Mielipidepaneelit - täytä kyselyitä ja saat rahaa & lahjakortteja

  • Viestiketjun aloittaja paneelimamma
  • Ensimmäinen viesti
paneelimamma
Moniko täällä on mukana mielipidepaneeleissa? Ideanahan näissä on, että rekisteröidyt paneeliin, jonka jälkeen saat sitten kyselykutsut sähköpostiisi. Jokaisesta täytetystä kyselystä saat joko pisteitä tai euroja. Pisteet voi muuttaa lahjakorteiksi ja eurot saat Paypaliin. Meidän perhe on saanut muutamia lahjakortteja ja euroja näistä, vähävaraiselle kaikki on aina kotiinpäin.

Kaikki firmat maksavat varmasti, mutta varo paneeleita joissa luvataan lyhyestä kyselystä suuria summia. Listaa paneeleista:

Euroina maksavat:

Europaneeli.org - Mielipiteesi on meille arvokas!
Online Paid Surveys With Triaba. By responding to surveys in the Triaba Panel you can have an impact on future products, services and politics

Pisteinä maksavat:

Maksetut kyselyt verkossa


Kertokaa toki lisää sivuja jos tiedätte!
 
Kyllä...
Kyllä oon itseasiassa tosi monessa mukana :D Noista sun listasta olen mielipidetutkimus.com mukana, mutta en niin tykkää siitä koska siinä mulla tulee vähiten kyselyitä ja ne kyselyt on puuduttavimpia mitä mistään tulee :D Kaiken lisäksi oon ollut siinä yli vuoden ja vaan kerran olen saanut sen 10€ lahjakortin tilattua sieltä. :D

Mutta sitten olen https://yougov.fi/refer/2AcKqhsMxhduAIJYkrVxQQ/ mukana. Siinä tulee jo enemmän kyselyitä ja ne on aika lepposia täyttää yleensä. Pisteet kertyy aika hitaasti, mulla meni varmaan noin vuosi että sain 2500 pistettä täyteen, mill
sai 30€ lahjakortin. Mutta kuitenkin luotettava ja ihan mukava sivu kyllä!

Ehdoton lemppari mulla on m3panel!! Sieltä tulee kyselyitä kaikkein eniten ja sieltä olen tienannut varmaan n. 70-90€ arvosta lahjakortteja noin vuoden aikana. Ja ne kyselyt on YouGovin tapaan lepposia vastata! Kyllä noita aamukahvia hörppiessä mielellään täyttelee, kun sitten pääsee välillä hemmottelemaan itseään lahjakorteilla, kun ei siihen muuten välttämättä olisi mahdollisuutta.
 
Kyllä...
Olen mukana myös jossain... oliko se norstat. Sekä paneeli.net ja joku "global jotain....". En edes muista kaikkia, kun niihin olen liittynyt vasta vähän aika sitten. Yhdestä niistä tilasin 2-3 viikkoa sitten ansaitsemillani pisteillä Veikkauksen arpoja, mutta ei oo kyllä vielä näkynyt... Saa nähdä tuleeko ollenkaan perille. Jos ei tule, niin se on sitten eka paikka mistä ei olisi palkinnot tullu perille.
 
Kyllä...
Ainiin ja olen muuten mukana myös tässä Kaksplussan lukijajutussa eli "minunmedia" jutussa sekä Suomen kyselytutkimuksessa mukana. En tiedä pääseekö niihin kaikki halukkaat liittymään. Ja niistä ei edes saa mitään pisteitä tai rahaa, vaan niissä vaan arvotaan kaikkien vastanneiden kesken joku palkinto/lahjakortti tms.
 
"jes"
Muutamissa tällaisissa olen, tuo m3 paneeli on kyllä tosi hyvä. Jostain luin, että kannattaa välillä kirjautua sinne m3 paneelin sivuille, saattaa olla ihan kiva liuta kyselyitä odottamassa =)
 
minätiedän
[QUOTE="Kyselyä";30747176]Jonkun tarjouksen liittymisestä olen saanut, mutta en ole vastannut. Mitä niillä lahjakorteilla sitten saa?[/QUOTE]
lahjakortit ovat vähän aina milloin minnekin, esim. s-ryhmän / k-ryhmän, mac donaldsin tjsp

kaikissa paikoissa saat itse valita minkälaisen lahjakortin haluat :)
 
noh.
[QUOTE="Kyselyä";30747176]Jonkun tarjouksen liittymisestä olen saanut, mutta en ole vastannut. Mitä niillä lahjakorteilla sitten saa?[/QUOTE]

Esim aika monesta saa lunastettua Presentcard.fi Superlahjakortin, mikä käy siis kaikkiin Presentcardin valikoimissa oleviin kauppoihin: ihan pieninä osana esimerkiksi mäkkäri, h&m, stadium, erätukku, polkupyörätukku, suomalainen kirjakauppa, pic nic, CDON.com... lista on oikeasti tosi pitkä, käy katsomassa presentcardin sivuilta. :D
 
Sitten...
Toluna.fi
Ideakeittiö.fi (tämä ei kyllä ole mielipidepaneeli, mutta täällä saa pisteitä reseptien lisäämisestä, ruoka-kuvista ja keskustelusta yms., joilla voi ostaa keittiö-aiheisia tuotteita paneelikaupasta.
 
ahkera panelisti
Triaba vaikuttajapaneeli (tää on ehkä vaihtanut nimeä tms?), m3panel ja yougov on hyviä. Yougovissa pisteet kertyy vaan tosi hitaasti.
Mielipidetutkimus on perseestä, täytät monta kysymyskohtaa etkä saa mitään kun et kuulu kohderyhmään.
Sitten on huutopaneeli, suomitutka ja elokuvapaneeli(finnkino), näistä tulee niin harvoin kyselyjä että ovat yhtä tyhjän kanssa. mtv3 on joku rampanel mutta sen palkintokäytäntö oli niin sekava etten ole viitsinyt perehtyä.
 
asian vierestä
Mä teen mystery shoppausta. Sopii niille jotka haluu pientä lisätuloa ja kierrellä kaupoissa. palkkio on usein pieni 7-20e, mutta oon saanut rahat taaisin ja pitää tuotteen mm kosmetiikkaa kertaostoksena 70-90e jne.
 
minäminäminä
Minä olen ollut europaneelissa pari vuotta, ei valittamista. Tuosta m3 paneelista olen tutuiltani kuullut pelkkää hyvää - ilmeisesti pistepaneelien parhaimmistoa.

linkittäkää lisää sivuja joissa olette ja jotka ovat maksaneet 8)
 
flowerss
Muutamia lahjiksia näistä on meidänkin perheelle tullut :)

Perheet taitavat olla melko haluttua porukkaa vastailemaan näihin, en edes muista koska viimeeksi en olisi päässyt vastaamaan kyselyyn...
 
juuuuri
Muutamia lahjiksia näistä on meidänkin perheelle tullut :)

Perheet taitavat olla melko haluttua porukkaa vastailemaan näihin, en edes muista koska viimeeksi en olisi päässyt vastaamaan kyselyyn...
meillä tunnukset perheellä sekä itselläni, useammin olen perheen tunnuksella päässyt vastaamaan kyselyyn, välillä etsivät myös sinkkuja ja lapsettomia perheitä
 

Yhteistyössä