Mies käynyt katselemassa facessa entistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies oli tuossa muinoin tapahtumassa jossa oli jutellut naisen kanssa jonka kanssa on tapaillut, ja on käynyt sen jälkeen katselemassa hänen Facebook sivujaan. Mitä mieltä olisitte asiasta? Haittaisiko asia teitä?
 
vierailijaddd
Tosi monihan varmaan tuota tekee ja minäkin saatan katsoa. Ei se tarkoita että kaipaisi takaisin tms. Mutta joo, ainahan tuollainen saattaa vähän harmittaakin.
 
vierailija
Toki ymmärrettävää, että pahoittaa mielen jos tuollaisen saa selville. Mutta olen minäkin joskus käynyt katselemassa muutaman entisen facea. Uteliaisuutta kai. Ei todellakaan sen takia, että olisi jotain kiinnostusta häntä kohtaan. Toisaalta mäkin varmaan pahoittaisin mieleni, jos saisin selville miehen tekevän tällaista. Melko ristiriitaista. Ei sun varmasti tarvi sen takia olla huolissaan :)
 
jepsistä
Vetäisin pultit, ottaisin heti eron... Eiku. Vittu mitä väliä ja ketä edes kiinostaa stalkata miehensä tekemisiä? Jos ei voi luottaa niin lähde menemään.
Peesaan. Välitän ja rakastan mut ei vois vähempää kiinnostaa urkkia toisen puhelinta,tietokoneen selaushistoriaa yms. Kattelkoon
exän yms. kuvia,Facebook sivuja ja saa kysellä kuulumisia. Mä luotan mieheeni.
 
vierar
Minä olen myös käynyt katsomassa muutamankin entisen poikaystävän profiilia. En todellakaan haikaile kummankaan perään, mutta oli hauska kurkata mitä heille nykyään kuuluu. Jos mieheni tekisi samoin, ei haittaisi ollenkaan. Luotan häneen ihan täysin, samoin kuin hän minuun.
 

Yhteistyössä