Meneekö auto heti hylkyyn katsastuksessa jos on sakkorenkaat?

  • Viestiketjun aloittaja Nikooli
  • Ensimmäinen viesti
"äippis"
riippuu varmasti paljon katsastajasta.jotkut antaa pidemmän ajan korjaukseen,jotkut vaan luvan ajaa korjaamolle.
mulle sattunut usein mulkero joka valittaa,sitte vaihdoin toiseen paikkaan jossa paljon parempi porukka töissä.
 
"tööt"
[QUOTE="äippis";24445472]riippuu varmasti paljon katsastajasta.jotkut antaa pidemmän ajan korjaukseen,jotkut vaan luvan ajaa korjaamolle.
mulle sattunut usein mulkero joka valittaa,sitte vaihdoin toiseen paikkaan jossa paljon parempi porukka töissä.[/QUOTE]

Oliskohan syytä katsoa peiliin ja laittaa kaara siihen kuntoon, että se läpäisee katsastuksen? Ei katsastusta ei ihmisten kiusaksi keksitty.
 
turvallista ajattelua
Onpas aloittajalla ihanan turvallinen ajatustapa. Siitä ollaan huolissaan pääseekö sakkorenkailla katsastuksesta läpi, mutta ei siitä onko se turvallista ajaa sakkorenkailla. Onhan se ikävää, jos auto ei mene läpi. Itsellänikin tuli kuukausi aikaa vaihtaa takaiskarit (niitä on nyt vaikeempi ite huomata koska on aika vaihtaa), mutta muuten tulee säännöllisesti pidettyä huolta, että lamput palaa ja renkaat on kunnossa
 
[QUOTE="tööt";24445500]Oliskohan syytä katsoa peiliin ja laittaa kaara siihen kuntoon, että se läpäisee katsastuksen? Ei katsastusta ei ihmisten kiusaksi keksitty.[/QUOTE]

Noh, kyllä niissä katsastusmiehissä ihan oikeesti on välillä uskomattomia nipoja. Mulla ei mennyt viime vuonna auto läpi, kun etupuskurissa oli (jo monta vuotta siinä ollut) painauma, jossa oli terävä reuna. Se piti tasoittaa, että meni läpi.
En oikein pysty ymmärtämään, mitä tekemistä sillä oli turvallisuuden kanssa. Tietysti, jos olisin jonkun päälle ajanut, olisi uhri saattanut saada naarmun puskurista.
 

Yhteistyössä