Meidän häät varmaan peruuntuu...!

  • Viestiketjun aloittaja SuperSad
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä kans luin tätä tuolloin kesällä. Järkyttävää muuten tajuta, että tästä ketjusta on noin paljon aikaa jo..... miten se aika rientääkään. Tahtoisin kans tietää, että miten kävi. Tuo vauvahan syntyykin sitten jo suht piakkoin, jos on tulollaan.
 
Ihmettelee?
Alkuperäinen kirjoittaja SuperSad:
Meidän häät pitäis olla 26.7. mutta nyt pelkään ihan hirveästi, että niistä ei tule mitään!
Kaikki sai alkunsa siitä, kun joskus toukokuussa juteltiin miehen kanssa, että tehtäis 3.lapsi. Meillä nyt 2- ja 5- vuotiaat tytöt. Mies silloin sanoi, että olisihan se kolmaskin varmaaan ihan kiva juttu.
Mä tietty jätin pillerit pois heti menkkojen jälkeen ja nyt sitten pari viikkoa sitten miehelle sanoin, että eipä oo menkat tullu,jokohan olis vauveli tuloillaan.

Mies alkoi hirveenä huutamaan, että mitä helvettiä ei sitä lasta nyt vielä tehdä. Sitten lisäsi, että tuollasen kanssa en kyllä tee enää ikinä lasta ja muutan täältä pois heti, kun saan uuden kämpän. Kauheesti mua haukkui, uhkasi perua häät ja sen huutamisen jälkeen ei ole sanonut mulle sanaakaan. Nukkuu yöt sohvalla, käy ulkona syömässä, joskus jotain tiuskii lapsille.

Tänään ostin kaikesta huolimatta tytöille kengät häitä varten. Vanhempimeni niitä näyttämään isälleen niin se vaan kirjaimellisesti heitti kengät pitkin seiniä ja huusi että painu helvettiin niitten kenkies kanssa. Mitkään keskusteluyritykset ei auta, ei anna koskettaa, ei mitään.

Mitä mä teen? Häät on kyllä olleet alunperinkin mun projekti enemmän mutta pitääkö nyt laittaa viestit kutsutuille, että häät peruttu???

Sekä äitini että siskoni vaan sanovat, että mitäs menit hosumaan sen vauvajutun kanssa, siitäs sait. Tää on ihan hirveetä!!!!
 
Pauliina75
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
kuka näitä vanhoja ketjuja nostelee aina?
Se joka ketjun on keksinyt ja haluaa lisää provoo...
Joo, siis aika tajutonta, että tämä viestiketju on kaivettu esiin VUODEN takaa!
Mutta kieltämättä minunkin uteliaisuuteni heräsi, että miten tämän asian kanssa kävi. Haluaisin kuulla tuliko vauvaa ja häitä?

 
ddd
No ihan ensinnäkin: mitä ihmettä menit lopettaan itseksesi pillerit näemmä miehen tietämättä?! :O Ei tuo sen vastaus kuulostanut siltä että NYT juuri lasta haluaisi. Ja vaikka haluaisi niin eikö se nyt varmisteta YHDESSÄ juttelemalla että milloin ehkäisy lopetetaan jne. :(
 
lola
Alkuperäinen kirjoittaja SuperSad:
Meidän häät pitäis olla 26.7. mutta nyt pelkään ihan hirveästi, että niistä ei tule mitään!
Kaikki sai alkunsa siitä, kun joskus toukokuussa juteltiin miehen kanssa, että tehtäis 3.lapsi. Meillä nyt 2- ja 5- vuotiaat tytöt. Mies silloin sanoi, että olisihan se kolmaskin varmaaan ihan kiva juttu.
Mä tietty jätin pillerit pois heti menkkojen jälkeen ja nyt sitten pari viikkoa sitten miehelle sanoin, että eipä oo menkat tullu,jokohan olis vauveli tuloillaan.

Mies alkoi hirveenä huutamaan, että mitä helvettiä ei sitä lasta nyt vielä tehdä. Sitten lisäsi, että tuollasen kanssa en kyllä tee enää ikinä lasta ja muutan täältä pois heti, kun saan uuden kämpän. Kauheesti mua haukkui, uhkasi perua häät ja sen huutamisen jälkeen ei ole sanonut mulle sanaakaan. Nukkuu yöt sohvalla, käy ulkona syömässä, joskus jotain tiuskii lapsille.

Tänään ostin kaikesta huolimatta tytöille kengät häitä varten. Vanhempimeni niitä näyttämään isälleen niin se vaan kirjaimellisesti heitti kengät pitkin seiniä ja huusi että painu helvettiin niitten kenkies kanssa. Mitkään keskusteluyritykset ei auta, ei anna koskettaa, ei mitään.

Mitä mä teen? Häät on kyllä olleet alunperinkin mun projekti enemmän mutta pitääkö nyt laittaa viestit kutsutuille, että häät peruttu???

Sekä äitini että siskoni vaan sanovat, että mitäs menit hosumaan sen vauvajutun kanssa, siitäs sait. Tää on ihan hirveetä!!!!
Oletkos varma että miehesi ei ole tullut katuman päälle häistä jo ennen tapahtunutta kun noin helposti heittää lusikan seinään onko miehesi muuttunut salaperäisemmäksi entinen puolisoni teki samaa kunnes paljastui ikävä tosi asia tapaili toista naista mut unohti mainita asiasta mulle kunnes puhelimen katsoin mikä on vastoin moraaliani ja totuus tuli ilmi...;/ ;(
 

Yhteistyössä