Mies loukkasi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Veljeni on aika sairas ja menossa pian leikkaukseen. Veljelläni on kasvaimia, on nuori kolmekymppinen. Veli antoi vanhan hyllyn meille. Kotona mieheni tokaisi mulle, että "sun veljes on niin laiska, ei sitten voinut ruuvata tätä auki" Siis hylly mahtui ihan hyvin pakuun.

Mä suutuin miehelleni ja aloin itkemään. Olen tosi herkällä päällä, koska tuleva leikkaus on vaativa ja vaarallinenkin. Ärsytti, että mies haukkui laiskaksi, vaikkakin vitsailemalla. En tiedä reagoinko turhaan, mutta loukkaannuin tästä. Mitä mieltä te olette?
 
vierailija
Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu. Oma veljeni on parikymppinen ja häneltä on jo muutaman kerran leikattu kasvaimia ja lisää leikkauksia on varmuudella tulossa.

Minusta tulee niin herkkä veljeä kohtaan varsinkin silloin kun leikkaus lähestyy. Meillä mies ei ole sanonut mitään mistä loukkaantuisin mutta pari tuttua on joskus sanonut jotain vähän typerää josta olen pahoittanut mieleni. Eikä hekään varmaan tahallaan, mutta itse sitä on niin herkällä ettei kestä rakkaasta kiltistä veljestä sanottavan tai vitsailtavan mitään. Vaikka minunkaan veli ei itse olisi varmasti moksiskaan niin pienistä sanomisista, niin itse ei vaan kestä että joku toinen arvostelee häntä.
Toivottavasti sinunkin mies nyt oppi yhdestä kerrasta, että tietää mistä ei kannata nyt paljon tehä tuollaisia heittoja.
Ja voimia sinulle, on noi jutut läheisillekin raskaita.
 

Yhteistyössä