Meidät huijattiin ostamaan homotalo - voimmeko purkaa kaupan?

  • Viestiketjun aloittaja "teija"
  • Ensimmäinen viesti
Hetero-Henri G
Onhan se kamalaa, jos miehen eritteet valuu pitkin autoa, mutta entä jos ne onkin naisten eritteitä? Entä jos niitä on useamman omistajan ajalta? Ehkä olisi parempi tehdä ihmisten viettämistä paikoista läheisyysvapaita -vyöhykkeitä? Mietin vaan tätä taloasiaa, onkohan kukaan koskaan ajatellut sitä, miten paljon itkun kyyneleet sotkee lattioiden lakkapintaa. Minua ainakin huolettaa jatkuvat parkumiset, kun kävelen erilaisissa kerrostaloissa. Käytäviltä tarttuu sisällekin herkkyyttä, melkein liikuttavaa vai mitä? Sitten on vielä erikseen nämä kiroilevat ihmiset. Onkohan muita haittatekijöitä? Jos on, kertokaa ihmeessä.

Keskustelun avaajalle haluan sanoa: En oikeastaan mitään, koska ilmeisesti tiedät, ettei tälle keskustelupalstalle tätä asiaa kannattantu tuoda.
 
baby corpse
[QUOTE="vieras";24296363]Nyt täytyy vaan teettää täydellinen homosaneeraus taloon. Jos mies alkaa juoksemaan kaksilahkeisten perässä, niin tiedätte, että kaikista itiöistä ei ole päästy eroon.[/QUOTE]


koska ainoastaa miehet voivat olla seksuaalisuudessaan homoja.
 
Valtakunnanhomo
Tämä vastaus ei sitten ole pilaa. Ilmoitan tässä ja nyt että olen noitunut myös valtakunnan kaikkien kerrostalojen B-raput homoisiksi. Katselen juuri autovalmistajien esitteistä että mitä merkkejä rupean noitumaan, luultavasti homotartutan pienet sporttiset mallit useammalta valmistajalta, käytetyt mukaanlukien. Homouden leviämistä ei enää mikään voi pysäyttää!!

T. Valtakunnanhomo
 
"Huuhaa"
Ostin helmikuussa (2011) kerrostalo kaksion lesbopariskunnalta ja nyt olen ollut onnellisessa parisuhteessa poikaystäväni kanssa 6 vuotta. Olen myös mies. Suosittelen varomaan talossa oleskelua.
 
ONNELLINEN ÄITI JA VAIMO
Jospa myyjä ei ollut yhtä homovastainen kuin te? Homot ovat ihmisiä siinä missä me muutkin. Homot ovat homoja eivätkä muuta voi. Joutuvat kamppailemaan itsensä kanssa aluksi ja sen jälkeen kamppailevat ihmisten ennakkoluulojen kanssa. Itse olen onneksi elämäni aikana joutunut/ saanut tutustua sekä lesboihin että homoihin. Kuullut rajuja elämäntarinoita. Itsensä kanssa kamppailua. Sukulaisten hylkäämiä. Jotkus olisivat mielummin heteroja mutta kun vaan eivät ole. Vaatii rohkeutta olla sitä julkisesti ja nostan hattua heille heidän vahvuudestaan. Em. kirjoituksen ovat kirkoittaneet ns. täydelliset ihmiset, joilta suvaitsevaisuus on kadonnut kokonaan. Hävetkää!
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
,
Alkuperäinen kirjoittaja ONNELLINEN ÄITI JA VAIMO;24300677:
Jospa myyjä ei ollut yhtä homovastainen kuin te? Homot ovat ihmisiä siinä missä me muutkin. Homot ovat homoja eivätkä muuta voi. Joutuvat kamppailemaan itsensä kanssa aluksi ja sen jälkeen kamppailevat ihmisten ennakkoluulojen kanssa. Itse olen onneksi elämäni aikana joutunut/ saanut tutustua sekä lesboihin että homoihin. Kuullut rajuja elämäntarinoita. Itsensä kanssa kamppailua. Sukulaisten hylkäämiä. Jotkus olisivat mielummin heteroja mutta kun vaan eivät ole. Vaatii rohkeutta olla sitä julkisesti ja nostan hattua heille heidän vahvuudestaan. Em. kirjoituksen ovat kirkoittaneet ns. täydelliset ihmiset, joilta suvaitsevaisuus on kadonnut kokonaan. Hävetkää!
Taidat olla vähän jäykkis vai?
 
HooMoilanen
Ihan vain noin vinkkinä, okaa erityisen tarkkoina kaappien kanssa tai tempaudutte vielä Narniaan.
Sama juttu puutarhassa, gay-puput voivat kaivaa kuoppia josta on suora putous Ihmemaahan.
 
"Marsa"
Teija hei, ei kai sillä ny oo väliä, kuka siä on ennen sua asunut? Kunhan on muuttanut pois ennen ku te asetuitte taloksi. Ja uskotko oikeesti kaiken maailman leikkipuistojuoruihin ja naureskelijoihin?
 
Hetero
Mä kävin kerran katsomassa rivitaloasuntoa ja näytöllä mietin asunnon erikoista sisustusta, varsinkin makuuhuoneessa, ja sitä että pihassa oli kaksi isoa miesten pyörää. Sitten katsoin papereista myyjien nimet ja oli kaksi miestä. Huh kun nousi hiukset pystyyn, eipä tehnyt mieli mennä siihen makuuhuoneeseen ja naapurustoon, jäi kaupat tekemättä. Kyllä muuten kannattaa tarkastaa myyjien taustat.
 
ymmärtämätön
Lasten edut kysymyksessä? Ettet nyt "Teija" olisi itse pikkusieluinen ihminen? En voisi kuvitellakaan omien vanhempieni käyttäytyneen samoin sijassasi. Kyllä he olisivat sanoneet, että höpö höpö ja naura takasin. Että sen verran "vakava" asia!
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Inkeri Vähäpotta
Ehkä sun pitäis kasvattaa naiselliset kutrit ja lakata käyttäytymästä kuin mikäkin isäntä niin talokin siitä 'eheytyisi'. Tän jutun täytyy olla vitsi tai aloittajalla on korvien välissä jotain haisevaa ruskeaa aivojen tilalla.
 
,
Siis ihan oikeastikko otatte tämän jutun tosissanne?
Missä ihmisten huumorintaju on?
Kaiken tämän suvaitsevaisuuden ja tasa-arvon keskelläkö homous on edelleen tabu, josta ei saa vitsiä heittää?
 

Yhteistyössä