Mies oli sitten ottanut tatuoinnin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Typerä mies :( Minun nimeni eli vaimon nimen tatuoinut ihoonsa eikä ole mikään ihan pieni tatska. Ikinä en olisi uskonut miehen hankkivan tatuointia. Kun tapasimme hän inhosi tatskoja ja sanoi ettei koskaan sellaisia hanki. Kysyin miksi, niin mies sanoi että haluaa osoittaa rakkauttaan minulle näin, on kaunis ele jne. Minä olen eri mieltä ja pelkään ettei jää ainoaksi tatuoinniksi. Itse en pidä merkatuista miehistä. :( Puolivuotta sitten olin eroamassa miehestäni, niin nyt hän tekee näin. Käynkö turhaan kuumana?
 
vierailija
Miehesi iho on vissiin hänen omansa ja hän saa siihen ottaa niin monta tatuointia kuin lystää.
Olisit otettu! Hän rakastaa ja välittää susta niin paljon, että on antanut itsensä noin merkitä.

Hölmö nainen
 
vierailija
Vaistosi varmaan asian. Kyllä miehetkin osaa aavistella asioita, joskaan ei useinkaan niin hyvin kuin me naiset (anteeksi yleistys…). Siis olit jättämässä miestäsi hänen siitä tietämättä? Miksi mies ei tiennyt? Ettekö keskustelleet asiasta?
Menetin hermoni mieheeni erään riidan jälkeen, siksi en kertonut hänelle mitään. En puhunu hänelle, että jättäisin hänet. Olin ajatellut jättää miehen niin että kaikki tulee puun takaa.
 

Yhteistyössä