Maratonille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En halua olla perusläski äiti joka löhöää ja lihoo kotona. Tämän vuoksi tein uuden vuoden aattona lupauksen osallistua Tukholman maratonille toukokuussa. Nyt olen aikeissa ostaa varusteita juoksuun. Miten te pukeudutte talvella juoksulenkeillä, tuosta luin vähän vinkkiä: http://kuntopossu.blogspot.fi/2015/10/juoksuvaatteet-talvella.html .Onko mitään vinkkejä miten kolmen kuukauden päästä olen maraton kunnossa? Vai ovatko kaikki täällä kotiäiskiä?
 
vierailija
Onko sulla mitään liikuntataustaa? Paljonko pystyt nyt juoksemaan? Jos olet vuosia vaan istunut sohvalla, niin aika mahdoton tehtävä. Paikat hajoo jo treeneissä. Puolikas vois jo olla mahdollinen.
 
vierailija
Onko sulla mitään liikuntataustaa? Paljonko pystyt nyt juoksemaan? Jos olet vuosia vaan istunut sohvalla, niin aika mahdoton tehtävä. Paikat hajoo jo treeneissä. Puolikas vois jo olla mahdollinen.
 
vierailija
Joo. Nyt oon haukannu kyllä liian ison palan kakkua. Kannattaa edetä pienin askelin. Paljonko sä nyt jaksat juosta? Ihan hyvä tavoite vois olla, että jaksaa 10km juosta toukokuussa. Vuoden päästä keväällä sitten vaikka puolimaraton.
 

Yhteistyössä