Mielummin kaunis lihava vai kuin ruma hoikka?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
itse ainakin olen ruma ja hoikka (enkä haluaisi olla lihava) :D
joten kai sen valitsisin. omaan pärstään kun ei voi kovinkaan paljon vaikuttaa jos ei ole kroisos pennonen mutta niillä korteilla mentävä mitkä sai! ;)
 
Toi tokahan on söpö eikä ruma.

Jos juuri noista kahdesta naisesta täytyis valita, niin olisin mielummin toi alempi. Mutta jos olis oikeesti rumaruma, vaikka joku Timo Soinin näköinen hoikka nainen, niin sit olisin mielummin kaunis ylipainoinen ja laihduttaisin.
 
vierailija
Mielummin ruma hoikka. Lihava ei saa edes laihduttamalla itsestään kiinteää, koska nahka on venynyt ja jää löysäksi.

Kuvat eivät vastaa otsikkoa, koska tuo ylempi lihava nainen on ruma ja alempi hoikka nainen on kaunis.
 
vierailija
Kauneushan on katsojan silmissä. Pakko silti sanoa, että teillä monilla on todella outo kauneusihanne naisen kasvojen suhteen. Jopa yllättävän monella. Valitsin nimenomaan kauniskasvoisen pullukan lihavan kuvaan tarkasti harkiten ja hoikaksi taviksen, joka ei kovin nätti mielestäni ole naamasta.

olen alkup. kirjoittaja

Olen kummastunut syvästi.
 
Hehe :D Ekalla on kilo pakkelia, kirjaimellisesti. Tuon naisen ulkonäkö muuttuisi tosi paljon jos jättäisi nuo pois, eikä ilmankaan mikään kaunis. Toinen on nätti ja kroppa ei ole pelkkä hoikka vaan naisellinen ja kaunis.
 
Pin
Kauneushan on katsojan silmissä. Pakko silti sanoa, että teillä monilla on todella outo kauneusihanne naisen kasvojen suhteen. Jopa yllättävän monella. Valitsin nimenomaan kauniskasvoisen pullukan lihavan kuvaan tarkasti harkiten ja hoikaksi taviksen, joka ei kovin nätti mielestäni ole naamasta.

olen alkup. kirjoittaja

Olen kummastunut syvästi.
No sain jotenkin sen käsityksen, että kuvissa pitäisi olla erityisen kauniskasvoinen ekassa ja tokassa ihan niinkin paha naama, että rumaksi voi sanoa. Mielestäni näin ei kuitenkaan ole.
 
Kauneushan on katsojan silmissä. Pakko silti sanoa, että teillä monilla on todella outo kauneusihanne naisen kasvojen suhteen. Jopa yllättävän monella. Valitsin nimenomaan kauniskasvoisen pullukan lihavan kuvaan tarkasti harkiten ja hoikaksi taviksen, joka ei kovin nätti mielestäni ole naamasta.

olen alkup. kirjoittaja

Olen kummastunut syvästi.
No, makuasia. Omasta mielestäni kumpikaan ei ole "ruma". Mutta se laiha, joka sinusta on sinusta ei-nätti-tavis, on minusta oikeasti hyvännäköinen, noista kahdesta paljon paremman näköinen. Se toinen ei ole minun tyyppiäni yhtään, mutta uskon, että monen muun mielestä hän on kaunis.

Mutta varsinaiseen kysymykseen... Ehkä olisin kuitenkin mieluummin laiha ja ruma. Niin kauneus kuin rumuus on katsojan silmässä ja joskus jonkun mielestä ruma voi toisen mielestä ollakin kiinnostavan näköinen, jopa kaunis. Ja voihan meikillä ja yleisesti koko tyylillä vaikuttaa paljon asiaan. Itse asiassa luulen, että moni omasta mielestäni kaunis ja seksikäs ihminen ei ole sitä lainkaan yleisillä standardeilla.
 
Outoo
Valitsisin alemman, jos olisi pakko.

Makuja on toki monia.
Itseäni enemmän miellyttää alemman kuvan kasvonluuston muodot mutta hiusmalli on hirveä, se on helposti silti muutettavissa. :) Toiset tykkää noista ylemmän kuvan tyylisistä "pallinaamoista". Ehheeh.
Terveisin hoikka "pallinaama" joten ehkä makuuni vaikuttaa se, että voisin mielelläni hoikentaa kasvojani niin olisi enemmän tasapainossa kropan kanssa. Ikä onneksi hoitanee sen ajan myötä.

Ja tosiaan, ensimmäisessä kuvassa on naisella kilo pakkelia ja meikkaustyyli erilainen mitä alemmassa. Jos kummallekin laitettaisiin samalla tyylillä niin aika samoissa menisivät.
Silti kummastelen jos "rumaksi" tuota alemman kuvan naista käytetään esimerkkinä. Kumpikin on kauniita omalla tavallaan.
 
No, makuasia. Omasta mielestäni kumpikaan ei ole "ruma". Mutta se laiha, joka sinusta on sinusta ei-nätti-tavis, on minusta oikeasti hyvännäköinen, noista kahdesta paljon paremman näköinen. Se toinen ei ole minun tyyppiäni yhtään, mutta uskon, että monen muun mielestä hän on kaunis.

Mutta varsinaiseen kysymykseen... Ehkä olisin kuitenkin mieluummin laiha ja ruma. Niin kauneus kuin rumuus on katsojan silmässä ja joskus jonkun mielestä ruma voi toisen mielestä ollakin kiinnostavan näköinen, jopa kaunis. Ja voihan meikillä ja yleisesti koko tyylillä vaikuttaa paljon asiaan. Itse asiassa luulen, että moni omasta mielestäni kaunis ja seksikäs ihminen ei ole sitä lainkaan yleisillä standardeilla.
Niin jännä...
Mulla ykkönen on taas silmiä hivelevä, kun kakkonen lähinnä sellanen, etten viitsisi katsoa sitä kahdesti päin.

Itse olisin mielummin kaunis ja vähän pyöreä.
 
vierailija
Koko ei tee kenestäkään hyvää tai huonoa ihmistä.
Koko ei tee kenestäkään myöskään kaunista tai rumaa.
Eikä kauneus tee kenestäkään hyvää tai huonoa.
Aika simppeliä vai kuinka?
 
viera.s
Alempi ei ole kasvoiltaan ruma. Eikä ylempi kuvankaunis, vaan varsinkin profiilikuva paljastaa virheet myös kasvoissa. Kasvoiltaan nämä naiset ovat minusta samantasoisia eli molemmat ihan nättejä, vaikkakaan eivät täydellisiä.

Alemman vartalo on taas tosi sopusuhtainen, ei sellaista saavuta joka läski vaan laihduttamalla. Jos ylipainoa on ollut paljon, ei iho palaudu eikä kaikki saa sopusuhtaista, samalla naisellista mutta hoikkaa vartaloa millään. Vartalonmalleja kun on monia, ei kaikki läskit ole siis läskiensä alla tiimalasivartaloisia. Ylempi nainen on vartalonmalliltaan päärynä, ei ole sopusuhtainen nyt eikä olisi sopusuhtainen hoikkanakaan.

Sitä paitsi, jos kasvot ovat kauniit lihavana, ne eivät välttämättä olisikaan kauniit hoikkana. Esim. minun soikeat kasvoni ovat parhaimmillaan kun olen hiukan ylipainoinen, silloin kun olin hoikka kasvot oli turhankin pitkulaiset, kun ei ollut sitä pyöreyttä niissä yhtään.

Täydellisyyteen pääsee harva eikä tietysti tarvitsekaan. Itse olen ihan tyytyväinen itseeni vähän ylipainoisena ja kasvoiltani ihan nättinä, joskaan en täydellisenä. Jos pitäisi näistä aloituksen naisista valita, niin olisin mieluummin alempi, jo ihan terveydenkin kannalla. Ylemmällä kun on tuota painoa sen verran reippaasti, että on jo terveysriskikin. Jos valittavana olisi oikeasti rumat eli siis suorastaan epämuodostuneet kasvot ja hoikka vartalo tai ylipainoa ja kauniit kasvot, toki silloin valitsisin jälkimmäisen.
 
Alkup. kirjoittaja
En viitsinyt kumminkaan laittaa alempaan hoikan kuvaan mitään epämuodostunutta friikkiä, koska se olisi ollut jo absurdia. Siksi kuvissa on ihan normaalit naiset, joista toinen on vain hieman kauniimpi. Toki kauneus on katsojan silmissä. Mun silmiin ensimmäisellä pullukalla on symmetriset kauniit kasvot ja selkeät kauniit piirteet. Itseasiassa hän on pluskoon malli. Alemmalla hoikalla sen sijaan ei ole kovin symmetriset kasvot ja piirteetkin ovat hyvin hailakan vaaleat epänäkyvät.

Kävi mielessäkin jo, että kaksplussalaisten enemmistön maku on ihan eri kuin mulla. Hoikka kakkonen ei olisi nimittäin kasvoiltaan mun makua pätkääkään. Uskoin silti jo heti alussa, että joidenkin makuun hänkin on, mutta että enemmistön täällä, en tajua.
 

Yhteistyössä