Miehen exähöpinät

Mua on alkanut vaivaamaan, kun mies puhelee yhdestä exästään toisinaan. Etenkin jos ollaan vähän viihteellä, niin saattaa kavereille kehuskella seurustelleensa tämän exänsä kanssa. Olen kerran asiasta miehelle maininnutkin, että miksi hänen pitää aina välillä ottaa tämä exä puheeksi, ja että minua ei kiinnosta hänen exänsä kuinka kiva jne se on ollut, ja ettei ole kauhean mukavaa viettää yhteistä iltaa ja kuunnella tuollaista exähöpinää.

Muuten meillä menee mielestäni oikeinkin hyvin, tämä aihe on vaan alkanut vaivaamaan minua. Aiemmin jotenkin vain sivuutin nuo exäpuheet, nyt ne ovat alkaneet vaivaamaan, kun aina vaan mies onnistuu ottamaan tuon exänsä puheeksi. Kysäisinkin mieheltä, että onko hänellä jäänyt jotenkin tuo exäasia vaivaamaan, niin lähti pois ja sanoi mennessään että varmaankin.

Kuitenkin mies sanoo että pitää minusta paljon jne... en vaan tajua!
 
viera.s
Suhteenne taitaa olla aika tuore? Ymmärrän, että häiritsee ja aiheuttaa epävarmuutta. Mies saattaa toki vielä rakastua sinuun oikeasti ja unohtaa samalla exät, tai sitten tosiaan jäät kakkosvaihtoehdoksi tähän exään nähden, jolloin en näe oikein muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa suhde, ellei sitten mies sitä ehdi ensin tekemään. Kuka nyt haluaisi olla joku varavaihtoehto pidemmän päälle.

Minä odottaisin korkeintaan muutaman kuukauden, jonka jälkeen miehen pitäisi jo rakastaa minua, ei ainoastaan pitää minusta samalla exää hehkuttaen.
 
Meillä ei ole pahemmin puhuttu existä missään vaiheessa suhdetta. Mä en halua niistä tietää, eikä mun mieskään ole erityisen innostunut kuulemaan mun existä. Exät on olleita ja menneitä, mitä sellasia miettimään?
 
Ei me kauhean kauaa olla yhdessä vielä oltu, mutta mielestäni sen verran aikaa, että noi exähommelit olisi pitäneet jäädä jo unholaan. Varsinkin kun kerran olen siitä jo miehelle maininnut, että puheet tästä eksästä ei mua kiinnosta, ja toiseksi mua ei omat eksät kiinnosta pätkän vertaa, saatika että niistä puhuisin ylipäänsä.

En tiedä ovatko miehet sitten tässä(kin) suhteessa erilaisia kuin naiset, vai olenko sitten miehelle se varalla oleva. Itseni tuntien, jos nyksälle ja kavereille alkaisin jotain vanhaa exääni aina silloin tällöin hehkuttamaan, olisin kyllä aivan satavarma, että mulla olisi vielä lämpimiä tunteita jäljellä. Mustasukkainen en kyllä koe tästä olevani, vaikka tämä minua oudostuttaakin. Luulisi, että kun emme vielä kovin kauaa ole olleet yhdessä, olisi miehelläkin niin vahvasti tunteita minua kohtaan, että siinä kaikenmaailman entiset suhteetkin karisevat mielestä.
 
viera.s
Ehkä niitä vahvoja tunteita ei sitten vaan ole syntynyt. "Pidän sinusta paljon" ei minusta kuulosta kovin vahvalta, niinhän voisi sanoa vaikka jollekin työkaverille tai melkein kelle tahansa ihmiselle, josta pitää. Ja kun käytöstään ei ainakaan kaikin osin viittaa vahvoihin tunteisiin, taitaisin lyödä hanskat tiskiin jos ette ihan tapailun alkuvaiheessa ole kuitenkaan.

Ihmiset on erilaisia, mutta minulle ja kaikille seurustelukumppaneillekin vahvat tunteet on syntyneet 1-2 kk tiiviin tapailun jälkeen. Tai jos eivät ole syntyneet, suhde on tyssännyt alkuunsa. Minä siinä vaiheessa puhun jo rakkaudesta, mutta jos nyt ei tuota alun huumaa halua rakkaudeksi nimittää, ainakin muuten pitäisi tulla selväksi että voimakkaita tunteita on. Ei riitä, että menettelee, on ihan kiva, pitää paljon, vaan pitää olla sitä huumaa edes suhteen alussa. Ja tosiaan, jos sitä on, ei exien perään pitäisi enää haikailla.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Mitäpä jos hankkisit itsetunnon?! Hä? Googlaa jos et tiedä mikä se on.
Ja mitenhän tämä liittyy tähän aiheeseen? Kyllä mulla itsetunto on ihan kohdillaan, olen vain hämmentynyt miehen exän hehkutuspuheista, en ole sellaiseen aiemmin törmännyt.

Itseäni ei todellakaan kiinnosta kenenkään exät saatika omani, en niistä ainakaan menisi uudessa suhteessa kenellekkään hehkuttamaan. Exät on eksiä tai ainakin pitäisi olla, näin minun mielestäni. Sepä tässä mietityttää, että onko tunteet vain minun puolellani sitä ihastusta, rakastumista.
 

Yhteistyössä