Mieheni ei halua minua enää :-(

  • Viestiketjun aloittaja Pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Pettynyt vaimo
Synnytin 3 kuukautta sitten vauvan ja olen huomannut, että mieheni ei halua enää seksiä kanssani. Mies myöntää sen ja hänen mielestään on sopimaton ajatus, että hän harrastaisi seksiä äidin kanssa, vaikka kyseessä olisi hänen oman lapsensa äiti....
 
vierailija
synnytyksestä on vielä kovin vähän aikaa. Totutelkaa elämään perheenä, eiköhän se seksi sieltä jossain vaiheessa ala kiinnostaa.
Juuri näin! Itse viiden lapsen isänä voin kertoa, että minullakin vei hieman pidemmän hetken aikaa jokaisen lapsen jälkeen, ennen kuin halusin vaimoani. Jokin alitajuinen asia vain ohjasi tällaiseen käyttäytymiseen. Mutta sitten kun vauva oli tarpeeksi kasvanut, tapahtui minullakin uudelleen herääminen. Ja sitten vietiinkin toden teolla.
 
vierailija
Meillä miehen seksihalut hävisivät saman tien kun raskaustesti näytti plussaa eikä halunnut seksiä niin kauan kun imetin. Eli meni kaksi vuotta ilman seksiä.

Tällä yritän vain sanoa, että ottakaa rauhallisesti. Olkaa toisillenne helliä, suukotelkaa, halailkaa. Seksi tulee kuvioon sitten aikanaan.
 

Yhteistyössä