Mies hermostui kun 5 vuotias poika haluaa nukkua siskon vanhalla yömekolla :(

  • Viestiketjun aloittaja hysteeristä
  • Ensimmäinen viesti
hysteeristä
Mies hermostui kun 5 vuotias poikamme haluaa nukkua isosiskon vanhalla yömekolla poika ihasteli mekkoa ja sisko sen hänelle antoi, mutta mitä tekee isä. Jutteli oikein selkeästi että tuota mekkoa voi pitää kun sen laittaa päälle just ennen kun silmänsä sulkee ja aamulla ottaa pois päältä ennen kun tulee huoneestaan pihalle. Minä puolustin heti lasta, että nyt on kyseessä niin viaton ja harmiton asia. Kyselin että eiköhän poika voi pitää sitä päällään samallatavalla kuin muutkin pitää yöasujaan? Mies oli ehdoton ja korosti vielä että pitäähän sitä jotain tapoja opettaa :(
 
kyläilijä täällä
Minullakin 5v poika joka ajoittain tykkää pitää mekkoja jne. Tykkää kauniista asioista prinsessoista. Tykkää myös miekkailla ja remuta. En olisi huolissani vaikka yömekkoa haluaa pitää. Parempi ettei jää mitään traumoja ettei myöhemmin uskalla olla oma itsensä.
 
hysteeristä
Minullakin 5v poika joka ajoittain tykkää pitää mekkoja jne. Tykkää kauniista asioista prinsessoista. Tykkää myös miekkailla ja remuta. En olisi huolissani vaikka yömekkoa haluaa pitää. Parempi ettei jää mitään traumoja ettei myöhemmin uskalla olla oma itsensä.
Juuri tuota olen yrittänyt miehelle sanoa että pilaa asenteella lapsen itsetunnon. Pitää minua vain kierona kun en kasvata pojasta äijää...minusta miehen ajattelu ei ole kovin aikuismaista.
 

Yhteistyössä