Miesystävä karkoitetaan suomesta?? APUA!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miesystäväni joutui vankilaan 1,5 vuodeksi. Hänet karkotetaan maasta sitten, kun hän on kärsinyt rangaistuksensa. :( Olen ajatellut, että jos menisimme naimisiin ja saisimme lapsen, niin peruutettaisiinko karkotus??
 
vierailija
Miesystäväni joutui vankilaan 1,5 vuodeksi. Hänet karkotetaan maasta sitten, kun hän on kärsinyt rangaistuksensa. :( Olen ajatellut, että jos menisimme naimisiin ja saisimme lapsen, niin peruutettaisiinko karkotus??
Miksi joutui linnaan, pedofiliasta vai raiskauksesta? Sovitte toisillenne kyllä hyvin. Oletko harkinnut sitä, että vankilan jälkeen muutatte miehenne kotimaahan, se olisi paljon helpompaa ja paljon järkevämpääkin.
 
vierailija
Jos päätös karkoituksesta on jo,ette voi perua sitä edes naimisiin menolla tai lapsella. Vaikka kaikki kuvittelee,että suomeen on helppo vain jäädä asumaan,niin siinä ovat kyllä väärässä ja karkoitus on tarkoitus,valittevaa aloittajalle.
 
vierailija
Meillä on kuule ihan omastakin takaa noita vatipää rikollisia, joten ihan oikein, että karkotetaan. Mee sä sen ukkos mukana sinne sen kotimaahan, et taida säkään ihan täysillä käydä.

Teini hutsu vietteli, jumalauta jos olis mun lapsesta kyse, niin tappaisin sun ukkos paljain käsin ja sä saisit elämäs löylytyksen.
 

Yhteistyössä