Mamut ammuskelivat, hakkasivat pesismailoilla ja ajoivat autolla toistensa yli

  • Viestiketjun aloittaja #meilläonunelma
  • Ensimmäinen viesti
suomalaiset äijät
Ja suomalainen äijä tappoi toisen äijän koska ne söi lihapullia. Löi haarukoilla, saksilla ja leipäveitsillä satoja kertoja ja leikkasi kaveristaan osia jotka söi. Kaikki vaan lihapullan maun takia kun siitä olivat eri mieltä. Voisko suomalaiset äijät karkottaa jo suomesta.
 
suomalaiset äijät
Ja taas.....

Alustavan esitutkinnan perusteella poliisi epäilee vuonna 1950 syntyneen asunnon haltijan puukottaneen Kurun Satamakujalla sijaitsevassa rivitaloasunnossaan vieraana ollutta 1963 syntynyttä miestä.

Puukotuksen uhri on toimitettu Tampereen yliopistolliseen sairaalaan. Hänen vammansa ovat vakavia, mutta välitöntä hengenvaaraa ei ole.

Poliisi on pidättänyt teosta epäillyn miehen ja tapausta tutkitaan tapon yrityksenä.

Joka päivä sama juttu. Oikeesti karkotuksia jo....syy oli varmaan joku makkaran kuori.
 
suomalaiset äijät
Suomalainen äijä toiselle suomalaiselle äijälle. Joo tuu käymään keitän kupin kahvia. Onko maitoa??? Saatana perkele mä tapan sut täällä ei maitoa pyydellä!!! Tää on suomalaisen äijän asunto ja on suomalaisten äijien perinnettä tappaa kaikki vieraat.
 
Miten tän nyt sanois...
Mua ei ihan justiinsa hetkauta, jos vaikka moottoripyöräkerholaiset hakkaa tai ampuu toisiaan. Ihan vitun sama. Itseppähän ovat tiensä valinneet.

Tappelevat nuorisojengit, ei vois vähempää kiinnostaa. Niin kauan, kun sielä on nahistelemassa kaikki omasta vapaasta tahdostaan, niin menkööt vetämään toisiaan turpaan. Kunhan vaan jättävät kaiken kättäpidemmän himaan.

Jossain juoppo- porukassa joku puukottaa toisen, kun ne on ensin tapelleet tunnin. Ei mua sillälailla sydämestä riipase. Itsehän ovat hullut kaverinsa valinneet ja siinä seurassa notkuneet vuositolkulla. Tietävät kyllä varmaan mitä tilaavat.

Se, että pahoinpidellään joukolla tai yksin kaduilla tai missä tahansa täysin "viattomia" ihmisiä ilman mitään syytä. Tai käydään porukalla raiskaamassa bussissa matkustanut nainen ja naureskellaan vieressä... Se on semmosta touhua, mikä saa mun veren kiehumaan.
 
suomalaiset äijät
Miten tän nyt sanois...
Mua ei ihan justiinsa hetkauta, jos vaikka moottoripyöräkerholaiset hakkaa tai ampuu toisiaan. Ihan vitun sama. Itseppähän ovat tiensä valinneet.

Tappelevat nuorisojengit, ei vois vähempää kiinnostaa. Niin kauan, kun sielä on nahistelemassa kaikki omasta vapaasta tahdostaan, niin menkööt vetämään toisiaan turpaan. Kunhan vaan jättävät kaiken kättäpidemmän himaan.

Jossain juoppo- porukassa joku puukottaa toisen, kun ne on ensin tapelleet tunnin. Ei mua sillälailla sydämestä riipase. Itsehän ovat hullut kaverinsa valinneet ja siinä seurassa notkuneet vuositolkulla. Tietävät kyllä varmaan mitä tilaavat.

Se, että pahoinpidellään joukolla tai yksin kaduilla tai missä tahansa täysin "viattomia" ihmisiä ilman mitään syytä. Tai käydään porukalla raiskaamassa bussissa matkustanut nainen ja naureskellaan vieressä... Se on semmosta touhua, mikä saa mun veren kiehumaan.
Ja mun veren taas saa kiehumaan suomalaiset äijät...
 
suomalaiset äijät
Paskaläjällä ei riittänyt kantti eikä voimat tapella ilman asetta...

Poliisi on edennyt eilen Tampereen keskustassa sattuneen ampumavälikohtauksen tutkinnassa. Tapaus sattui Aleksanterinkadulla sijaitsevassa yksityisasunnossa. Välikohtauksessa haavoittui vakavasti tamperelainen nuori nainen, jonka vammoja kuvattiin hengenvaaralliseksi ja ne vaativat leikkaushoitoa. Torstaina saatujen tietojen mukaan nainen on toipumassa ja poliisi on päässyt jututtamaan häntä.

Poliisi pidätti eilen paikan päältä kaksi henkilöä. Heistä toinen, iältään 20–30-vuotias nainen, on vapautettu tänään. Toista pidätettyä esitetään vangittavaksi. Ampumisesta epäillään vuonna 1988 syntynyttä tamperelaismiestä, joka on asunut asunnossa ja on vakavasti haavoittuneen naisen mies.

– Sellainen epäily poliisilla tässä on, että osapuolet, ampuja ja ammuttu, ovat puolisoja, jotka ovat molemmat asuneet tässä asunnossa, vahvistaa Ilta-Sanomille tapauksen tutkinnanjohtaja Hannu Kallioniemi.

Kallioniemen mukaan poliisilla ei ole vielä tiedotettavaa motiivista. Hänen kertomansa mukaan tapahtumat ovat olleet siinä määrin monivivahteisia, että myös motiivin tarkka selvittäminen ottaa oman aikansa. Poliisi tiedotti aiemmin, että toinen pidätettyinä olleista henkilöistä ilmoitti tapahtuneesta hätäkeskukseen.

Tapausta tutkitaan tapon yrityksenä.

Tyypillinen suomalainen äijä.
 
vierailija
aikalailla sama minkä värinen tms ihminen heiluu ase kädessä, yhtä tappavaa aina.
En avaa jaksa avata linkkiä, ei kiinnosta suomalaisten hulluus.
Katson ID kanavaa taas illalla. Murhia, nam.
 

Yhteistyössä