miehellä ex tatuoituna ihoon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä ajattelette tatuoinneista jotka liittyy exiin? Miehellä yhden naisen nimi kädessä ja toisen exän kuva.
En vaan ymmärrä miksi mun täytyy katsella tuon naisen naamaa koko ajan ja välillä vi**aa ihan liikaa.
 
vierailija
Turha miehen menneisyydestä olla mustasukkainen
Tiedän..ja eniten ärsyttääkin,kun reagoin tähän tällä tavalla. Ei kiinnoistaisi vain katsoo exän naamaa koko ajan,on sellaisessa paikassa että ei voi olla näkemättä.

ja toinen asia mikä häiritsee on että olen aina ajatellut että vain idiootit tatuoi ihoonsa kumppaneitaan ja nyt mun miehellä on jopa kahden exän tatskat.
 
vierailija
Tiedän..ja eniten ärsyttääkin,kun reagoin tähän tällä tavalla. Ei kiinnoistaisi vain katsoo exän naamaa koko ajan,on sellaisessa paikassa että ei voi olla näkemättä.

ja toinen asia mikä häiritsee on että olen aina ajatellut että vain idiootit tatuoi ihoonsa kumppaneitaan ja nyt mun miehellä on jopa kahden exän tatskat.
Ja aloit seukkaan tätä idioottia koska...
 
vierailija
Koska mies selkeästi rakastaa tatuointeja niin hän haluaa varmasti kaksi lisää: exän nimen päälle ja exän kuvan päälle. Eli ei muuta kuin tatuointien korjaukseen.
 

Yhteistyössä