Mies ei rakasta.Onko mitään tehtävissä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ollaan oltu yli 13v yhdessä.suhde ollu aina myrskyisä mutta nyt viiminen 6kk ollut vaikeaa.
Mies on toistuvasti hokenut " ei rakasta mua" ei oo tunteita mua kohtaan,ei halua ollenkaan lässytellä,halailla,pussailla.puhunut myös erosta.
Sanonut olevamsa isänsä kaltainen ei puhu eikä pussaa isänsä aika mörökölli erosivat 2v sitten 20v vuoden jälkeen miehen äidistä.
Oon koittanut saada miestä ilman lapsii kahdestaan johonkin mutta ei halua.
Nyt ei halua enään että mennään yhdessä illan viettoihonkaan eli molemmat käyvät omissa menoissaan

Onkohan mitään tehtävissä vai olikohan tää nyt tässä?

Unohtamattakaan että mies ei halua ees yrittää selvittää solmuja auki ja ne pahanee päivä päivältä vaan enemmän.aina ku koitan mennä selvittään niin tiuskii ja huutaa käskee lopettaa jankittamisen
Käskee mua ettiin uutta äijää.
 
vierailija
Ketään ei voi pakottaa rakastamaan, ei edes itseään.
"Tahdon" on jokaisen oma valinta, ja jos miehesi on muuttanut mieltän, eikä tahdo enää, et voi sille mitään.
Valitettavasti.
Vaikka tiedä sitten, mitä elämä on suunnitellut sinua varten? Mitä hienoa ja ihanaa mahtaa odottaa sinua ihan kulman takana?
Jos on selvää, ettei toinen enää rakasta ja tahdo, miksi jäädä anelemaan? Mene ja lähde elämään, nauttimaan sen uusista tuulista, sillä aina voi käydä vielä paremmin! Tsemppiä!
 
vierailija
Huonolta kuulostaa kun ei kahdenkeskinen aikakaan kelpaa ja käskee etsiä uuden miehen. Itsellään jo uusi nainen ehkä? Tärkeää olis että yhteys lapsiin säilyy eron jälkeen.
 
vierailija
Sanoin kyllä miehelle et jos on joku muu niin heivaa mut pois eka ettei tarvi salaa petelehtiä.
Oon vaan ite ihan hajalla rakastan vaikka ollutkin vaikeeta ja mietin jos vaan saisi tästä solmut aukaistua. Mutta toisaalta mies sanonut mulle niin ilkeitä asioita anteeksi voin antaa mutta en unohtaa.
 

Yhteistyössä