Mamut hakkaavat väärin pukeutuvia suomalaisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
nämä loppuvat pikkuhiljaa. kokoomus, rasmus, kirkko ovat kovasti kampanjoineet rasismia vastaan.
jos lopultakin saavat mamuille järkeä tämän kampanjan aikana.

suomeen tulevat "pakolaiset" eivät hyväksy kulttuuriamme, vaatetus, tasa-arvo. pitävät itseään ylivertaisina.
tämä on rasismia, rasismia länsimaista elämäntyyliä ja kulttuuria ja ihmisiä kohtaan.

suomalaiset sortuvat siihen myös. mutta nyt kampanjoissa saadaan molempien ryhmien harjoittama rasismi kitkettyä ja ollaan täällä sitten kättäkaulaa yhtenä veljenä vaan.
tämä on muutamien unelmaa.
mutta tämä ei toteudu ikinä. ei ole mahdollista kitkeä tuota käytöstä tänne maahamme tulevilta tyypeiltä.

no on pakko elää pelossa, tietämättä koska saa tulla nokka ruvella kotiin, kun on vaikka ollut lyhkänen hame kesäpäivänä päällä

tämä on suomi nyt.
 
nämä loppuvat pikkuhiljaa. kokoomus, rasmus, kirkko ovat kovasti kampanjoineet rasismia vastaan.
jos lopultakin saavat mamuille järkeä tämän kampanjan aikana.

suomeen tulevat "pakolaiset" eivät hyväksy kulttuuriamme, vaatetus, tasa-arvo. pitävät itseään ylivertaisina.
tämä on rasismia, rasismia länsimaista elämäntyyliä ja kulttuuria ja ihmisiä kohtaan.

suomalaiset sortuvat siihen myös. mutta nyt kampanjoissa saadaan molempien ryhmien harjoittama rasismi kitkettyä ja ollaan täällä sitten kättäkaulaa yhtenä veljenä vaan.
tämä on muutamien unelmaa.
mutta tämä ei toteudu ikinä. ei ole mahdollista kitkeä tuota käytöstä tänne maahamme tulevilta tyypeiltä.

no on pakko elää pelossa, tietämättä koska saa tulla nokka ruvella kotiin, kun on vaikka ollut lyhkänen hame kesäpäivänä päällä

tämä on suomi nyt.
On kyllä joo ihme, miten näissä lukemattomissa rasistikampanjoissa aina vain syyllistetään kantasuomalaisia, vaikka rasismia esiintyy monien muiden kansalaisuuksien joukossa huomattavasti enemmän kuin suomalaisilla.
 
vierailija
Mm. Englannissa muslimit vaativat kadulla kulkevia naisia peittämään itsensä töykeään sävyyn, jos nämä ovat länsimaalaisesti pukeutuneita. Samaa kohti ollaan menossa täälläkin.
 
vierailija
"Eikö ole paljon muita kivoja takkimalleja, miksi sen pitää olla juuri pilottitakki. Aivan, koska haluatte vaan provosoida. No, omapa on syynne."
Vedä sä kuule huivi päähäs, kun niin kovin mieles tekee.

Jokainen käyttäköön justiin sitä takkia mistä tykkää. Aivan saatanan naurettavaa, että matut sanelee sen minkälainen takki pitää olla päällä. Mä ainakin pukeudun justiin niinkuin haluan ja mun vaatteista en luovu suvakkien tai matujen takia. Tollaset perslävet pois maasta jos ei pysty olee hakematta tappelua. Jumaliste, että mä inhoon matuja koko aika enemmän!!!!!!!!!
 
vierailija
Vedä sä kuule huivi päähäs, kun niin kovin mieles tekee.

Jokainen käyttäköön justiin sitä takkia mistä tykkää. Aivan saatanan naurettavaa, että matut sanelee sen minkälainen takki pitää olla päällä. Mä ainakin pukeudun justiin niinkuin haluan ja mun vaatteista en luovu suvakkien tai matujen takia. Tollaset perslävet pois maasta jos ei pysty olee hakematta tappelua. Jumaliste, että mä inhoon matuja koko aika enemmän!!!!!!!!!
Nou nou... huomasitko lainausmerkit ;) Kirjotin vaan tyypillisen suvakkikommentin ennenku joku palstasuvakki, esim. Asiankannattaja ehtii :D
 
vierailija
Mamut hakkaa toisiaan.
Tuossa ei kylläkään mamut hakanneet toisiaan, mamut uhkasivat suomalaista. En nyt oikein ymmärrä miten puoliksi suomalainen on yhtäkkiä mamu, suvakit ainoastaan kelpuuttavat oikeat mamut eli muslimit? Mitä ihmettä? Niille on sitten ihan sama jos joku suomalainen mamu hakataan kunhan ei ole näitä lemppariapinoita. Mikä näissä muslimeissa niin viehättää? Ettekö ollenkaan seuraa uutisia maailmalta?
 

Yhteistyössä