Meediota paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei,
Kuinka paljon kuukautiset voivat viivästyä Norlevo-valmisteen jälkeen? Minulla on kuukautiset myöhässä kohta kaksi viikkoa ja tämä epätietoisuus rasittaa psyykettä. Kolme raskaustestiä negatiivisia. Tulehdusarvot normaalit, papa-kokeen vastaus ei ole tullut vielä. Virtsatieinfektio poissuljettu. Normaali kierto 26-30 päivää, nyt menossa kp 43. Norlevo otettu kp 11. Nyt oireina alavatsakipuja ja pahoinvointia, mitkä alkoivat jälkiehkäisyn jälkeen. Lääkäri määräsi Canestenia hiivan hoitoon, koska hiiva voi ilmetä myös alavatsakipuina spesifisten kutinan ja kirvelyn sijaan. Kehotti tekemään raskaustestin jos kuukautisia ei kuulu ylihuomiseen mennessä. Perjantaina katsotaan myös, miten edetään tutkimusten suhteen ja onko kipuja vielä.
Kokemuksia? Valeraskaus?
 
vierailija
Lääkäri soitti tänään ja sanoi, että katsotaan vielä viikko jos kuukautisia ei kuulu, niin sitten ehkä verikokeita lisää. HCG:tä ei siis vielä verestä ole otettu. Itse olen miettinyt, että voisiko olla munasarjakysta mikä viivästyttäisi kuukautisia ja aiheuttaisi alavatsakivut. Kipu on ajoittain melko voimakas, pakottaa menemään kumaraan. Huolta tämä tilanne aiheuttaa.
Hiivakuurin olen jo aloittanut, toivottavasti ei tule BV.. Vatsakipua edelleen.
Ap
 
vierailija
Selvänäkijää sinä tarvitset etkä meediota. Meedio on yhteydessä kuolleiden ihmisten henkiin.

Verikokeestahan se selviää. Ei se nyt sentään niin vaikeaa ole.
 
vierailija
No on tämä kyllä aika raastavaa aikaa ollut. Epävarmuuden sieto nolla :D Kokeista selviää mikä vaivaa, jos selviää. Raskaustestissä pitäisi jo tässä vaiheessa näkyä mahdollinen raskaus. (Siis hyvin suurella todennäköisyydellä.) Tämä jatkuva odottelu tuntuu hankalalta.
Onko muilla Norlevo myöhästyttänyt kuukautisia pari viikkoa tai enemmän?
Ap
 

Yhteistyössä