Meidät huijattiin ostamaan homotalo - voimmeko purkaa kaupan?

  • Viestiketjun aloittaja "teija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Teija hei! Palan halusta tietää, et missäpäin tää sun homotönö sijaitsee? Sano ees maakunta, joookosta jookos. OIkeesti sä kyllä saat hyvät hillot talostas, jos pistät myyntiin, kyllä se nyt vaa niiin paljon kuuluisuutta on täällä osakseen saanut ;D
 
"female"
Ensin pieni läppä kehiin...
http://www.youtube.com/watch?v=sdIEmhKTgtw
Ja onkohan jotain pientä itsetunto ongelmaa / identiteettiongelmaa jos ei kestä toisten jotain väsynyttä ja lapsellista sekä sivistymätöntä läpän heittoa asiasta...
Hohhoijaa..
 
"kuukkeli"
Nyt vasta pulaan jouduin..En voi enään mennä lähikauppaan,koska siellä on asioinut joskus homo. En voi katsoa telkkarista mitään,koska samat ohjelmat kelpaavat homoille,en voi pukeutua hyvin,koska homot osaavat pukeutua hyvin,en voi käyttää hyvää partavettä,koska homot tuoksuvat hyvälle. En voi pelastautu edes kuolemaan,sillä homotkin kuolevat!
 
Pirulainen
Minusta ainakin olisi mukavaa elää talossa jossa on ollut paljon rakkautta, oli se sitten millaista tahansa, kuin talossa jossa on ollut roppakaupalla vihaa. Ja sain muuten aika mahtavat naurut tästä aiheesta! Varsinkin ohjeet homouden poistamiseksi ovat olleet aika veikeitä. :D

Käy kyllä ehkä jopa sääliksi "Teijaa", kun on joutunut aikamoisen väenpaljouden ivan kohteeksi.
 
metalwoman89
Mitä väliä sillä on jos siellä asunut homoja? Aivan normaaleja ihmisiä hekin :) Minulle kelpaisi talo missä ovat homot tai lesbot tai heterot tai transut asuneet mitä väliä sen on :) Tunnen monia homoja ja lesboja ja On hyvä että uskaltaa olla sellainen kun on! :)
 
Kauppamies
Eihän hän tarkoittanut, että talossa olisi homojen takia mitään vikaa. Te pienet tyhmät tyllöröt. Hän tarkoitti sitä, että hän tuntee tulleensa petetyksi. Kaupanteosta kun puhutaan, niin kauppa on syntynyt silloin kun sekä ostaja että myyjä ovat kummatkin tyytyväisiä kauppaan. He halusivat ja luuli saavansa talon mihin liittyy heidän mielestään romanttinen tarina näin ei kuitenkaan ollut. AIkasemman pariskunnan elämästä kun ei tässä kerrottu sen enempää, joten sen romanttisuudesta en voi sanoa, mutta ainakaan ostaja pariskunnan mieleen se ei ollut. Varsinkin kun talon maine on hyvin kyseenalainen kylässä, jos jopa lapsia on kieletty menemästä talon lähettyville. Otat rohkeasti yhteyttä lakimieheen tahi naiseen.
 
"vieras"
Mun mielestä talon tarina on romanttinen ja elämää suurempi rakkaustarina. Täytyy ihailla Hansin ja Oscarin rohkeutta elää avoimesti pariskuntana, kun asenne paikkakunnalla on tänä päivänä tuollainen. Voi vain miettiä miten ahdistavaa asenne on ollut 50 vuotta sitten.
 
"South"
Missä tämä talo mahtaa sijaita. Jos osuisi tänne meidän sunnalle niin olen juuri omakotitaloa etsimässä... Tällaisesta talon historiasta johtuen hintaan tulisi tietysti reilu alennus :)
 
Niau
Sitä, että yksi lapsistasi ilmenisi homoksi.

Siinä olisi äidillä kunnon tilaisuus kasvaa itsepäisestä ahdasmielisyydestä eroon. Sama kuuri sopisi ympäristöllennekin, jos tuollaisten ihastuttavien ihmisten keskellä asutte. Otan osaa pilkasta, mutta muista, että sinua pilkkaavat ihmiset ovat itsesi kanssa täysin samaa kaliiperia...
 
[QUOTE="Jones";24301321]Apua! Olen ostanut auton naiselta. Mistä tiedän, että se ei ole L-auto? Valkovuotoa ja verta penkeillä? YÄK![/QUOTE]

Tuossa tilanteessa en niinkään olisi eritteistä huolissaan. Ennemminkin siitä, että susta tulee aivan paska kuski :O
Sehän on ihan tunnettu tosiasia, että lähes kaikki naiset on saaneet ajokorttinsa Hobby Hallin postimyynnistä. Nythän on sitten suuri vaara, että autosi kuhisee Acca raticca-nimistä vaarallista ja valitettavan yleistä bagteeria.

Aja autosi vapaaehtoisesti jorpakkoon, ennen kuin se saastuttaa ajotaitosi ja ajattaa sinut sinne vasten tahtoasi.
 
järki käteen
Jos vaikka käyttäisitte tervettä järkeä? Itse en ainakaan haluaisin asua alueella, jolla ei homoja tai "homotalossa" asuvia suvaita... Jos talon historia ja siitä syntynyt maine häiritsee teitä, kannattaa olla enemmän huolestunut oman päänsä sisällöstä kuin taloon liittyvästä kauniista tarinasta. Kaikkea sitä kuulee, onhan tämä kyllä kieltämättä Päivi Räsästen ja Timo Soinien luvattu maa...
 
Homotalossa asunut
Voi jösses!!!
Itse olen lapsena asunut homotalossa, enkä kyl kohdannut yhtään kiusaamista tai muitakaan ongelmia!!! :) Niin ja olen ihan hetero edelleen!!! ;)
Äitini mielestä talossa oli hieman omalaatuinen sisustus, mutta maku asioista ei voi kiistellä ja pintarempalla saatiin se "heterotaloksi"
Ei tähän kyl voi muuta sanoa kuin - Äly hoi, älä jätä!
 
homppelsson
Ap, oletko alkanut tuntea epäilyttävää kiinnostusta naapurin emäntään? Onko miehesi alkanut laittaa ruokaa ja puhua sisustuksesta? Olkaa nyt varovaisia, sillä kaikkihan tietää että homous voi tarttua vaikka tapeteista!!
 

Yhteistyössä