Mielipidepaneelit - täytä kyselyitä ja saat rahaa & lahjakortteja

  • Viestiketjun aloittaja paneelimamma
  • Ensimmäinen viesti
Lissunbissun
Norstatissa vastailin pari vuotta. En jaksanut selvittää mitä krääsää niistä vastailuista olisi saanut. Kyselyjä tuli koko ajan, ja olivat pitkiä. Lisäksi kaikki samanlaisia, tylsiä, aikaa vieviä.
 
vierailija
Norstatissa vastailin pari vuotta. En jaksanut selvittää mitä krääsää niistä vastailuista olisi saanut. Kyselyjä tuli koko ajan, ja olivat pitkiä. Lisäksi kaikki samanlaisia, tylsiä, aikaa vieviä.
Itse muistan myös että on joku nilssen tai vastaava jossa kotiin tulee sellainen skanneri ja sillä pitäisi sitten skannailla ostokset, onko joku tällaisessa?
 
vierailija
Jotain tuollaista tosi hankalaa. Ansaitaan pisteitä vastailemalla ja pisteet pitää muuttaa jotenkin joksikin krääsäksi.
Tuossa nielsenissä piti tosiaan kotona sillä käsiskannerilla skannailla ostokset ja sitten siitä lähti tieto jonnekkin. Tosi työlästä, mukavampaa vain vastailla sähköpostin kyselyihin :cool:

aika paljon on näitä sivuja tullut lisää, parisen vuotta sitten oli ihan yksi tai kaksi...
 
vinkkii
Pieniä vinkkejä jotka löysin;

m3 paneeliin kirjautumalla (ainakin minulle) pääsi täyttelemään monta kyselyä, siellä voi odotella muitakin hyvä lista kyselyitä

cintin paneelit (europaneeli jne) lähettävät oletuksena sinulle kyselyn per kuukausi, tämä kannattaa vaihtaa kirjautumalla paneeleihin :)
 
vierailija
Tuossa nielsenissä piti tosiaan kotona sillä käsiskannerilla skannailla ostokset ja sitten siitä lähti tieto jonnekkin. Tosi työlästä, mukavampaa vain vastailla sähköpostin kyselyihin :cool:

aika paljon on näitä sivuja tullut lisää, parisen vuotta sitten oli ihan yksi tai kaksi...
onneksi myös korvaukset ovat parantuneet, kun nykyjään on jo mistä valit a(y)
 
vierailija
Kannattaa jokaisessa tällaisessa sivussa käydä täyttämässä profiili mahdollisimman tarkkaan, etenkin jos on lapsia. Itsekin huomasin että heti kun oli lapset laitettu profiiliasetuksiin niin johan alkoi kutsua tulla.
 
vierailija
minäkin olen nyt noin vuoden päivät näiden lähettämiin kyselyihin vastannut. rahat ja muut ovat kolahdelleet tilille kun pitää ja paypalia opin myös äkkiä käyttämään
 

Yhteistyössä