Meedio ja okkultismi?

  • Viestiketjun aloittaja kyseleväsieul
  • Ensimmäinen viesti
Raamatussahan on paljon esimerkkejä ihmisistä, jotka puhuu henkimaailman kanssa. Jeesuskin nousi kuolleista. Miksi nämä ei olleet riivaajahenkiä? Jos kyseinen toiminta on silloin ollut mahdollista ja oikein, miksi se nyt on väärin?
 
Mun on vaikea ymmärtää, että mitä järisyttävän pahaa siinä on, jos meedio ottaa yhteyden kuolleeseen läheiseen ja se kertoo kaiken olevan ok. Kuulija on helpottunut. Miksi se on pahaa riivaajahenkien tihutyötä? Mitä pahaa siitä seuraa ja miksi?

Miksi jumala antaa riivaajahenkien tehdä tällaista, jos se on turmiollista?
Miten jumala voi tuomita yhden ihmisen muutaman vuoden elämän jälkeen ikuiseen kadotukseen tai ikuiseen onneen? Eikö se ole jotenkin epäreilua ottaen huomioon miten erilaiset lähtökohdat ihmisillä on?
Onko sinut sitten tuomittu ikuiseen kiirastuleen, jos kerran kysyt meediolta, mitä kuolleelle läheiselle kuuluu?

Mä en oikein tajua. Mun jumala on huomattavasti armollisempi, fiksumpi ja kivempi, kuin raamatun kylmä ja julma sadistinen narsisti jumala.
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
vierailija
Mun on vaikea ymmärtää, että mitä järisyttävän pahaa siinä on, jos meedio ottaa yhteyden kuolleeseen läheiseen ja se kertoo kaiken olevan ok. Kuulija on helpottunut. Miksi se on pahaa riivaajahenkien tihutyötä? Mitä pahaa siitä seuraa ja miksi?

Miksi jumala antaa riivaajahenkien tehdä tällaista, jos se on turmiollista?
Miten jumala voi tuomita yhden ihmisen muutaman vuoden elämän jälkeen ikuiseen kadotukseen tai ikuiseen onneen? Eikö se ole jotenkin epäreilua ottaen huomioon miten erilaiset lähtökohdat ihmisillä on?
Onko sinut sitten tuomittu ikuiseen kiirastuleen, jos kerran kysyt meediolta, mitä kuolleelle läheiselle kuuluu?

Mä en oikein tajua. Mun jumala on huomattavasti armollisempi, fiksumpi ja kivempi, kuin raamatun kylmä ja julma sadistinen narsisti jumala.

Se minua vaan ihmetyttää, että kun se meedio ottaa yhteyttä niihin kuolleisiin, niin aina niillä kuolleilla tuntuu olevan kaikki hyvin.
Ja sitten kassan kautta ulos...
 
vierailija
Meedio ei saa yhteyttä kuolleeseen läheiseen vaan pelkästään joko omaan mielikuvitukseensa tai pahoihin henkiin. Meediot harrastavat okkultismia.
En tykkää Paavolan kirjoituksista, tuntuu olevan aina ja kaikkea vastaan ja etsivän vikoja. Se on kuitenkin ihan selvä asia että pyrkimyskin yhteyteen henkimaailman kanssa on väärin ja kielletään Raamatussa.
 

Yhteistyössä