Mielipidepaneelit - täytä kyselyitä ja saat rahaa & lahjakortteja

  • Viestiketjun aloittaja paneelimamma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
kaikki ne jotka "piste paneeleissa" ovat; olkaa tarkkana ettei teitä sumuteta palkkioiden kanssa. Useasti pisteiden arvo laskee vaivihkaa ja lahjakorttia vastaan joudut vastaamaan kohtuuttoman moneen kyselyyn!
 
vierailija
Onko teille tullut mitään haittoja, kun olette liittyneet noille sivustoille? Esim. lisääntynyttä mainostusta/roskapostia?
En tiedä mitä kautta osoitteeni on vuotanut roskapostilistoille, sitä on viimeaikoina ruvennut tulemaan päivittäin. Käytän samaista osoitetta mainospostin tilaamiseen kuin netin kilpailuihin osallistumiseen. Osoite on kymmenia vuosia vanha ilmaisosoite, meni yllättävän kauan, että roskapostit löysivät sen, kun ottaa huomioon sen, mihin tarkoitukseen sen aikoinaan tein. Ongelma on, ettei kyseissä postissa ole roskapostisuodatinta, olen siirtämässä vähitellen käyttöä toiseen paikkaan, missä roskapostit saa suodatettua ja blokattua.

Olen useassa eri paneelissa mukana, suurimpaan osaan olen liittynyt mainosten kautta (television ja lehtien mainostettua), yhteen parhaimpana pitämääni taas puhelingallubin kautta, sieltä ehdottiin tuollaista mahdollisuutta. Yksi kaikken epämääräisimpänä pitämäni taas oli jonkin nettilinkin kautta. Sieltä palkintoina on vain pieniä arvontapalkintoja, mutta noita on usempi osunut kohdalle ja kyselyt ovat usein olleet lyhyimpiä.
 
vierailija
Onko teille tullut mitään haittoja, kun olette liittyneet noille sivustoille? Esim. lisääntynyttä mainostusta/roskapostia?
Ei.

Monella noista taitaa ehdoissakin lukea että eivät luovuta yhteystietoja tai muuta muille tahoille. Mulla on oma sähköpostiosoite noita kyselyjä varten ja koskaan ei ole esimerkiksi mainoksia tai muuta siihen sähköpostiosoitteeseen tullut, vaan pelkästään niitä kyselyitä tai muita noiden sivustojen tiedotteita.
 
vierailija
En tiedä mitä kautta osoitteeni on vuotanut roskapostilistoille, sitä on viimeaikoina ruvennut tulemaan päivittäin. Käytän samaista osoitetta mainospostin tilaamiseen kuin netin kilpailuihin osallistumiseen. Osoite on kymmenia vuosia vanha ilmaisosoite, meni yllättävän kauan, että roskapostit löysivät sen, kun ottaa huomioon sen, mihin tarkoitukseen sen aikoinaan tein. Ongelma on, ettei kyseissä postissa ole roskapostisuodatinta, olen siirtämässä vähitellen käyttöä toiseen paikkaan, missä roskapostit saa suodatettua ja blokattua.

Olen useassa eri paneelissa mukana, suurimpaan osaan olen liittynyt mainosten kautta (television ja lehtien mainostettua), yhteen parhaimpana pitämääni taas puhelingallubin kautta, sieltä ehdottiin tuollaista mahdollisuutta. Yksi kaikken epämääräisimpänä pitämäni taas oli jonkin nettilinkin kautta. Sieltä palkintoina on vain pieniä arvontapalkintoja, mutta noita on usempi osunut kohdalle ja kyselyt ovat usein olleet lyhyimpiä.
Saako udella että mikä on tämä "kaikkein epämääräisimpänä pitämäsi" sivusto?

Oon huomannu että mitä enemmän netissä osallistuu kilpailuihin, sitä enemmän mainospostia/roskapostia tulee. Vihoviimeisintä on jos vastaa joihinkin "ad" tai "planet" alkuisiin kilpailuiden kyselyihin: ne jakaa sähköpostiosoitteet (ja puhelinnumerot) varmaan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin.
 
vierailija
nyt on tullut kiitetävään tahtiin vastattavaa, cint:n sivuissa on hyvä toiminto se että jos et tule valituksi, niin järjestelmä ehdottaa uutta kyselyä, jonka kohderyhmään voisit kuulua
 
vierailija
Muutama vuosi näissä takana. Maksut ja lahjakortit ovat tulleet ajallaan.

Se profiili tosiaan kannattaa täyttää tarkasti ja kannattaa määritellä että montako kyselyä saa lähettää (cint:n paneelit)
 

Yhteistyössä