Mamut joukkoraiskasivat 14-vuotiaan pikkutytön

  • Viestiketjun aloittaja #meilläonunelma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
järkky tapaus onneks jäivät kiinni

MUTTA, miksi teitä ei kauhistuttanut eilen uutisoitu Oulun tapaus? puukolla uhaten kahden miehen (n 30v ) raiskaama 15v tyttö?
 
vierailija


Kempeleen paloaseman viereen Zatelliitintie 3:een avataan VOK
Yleisilmeeltään kohde näyttää tavanomaiselta uudehkolta rivitaloyhtiöltä. Huoneistojen pohjaratkaisut ovat selkeät.
06.11.2015 13:28, 5203 lukukertaa

Nappaa 100% talletusbonus sekä yhteensä 100 ilmaiskierrosta Gonzo's Questiin!


Kuvan sain paikalliselta asukkaalta, jonka postilaatikkoon tai postiluukkuun oli tuollainen lappu jätetty.

Lapun kirjoittaja ei vaikuta järjen jättiläiseltä.Tapauksesta tiedottaminen on uskottu toistaitoiselle ihmiselle. Sellaiselle, joka ei ymmärrä kirjoittaa erisnimiä isoilla alkukirjaimilla.

Turvapaikkabisneksen ammattivalehtelijat tunnetusti eivät ole järjen jättiläisiä!




Google streetview

Pappila– niminen tila (vuokra-oikeus), pinta-ala 2.464 m2.
Rakennukset yhteensä 595 brm2.
Osoite Zatelliitintie 3, 90440 Kempele.
Tontin omistaa Kempeleen kunta, vuokrasopimus 2052 asti.
Tontin vuokra on noin 1400 eur vuodessa.
Mahdollisuus lisärakentamiseen (suunnitelmat olemassa)
Kohde on liitetty kaukolämpö-, vesijohto-, viemäri- ja
sähköverkostoihin.
Kohde on vuokrattu Sosiaali- ja terveyspalveluja (mm.
mielenterveyskuntoutusta) tarjoavalle yhtiölle toistaiseksi
voimassa olevalla sopimuksella.
SIJAINTI
Kohde sijaitsee noin 1,5 km Kempeleen keskustasta kaakkoon
ja noin 1 km kauppakeskus Zeppeliinistä luoteeseen. Kohteen
vieressä sijaitsee paloasema.

RAKENNUKSET
Kohteessa on kolme rakennusta: Viiden asunnon rivitalo (339
kem2), kahden asunnon paritalo (160,5 kem2) sekä
autotalli/varasto/työtila (93,5 kem2).
Valmistumisvuosi 2004. Koneellinen ilmanvaihto, kaukolämpö.
Yksikerroksiset, puurunkoiset ja julkisivultaan tiiliderhotut
harjakattoiset (peltikate) talot ovat valmistuneet vuonna 2004.
Taloissa on lämmitysmuotona kaukolämpö. Ilmanvaihto on
koneellinen.

Yleisilmeeltään kohde näyttää tavanomaiselta uudehkolta
rivitaloyhtiöltä. Huoneistojen pohjaratkaisut ovat selkeät.
Silmämääräisesti arvioituna kohteen rakennukset ovat hyvässä
kunnossa. Kuntoarvioita tai -tutkimuksia ei tässä yhteydessä
ole tehty.
 
vierailija
Miksi sua ei kauhistuta mamujen tekemät raiskaukset? Eikö omatuntosi ole puhdas?
mitähän mä kirjoitin tuohon?
mä toivon et nuokin saavat kunnon rangaistuksen, eikä mitään ehdollista.
kannattaa muistaa et ulkomaalaistaustainen ei aina tarkoita mamua, siis turvapaikanhakijaa mitä se teille näyttää tarkoittavan. ja edelleenkään sit kukaan muu ei tuohon ole syyllinen kuin tekijät.
en mäkään rajakylän raiskauksen takia syyllistä kaikkia suomalaisia.
 
vierailija
mitähän mä kirjoitin tuohon?
mä toivon et nuokin saavat kunnon rangaistuksen, eikä mitään ehdollista.
kannattaa muistaa et ulkomaalaistaustainen ei aina tarkoita mamua, siis turvapaikanhakijaa mitä se teille näyttää tarkoittavan. ja edelleenkään sit kukaan muu ei tuohon ole syyllinen kuin tekijät.
en mäkään rajakylän raiskauksen takia syyllistä kaikkia suomalaisia.
helevetin suvakki, älä yritä valkopestä !!!!
Nuo raiskaajat ovat Kempeleen alaikäisten VOK:sta, jossa oli eilen illalla poliisioperaatio (oli jo netissä silloin kuvia) mutta silloin ei tiedetty mitä tapahtunut.
Kalevassa oli että raiskaajat ovat tuosta VOK;sta

Nyt muuten napsahtaa. Usko pois. Sinuna en kehtaisi enää olla suvakki
 
vierailija
Sipilä on luvannut avata kotinsa ovet näille hätää kärsiville lapsukaisille, joten älkääs nyt tuomitko reppanoita. Pitäähän heitä ymmärtää, kun joutuvat täällä kylmässä ja pimeässä pohjolassa elämään ilman pi**ua.

Nyt olisi suvakkien aika ryhtyä jonossa vokkeihin yötöihin, jotta me muut kunnon kansalaiset saadaan kulkea kaduilla rauhassa ilman pelkoa raiskatuksi tulemisesta. Ottakaa liukkaria tarpeeksi mukaan.
 
vierailija
mitähän mä kirjoitin tuohon?
mä toivon et nuokin saavat kunnon rangaistuksen, eikä mitään ehdollista.
kannattaa muistaa et ulkomaalaistaustainen ei aina tarkoita mamua, siis turvapaikanhakijaa mitä se teille näyttää tarkoittavan. ja edelleenkään sit kukaan muu ei tuohon ole syyllinen kuin tekijät.
en mäkään rajakylän raiskauksen takia syyllistä kaikkia suomalaisia.
Tää suvakki voisi viedä tyttärensä raukkaparkapartalapsille käytettäväkis. Ihan vapaasti

Suvakki EI OSAA LUKEA LEHTIÄ, Kalevassa luki suoraan, että raiskaajat ovat alaikäisten VOK:n asukkaita
Opettele lukemaan ennenkuin kommentoit suvakkikiimassasi
 
vierailija
helevetin suvakki, älä yritä valkopestä !!!!
Nuo raiskaajat ovat Kempeleen alaikäisten VOK:sta, jossa oli eilen illalla poliisioperaatio (oli jo netissä silloin kuvia) mutta silloin ei tiedetty mitä tapahtunut.
Kalevassa oli että raiskaajat ovat tuosta VOK;sta

Nyt muuten napsahtaa. Usko pois. Sinuna en kehtaisi enää olla suvakki
Napsahtaa? Mikä?

TämäKIN vaietaan kuoliaaksi. Ei muuten tule olemaan missän mainintaa, että ovat pakolaisia.
 
vierailija
Tuo Oulun tapaus on kesältä ja kyllä sitä silloin kauhisteltiin
niin, mut kauhistelu perustui siihen mitä tarkoittaa ei ulkomaalaistaustainen tai kantasuomalainen.Uhrista viis.

ja tämä eilinen tapaus on AiVAN yhtä järkyttävä juttu, ja te ketkä toivotte mun vievän lapseni jonkun raiskattavaksi ni kannattaa varmaan hakeutua hoitoon.idiootit.
 
vierailija
mitähän mä kirjoitin tuohon?
mä toivon et nuokin saavat kunnon rangaistuksen, eikä mitään ehdollista.
kannattaa muistaa et ulkomaalaistaustainen ei aina tarkoita mamua, siis turvapaikanhakijaa mitä se teille näyttää tarkoittavan. ja edelleenkään sit kukaan muu ei tuohon ole syyllinen kuin tekijät.
en mäkään rajakylän raiskauksen takia syyllistä kaikkia suomalaisia.
Samahan se on millä nimellä kehitysmaakulttuurien edustajat tulevat Suomeen. Käytös on ja pysyy lähtömaiden kulttuuria vastaavana. Se tietysti näkyy naisten aseman kurjistumisena ja yhteiskunnan muuttumisena vaarallisemmaksi, sekä köyhemmäksi.
 
persut ekstaasissa
persut ekstaasissa. Raiskaukset ja irtopäät tuntuvat kiihottavan luvattoman paljon tämän persukulttuurin edustajia.
Olisikohan aika solmia liitto pysyvästi Isisin kanssa?
 

Yhteistyössä