mies pettää, en saa kiinni siitä :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
eli otsikossahan tilanne jo tulikin.
pitkä parisuhde takana, ylämäkiä ja alamäkiä samoin.
ok-parisuhde, tämän eteen ollaan tehty töitä.
lapsia on, nuorimmat pieniä, esikoinen jo kouluikäinen.
nyt olen ollut helmikuusta saakka ihan satavarma että miehellä on toinen nainen, välillä huomioi kyllä minua tosi hienosti ja perhe-elämä menee ihan ok.

tämä syö minua oikeasti.
siis miehen mielestä olen vainoharhainen, itseni mielestä pääsisin puolet helpommalla jos vain voisin heittäytyä tähän meidän suhteeseen ja olla välittämättä tuosta varmasta uskosta siitä toisesta naisesta. mutta siis tämä on todellista ja väitän että mies oikeasti mua vedättää (ensimmäistä kertaa lähes 20 vuoteen).

tää epävarmuus hajottaa :(
 
vierailija
semmoset pienet eleet on muuttuneet: puhelimeen tulee viestejä sieltä/täältä/tuolta ja niihin vastaillaan hyvin yksityisesti. työmatkoilta ei enää soitella ja viestitellä kuten ennen. omat menot ja hankinnat on kasvaneet uusiin mittasuhteisiin. mun mielipiteellä ei oo väliä enää niinkuin ennen. mulle ei kerrota asioita enää niinkuin ennen. (joku muu kuulee asiat ennen mua, luulen minä.)

välillä on seksiä joka ilta välillä 2 viikon tauko sen jälkeen kun on tullut töistä pahalla tuulella, ja joo, töissä ei oo kuulemma tapahtunut yhtään mitään eikä oo mitään kerrottavaa.

öisinkin tulee viestejä, välillä.
mun mies on alkanut harrastaa paljon kaikkea uutta ja liikkua uusissa porukoissa näiden myötä.
mut pahin on silti se tunne, et se ei kerro mulle enää niitä asioita mitä se kertois normaalisti. mitä se on syöny tänään, mitä on tapahtunu matkalla töihin tai mitä vaikka pena on sanonu.
ehei, nyt se haluaa tehdä asiat asioina, helposti ja simppelisti ja ilman puheita.

oon kysynyt suoraan, se kieltää. argh. mä hajoon!
 
vierailijahh
semmoset pienet eleet on muuttuneet: puhelimeen tulee viestejä sieltä/täältä/tuolta ja niihin vastaillaan hyvin yksityisesti. työmatkoilta ei enää soitella ja viestitellä kuten ennen. omat menot ja hankinnat on kasvaneet uusiin mittasuhteisiin. mun mielipiteellä ei oo väliä enää niinkuin ennen. mulle ei kerrota asioita enää niinkuin ennen. (joku muu kuulee asiat ennen mua, luulen minä.)

välillä on seksiä joka ilta välillä 2 viikon tauko sen jälkeen kun on tullut töistä pahalla tuulella, ja joo, töissä ei oo kuulemma tapahtunut yhtään mitään eikä oo mitään kerrottavaa.

öisinkin tulee viestejä, välillä.
mun mies on alkanut harrastaa paljon kaikkea uutta ja liikkua uusissa porukoissa näiden myötä.
mut pahin on silti se tunne, et se ei kerro mulle enää niitä asioita mitä se kertois normaalisti. mitä se on syöny tänään, mitä on tapahtunu matkalla töihin tai mitä vaikka pena on sanonu.
ehei, nyt se haluaa tehdä asiat asioina, helposti ja simppelisti ja ilman puheita.

oon kysynyt suoraan, se kieltää. argh. mä hajoon!

Ararrggghhh todellakin! Kuulostaa tutulta, mä epäilin pitkään kunnes tein valeprofiilista Facebookiin ja kappas, se vastaa siihen... Viestitettiin vaikka ja kuinka, läheteltiin jopa erittäin intiimejä kuvia (olin ottanut kuvat netistä) ja tadaa, kiinni jäi. Nykyään yksin niin yksin ja itkee minulle. Minä tulin uskoon ja sain kuin uuden perheen seurakunnasta. Meillä ei luojalle kiitos ole yhteisiä lapsia.
 
bvcxZ
Mikset voi vain yksinkertaisesti kysyä esim. kuka lähettää yöllä viestejä. Sen jälkeen pyydä näyttämään viesti. Jos ei voi näyttää niin sano ettet usko. Normaali mies, jolla on puhtaat jauhot pussissa, näyttää viestin ennemmin kuin aiheuttaa rakkaalleen epäluuloja.
 

Yhteistyössä