Mies duunarihaalarissa

Olin tänään kaupassa ja siellä oli hyväkroppanen mies tiukassa mustassa duunarihaalarissa, sellasessa avohaalarissa. Mun mielestä sellanen mies on todella seksikäs. Mun oli pakko mennä juttelemaan ja punastuhan se mies.
Saako duunarimiehiä himota?;-)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jos itse olet akateeminen, niin suhde tuskin tulisi luokkaeron vuoksi toimimaan.
No nyt meni työt ja koulutukset sulla sekaisin. Kyllä duunarityötä voi tehdä ja tekeekin moni akateemisen koulutuksen saanut. Itse vaikka tässä nyt yhtenä esimerkkinä. Ei jokainen akateemikko ole "kermaperse", jolle ei duunarinkin työ kelpaisi. Paljon on nimittäin akateemisia, joilla ei juuri nyt ole sitä koulutusta vastaavaa työtä.
 
vierailija
Mulla on haalarimies omasta takaa. Mun aviomies ja hän käyttää töissä haalaria jo ihan turvallisuus syistä. On palon kestävää materiaalia se kangas, koska kuumia metallilastuja saattaa lentää päälle. Mut on kyl syötävän näkönen haalareissa :p.
 
Myönnän, että duunarihaalari on sexy. Itse vaan pyörin päivästä toiseen duunarihaalariporukassa, niin kaitpa siihen tottuukin, ettei sitä nyt ihan jatkuvasti himoitse :love: :p
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
En tajuu mitä tekemistä kansallisuudella on komeuden kanssa. Mies voi olla kuuma ja kiihottava, oli sitten minkä maalainen tahansa. Kuuma mies haalareissa kelpaa mulle, ei siinä mitään tartte puhua.
 

Yhteistyössä