Fasisti1976
Höpsistä. Te suvakit tyhmien rasistiöyhötyksienne kanssa kaadatte koko maailman ylösalaisin eikä edes lapsia säästetä.
Suvakit ovat luoneet ilmapiirin missä ei asioista uskalleta puhua ettei vaan leimata rasistiksi. Oletteko nyt tyytyväisiä mitä olette saaneet aikaan? Olette saatana kuvottavia paskoja joka ikinen. Ja tällainen etten minä tällaista halunnut lässytys vituttaa eniten, se kyllä kertoo tyhmyydestänne ja sinisilmäisyydestänne enemmän kuin tuhat sanaa.
Miksi ihmeessä sinun pelkuruutesi olisi suvaitsevaisten ihmisten syytä? Etkö ymmärrä ajatteluvirheesi olevan suorastaan sairas?

Kyllä rasisti saa ja on aina saanut sanoa olevansa rasisti seuraamuksia pelkäämättä. Sinä taidat pelätä että naapurin mummo ei enää kudo sinulle villasukkia jos kerrot mitä ajattelet. Vanhat naisethan niitä pahimpia suvaitsevaisia ovat, onhan se nyt todella pelottava vastustajaryhmä. Siis voi näitä selkärangattomia pullamössöluusereita joiden avulla Suomen maan pitäisi uudelleen rakentaa. Hah.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Rasismihysteria on johtanut siihen ikävään tosiseikkaan, ettei kukaan enää uskalla rasismisyytösten pelossa puuttua mamujen tekemisiin.

Kannattaisiko jo lopettaa se olemattomasta rasismista ja vihapuheesta meuhkaaminen ja keskittyä todellisiin ongelmiin, jotka nyt lakaistaan maton alle (koska rasismi).
Jammusetä oli rikoksensa tehdessään keski- ikäinen kaljamaha.
Somessa ei puhjennut raivo kaikkia keski- ikäisiä kaljamahoja kohtaan, eikä kaikkia vaadittu kuohittaviksi.
Sanna Sillanpää oli rikoksensa tehdessään sekaisin kuin seinäkello. Pitäisikö sen perusteella olettaa, että kaikki nuoret naiset ovat potentiaalisia massamurhaajia?
Erikan isä oli humpansoittaja. Tapauksen karmeudesta huolimatta humpansoittajia ei asiasta vainota.

Mökki- ja asuntomurroista sekä autovarkauksista merkittävän osan tehtailee balttialaiset rikollisliigat, mutta tohon suuntaan kukaan ei ole huutamassa rajoja kiinni.

Täällä on maahanmuuttajia virosta, venäjältä, puolasta ja herraties mistä mutta kun ihonvärinsä puolesta sekoittuvat massaan ja osaavat pitää suunsa kiinni niin kaikki on hyvin.

Jos tänne tulee kaksi koripallonpelaajaa yhdysvalloista joista toinen on valkoinen ja toinen musta niin vain toinen heistä saa kokea "mamuttelua". Ja hoksaa äkkiä, että se ei ole vähäistä tai olematonta.

Jos puhuu kuin natsi, niin ei pidä ihmetellä jos natsiksi kutsutaan.
Jos puhuu kuin rasisti, niin sama juttu.

Jos manne varastaa kaupasta, niin hän on varas ja kiinnijäädessään on ihan turha yrittää pyyhkiä omaa rikostaan puhtaaksi rotuvainoon vedoten.

Mä olen valkoinen, lihaa syövä keski- ikäinen heteromies jolla on kaljamaha. Sen lisäksi olen humpansoittaja. Joten olis moniakin syitä vainota minua. Mut kukaan ei tee niin. Paitti jotkut kiihottuneet jotka fantasioivat mun tai lasteni perseraiskauksista. Se ongelma on yksin heidän.
 
vierailijaqwerty
Jammusetä oli rikoksensa tehdessään keski- ikäinen kaljamaha.
Somessa ei puhjennut raivo kaikkia keski- ikäisiä kaljamahoja kohtaan, eikä kaikkia vaadittu kuohittaviksi.
Sanna Sillanpää oli rikoksensa tehdessään sekaisin kuin seinäkello. Pitäisikö sen perusteella olettaa, että kaikki nuoret naiset ovat potentiaalisia massamurhaajia?
Erikan isä oli humpansoittaja. Tapauksen karmeudesta huolimatta humpansoittajia ei asiasta vainota.

Mökki- ja asuntomurroista sekä autovarkauksista merkittävän osan tehtailee balttialaiset rikollisliigat, mutta tohon suuntaan kukaan ei ole huutamassa rajoja kiinni.

Täällä on maahanmuuttajia virosta, venäjältä, puolasta ja herraties mistä mutta kun ihonvärinsä puolesta sekoittuvat massaan ja osaavat pitää suunsa kiinni niin kaikki on hyvin.

Jos tänne tulee kaksi koripallonpelaajaa yhdysvalloista joista toinen on valkoinen ja toinen musta niin vain toinen heistä saa kokea "mamuttelua". Ja hoksaa äkkiä, että se ei ole vähäistä tai olematonta.

Jos puhuu kuin natsi, niin ei pidä ihmetellä jos natsiksi kutsutaan.
Jos puhuu kuin rasisti, niin sama juttu.

Jos manne varastaa kaupasta, niin hän on varas ja kiinnijäädessään on ihan turha yrittää pyyhkiä omaa rikostaan puhtaaksi rotuvainoon vedoten.

Mä olen valkoinen, lihaa syövä keski- ikäinen heteromies jolla on kaljamaha. Sen lisäksi olen humpansoittaja. Joten olis moniakin syitä vainota minua. Mut kukaan ei tee niin. Paitti jotkut kiihottuneet jotka fantasioivat mun tai lasteni . Se ongelma on yksin heidän.
Mut kaikki ovat natseja ja rassisteja, koska natsi potkaisi nistiä...
 
vierrailija
Jammusetä oli rikoksensa tehdessään keski- ikäinen kaljamaha.
Somessa ei puhjennut raivo kaikkia keski- ikäisiä kaljamahoja kohtaan, eikä kaikkia vaadittu kuohittaviksi.
Sanna Sillanpää oli rikoksensa tehdessään sekaisin kuin seinäkello. Pitäisikö sen perusteella olettaa, että kaikki nuoret naiset ovat potentiaalisia massamurhaajia?
Erikan isä oli humpansoittaja. Tapauksen karmeudesta huolimatta humpansoittajia ei asiasta vainota.

Mökki- ja asuntomurroista sekä autovarkauksista merkittävän osan tehtailee balttialaiset rikollisliigat, mutta tohon suuntaan kukaan ei ole huutamassa rajoja kiinni.

Täällä on maahanmuuttajia virosta, venäjältä, puolasta ja herraties mistä mutta kun ihonvärinsä puolesta sekoittuvat massaan ja osaavat pitää suunsa kiinni niin kaikki on hyvin.

Jos tänne tulee kaksi koripallonpelaajaa yhdysvalloista joista toinen on valkoinen ja toinen musta niin vain toinen heistä saa kokea "mamuttelua". Ja hoksaa äkkiä, että se ei ole vähäistä tai olematonta.

Jos puhuu kuin natsi, niin ei pidä ihmetellä jos natsiksi kutsutaan.
Jos puhuu kuin rasisti, niin sama juttu.

Jos manne varastaa kaupasta, niin hän on varas ja kiinnijäädessään on ihan turha yrittää pyyhkiä omaa rikostaan puhtaaksi rotuvainoon vedoten.

Mä olen valkoinen, lihaa syövä keski- ikäinen heteromies jolla on kaljamaha. Sen lisäksi olen humpansoittaja. Joten olis moniakin syitä vainota minua. Mut kukaan ei tee niin. Paitti jotkut kiihottuneet jotka fantasioivat mun tai lasteni perseraiskauksista. Se ongelma on yksin heidän.
Pointti on siinä, että kukaan ulkopuolinen ei yrittänyt peitellä näitä rikoksia. Ja se onkin sitten ihan helvetin iso pointti.
 
vierailijaz
Höpsistä. Te suvakit tyhmien rasistiöyhötyksienne kanssa kaadatte koko maailman ylösalaisin eikä edes lapsia säästetä.
Suvakit ovat luoneet ilmapiirin missä ei asioista uskalleta puhua ettei vaan leimata rasistiksi. Oletteko nyt tyytyväisiä mitä olette saaneet aikaan? Olette saatana kuvottavia paskoja joka ikinen. Ja tällainen etten minä tällaista halunnut lässytys vituttaa eniten, se kyllä kertoo tyhmyydestänne ja sinisilmäisyydestänne enemmän kuin tuhat sanaa.
Samaa mieltä stna!
 
vierailijaqwerty
Olisiko nistin potkaiseminen jotenkin vähemmän väärin kuin ei-nistin potkaiseminen?
Onko se sitten enemmän väärin kun natsi potkaisee?

Suvakkien reaktioista päätellen potkaisijan aatemaailmalla on ratkaiseva merkitys. Ovathan vasemmistonaiset telkkarin suorassa lähetyksessä kertoneet vasemmiston harjoittaman väkivallan olevan oikeutettua.
 
vierailijafhöö
On se nyt vähän hassua kun äärikansalliset näin äänekkäästi vaatii vapautta natsiryhmälle jonka kirjoitettuna tavoitteena on Suomen valtion hävittäminen kartalta.
 
vierailijaa
Höpsistä. Te suvakit tyhmien rasistiöyhötyksienne kanssa kaadatte koko maailman ylösalaisin eikä edes lapsia säästetä.
Suvakit ovat luoneet ilmapiirin missä ei asioista uskalleta puhua ettei vaan leimata rasistiksi. Oletteko nyt tyytyväisiä mitä olette saaneet aikaan? Olette saatana kuvottavia paskoja joka ikinen. Ja tällainen etten minä tällaista halunnut lässytys vituttaa eniten, se kyllä kertoo tyhmyydestänne ja sinisilmäisyydestänne enemmän kuin tuhat sanaa.
Juuri näin. Poliisikin uskaltaa kertoa totuuden vasta eläkkeelle jäätyään, koska muuten olisi hyllytetty rasistina.

Jokainen suvakki pitää laittaa vastuuseen kaikista matujen tekemistä rikoksista, koska nitä rikoksia ei tapahtuisi lainkaan, jos suvakit eivät hyysäisi matuja täällä. Vaatimalla rajojen auki pitämistä suvakit tilaavat tänne lisää rikollisia, raiskauksia ja murhia.
 
  • Tykkää
Reactions: vinossavain

Yhteistyössä