Mihin aikaa on soveliasta tulla ovelle pimpottaa ovikelloo

  • Viestiketjun aloittaja monelta
  • Ensimmäinen viesti
Vierailjat
Nooh varmaan siinä 9-11 aikoihin riippuu paljon haettavan lapsen vanhemmista. Itse muistan lapsuudestani kun kaverini hakivat mua ulos leikkimään joskus jopa 7 aikaan aamulla eivätkä vanhempani oikeen tykänneet siitä kun saagtoivat vklp olla vielä nukummassa ja haluaisivat aamutoimet tehdä ihan rauhassa.
 
Soittaapi ensin. No meillä kyllä välillä ramppaa pimpottelemassakin. Mielellään vasta klo 11 jälkeen kiitos!
 
vierailija-virkku
Tuohan nyt ihan riippuu perheestä, jollekin kuten meille saa tulla yhdeksältä, sovitusti jo aiemmin, mutta toisille vasta puolilta päivin. Me olemme aamuvirkkuja, joten enemmän olen huolissani, kun eivät illalla tahdo lähteä kotiin ihmisten aikoihin :)
 
viera s
Meillä kuopus herättää aamuisin 6-7, että ihan koska vaan sen jälkeen ovikello saa soida.

Esikoisen päästän naapurin aamu-unista ystävää hakemaan puolilta päivin.
 
viera s
Meillä kuopus herättää aamuisin 6-7, että ihan koska vaan sen jälkeen ovikello saa soida.

Esikoisen päästän naapurin aamu-unista ystävää hakemaan puolilta päivin.
 
monelta
Itse ole sitä mieltä,että korkeintaan n 11 aikaa saisi mennä pimpottelemaan. Ja ihan siksi kun meillä 4v. poika on sekä ilta- että aamu-uninen ja vetelee tosi pitkiä yöunia ja heräilee vasta n 10 aikaa näin lomalla. Nytkin on nukkunut jo tunnin :D

Naapurin 4v. poika on järjestään lähes joka aamu tuossa ovella ovikellon napissa kiinni 8-9 välillä, Pimpottelee ja ränkyttää kahvaa jos heti ei kerkee avaamaan.

Nyt olen jo ollu valmiiki kytiksellä ja avaamassa ovea valmiiksi sanoakseni sen saman,että meillää vielä poika nukkuu ja hän tulee sitten sinua hakemaan.

Olen sanonut pojalle ja pojan äidlle,että josko tulisi myöhempää ku meillä poika vielä nukkuu, mut ei.

Jokseenkin ärsyttvää
 

Yhteistyössä