MEnin varatun miehen kanssa sänkyyn TAAS :( Pahamieli.

  • Viestiketjun aloittaja tiksu
  • Ensimmäinen viesti
Olen tatuoitu jätkä junior!
Jos käyttää kondomia, ei kyseessä ole varsinaisesti pettäminen. Kortsun kanssa kun "liha" ei varsinaisesti yhdy.

Itse käytän aina akkaani pettäessä kortsua.

Olen tatuoitu jätkä junior!
 
No, kyllä mies se suurin syyllinen on, mutta on myös se lutkahtava nainenkin vastuussa petetyn mielenpahoittamisesta, kun tietää miehen olevan varattu!

Jos ei halua olla valtaosan aviossa tai avoliitossa olevien naisten mielestä halpa lumppu, suorastaan iljettävä naisenirvikuva, kannattaa sille varatulle miehelle sanoa, että pillua saat sitten kun oot heivammu reilusti akkas. Se ei taas oo väärin... Ja kai sillon kun on pakko pettää, ettei lupaa saa käydä vierais, on valinnu mies (niinkuin nainenkin) väärän kumppanin ja kuuluukin erota. Amen. Ja jos lupa on naida muita, se ei oo pettämistä.
Minä olen aviossa enkä todellakaan ajattele kenestäkään naisesta että tämä olisi joku lunttu tai lumppu, iljettävää kun te ajattelette noin. AP:lle terveisiä että minun mielestä, unohda koko juttu äläkä anna toistua. Tai jos se on kivaa niin anna mennä vaan. :hug:
 
[QUOTE="vieras";21967048]En tiedä miks niin monet varatut miehet on innokkaita pettämään, mutta jos kotona ei saa niin oikeestaan mun mielestä sitä miestäkään ei ihan voi syyttää.[/QUOTE]

Ai niin, että se onkin sen pihtaavan vaimon syytä?! Ei juma :headwall:
 
tää oli vuonna 2007
Kun oltiin 20v niin ystävälläni oli panosuhde 38v perheenisän kanssa. Tapasivat baarissa ja menivät perheen omakotitaloon ryyppään ja paneskeleen. Äiti ja lapset reissussa.

Äijä sano että liian aikaSten perusti perheen, nyt pakko olla yhessä kun lapset ASUU KOTONA.

nÄIN TÄMÄNVAIMON JA EIKÖHÄN OLLU MEIKITÖN 20 KG YLIPAINOINEN NAINEN.

Te petetyt, jospa teän mies ei vaan kehannu hakea eroo? Ja lasten takia roikkui teissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tää oli vuonna 207;21967272:
niin, mitä sitä turhaan ehostaa itseään kun se mies on jo saatu...
Mitä se auttaa, jos mies näkee totuuden kuitenkin kotona suihkun jälkeen? Kaikkihan sen tajuaa, että se on vaan feikkiä. Sopii ehkä miehille, jotka harrastavat itsekin itsepetosta.
 
"Angervo"
Alkuperäinen kirjoittaja tää oli vuonna 207;21967272:
niin, mitä sitä turhaan ehostaa itseään kun se mies on jo saatu...
Onko se sitten kaunista kun on menty illalla nukkumaan meikit naamassa ja aamulla ne ovat levinneet pitkin poskia? Tuolla tavalla saa ihon todella kivaan kuntoon.
 
"Angervo"
Alkuperäinen kirjoittaja tää oli vuonna 2007;21967192:
Kun oltiin 20v niin ystävälläni oli panosuhde 38v perheenisän kanssa. Tapasivat baarissa ja menivät perheen omakotitaloon ryyppään ja paneskeleen. Äiti ja lapset reissussa.

Äijä sano että liian aikaSten perusti perheen, nyt pakko olla yhessä kun lapset ASUU KOTONA.

nÄIN TÄMÄNVAIMON JA EIKÖHÄN OLLU MEIKITÖN 20 KG YLIPAINOINEN NAINEN.

Te petetyt, jospa teän mies ei vaan kehannu hakea eroo? Ja lasten takia roikkui teissä?
Mä tiedän kauniita, hoikkia ja huoliteltuja naisia joita on petetty.
 
mitä välii
Mä olen ollut useesti varatun miehen kanssa. Nehän ne ovat innokkaimpia. Ei ole minun ongelmani. Olen sinkku ja en ole tilivelvollinen kenellekään. Se on se mies joka naistaan pettää, en minä. Minun mielestäni MINÄ en tuo toisten suhteeseen ongelmia. Jos mies ei panisi minun kanssani, hän panisi jonkun muun kanssa ja suhteessa on jo ongelmia ennestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitä välii;21967395:
Mä olen ollut useesti varatun miehen kanssa. Nehän ne ovat innokkaimpia. Ei ole minun ongelmani. Olen sinkku ja en ole tilivelvollinen kenellekään. Se on se mies joka naistaan pettää, en minä. Minun mielestäni MINÄ en tuo toisten suhteeseen ongelmia. Jos mies ei panisi minun kanssani, hän panisi jonkun muun kanssa ja suhteessa on jo ongelmia ennestään.
Näin minäkin ajattelen. Pettämispotentiaali on yhtä vakavaa, kuin pettäminen. Että jos kerran on halua pettää, niin se on yksi ja sama, onko löytynyt partneria siihen touhuun vai ei.
 
"vieras"
Mä taas pidän vaan ja ainostaan miestä syyllisenä, tässä tapauksessa, koska hän on se varattu. Ei se sinkusta syyllistä tee, että makaa varatun kanssa. Itse en missään tapauksessa makaisi varatun kanssa.
 
molemmat varattuja
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;21967501:
Oletko miettinyt syitä tuohon? Voisiko olla että joko seksi on sulle ylikorostetun tärkeää tai henkinen selkärankasi on jotenkin heikkoa tekoa?
Monesti mietin. Koukussa ollaan.
 
ikisinkku
On se niin väärin kun n ämä varatut miehet kapakassa esittävät olevansa vapaita. Itsekin seurustelin moisen kanssa ihan vapaasti kunnes sain tietää perheestään. Erosikin mutta en häntä enää huolinut, petturia.
 

Yhteistyössä