Mihin käyttäisin Mascarpone-juuston?

Kyy
Ostin elämäni ensimmäistä kertaa sitä kun olin niin monessa herkullisen kuuloisessa reseptissä nähnyt sen ainesosana. Nyt en kuitenkaan onnistu löytämään niitä reseptejä eikä mieleen tule mitään mihin tuon juuston käyttäisin. Ehdotuksia?
 
TIRAMISU
(HUOM! tämä pitää väsätä päivää ennen aiottua tarjoilua)

Tiramisu on yksi maukkaimmista italialaisista jälkiruoista. Juustokakku / torttu maistuu hyvin kahvin tai jälkiruokaviinin kanssa - tahi ihan sellaisenaankin. Tämä resepti on 12:lle annokselle..

Näitä tarvitset:


Pohja

4 huoneenlämpöistä munaa (iloisen kanan vähintäinkin)
1,5 dl hienoa sokeria
1 dl vehnäjauhoja
3/4 dl perunajauhoja
1 tl leivinjauhoja

Kostutus

1,5 dl vahvaa kylmää kahvia
(0,5 dl kahvilikööriä)

Täyte
250 gr valutettua maitorahkaa (1 prk)
4 huoneenlämpöistä kananmunan keltuaista (edelleen niitä iloisen kanan)
2 dl tomusokeria
0,5dl konjakkia tai mantelilikööriä (amarettoa)
200 gr mascarpone -tuorejuustoa (myös muu maustamaton tuorejuusto, esim Hovi käy)

Päälle
Kaakaojauhetta

Ja hommiin:


Ennenkuin alat tekemään pohjan taikinaa, laita maitorahka esim. kahvinsuodattimeen valumaan - tarkoituksena on saada rahkasta ylimääräinen neste mahdollisimman hyvin pois. Valumiseen menee hyvinkin tunti, pari ellei enemmänkin. Joten aikaa tämän tortun tekemiseen menee..

Pohjan tekeminen

Vaahdota munat ja sokeri kovaksi, valkoiseksi vaahdoksi.
Sekoita kuivat aineet keskenään ja siivilöi vaahdon sekaan.
Levitä taikina korkeareunaiselle uunipellille leivinpaperin päälle.
Paista uunissa 225 asteessa 5 - 7 minuutin ajan. Ole tarkkana paiston kanssa, taikina saattaa palaa hyvinkin nopeasti pinnalta karrelle..

Kumoa kypsä pohja leivinpaperille jolle olet ripotellut vanilijasokeria ja irrota paistopaperi. Helpoimmin kumoat paistetun pohjan ottamalla pellistä ja leivinpaperin kulmista yhtaikaisesti kiinni paistinlapuilla - itsesi puoleisesta reunasta - nosta pelti pystyyn ja käännä koko lätty sokeroidun leivinpaperin päälle.. (toivottavasti sait selkoa näistä seikkaperäisistä selosteista).

Täytteen tekeminen

Vatkaa keltuaiset, tomusokeri ja alkoholi kovaksi vaaleaksi vaahdoksi.
Vatkaa vaahdon joukkoon valutettu rahka ja tuorejuusto.

Tortun kokoaminen

Leikkaa torttupohja kahteen yhtäsuureen osaan, laita toinen puolikas mielellään suhteellisen korkeareunaiseen vuokaan. Kostuta pohja kylmällä vahvalla kahvilla pullasudin avulla. Levitä kostutetun pohjan päälle täytettä reilusti - älä pihtaa, mutta muista kuitenkin että päällekin jää täytettä.. Laita täytteen päälle toinen torttupohja, kostuta se vastaavalla tavalla kuin alempikin. Lisää loput täytteet ja levitä tasaiseksi kerrokseksi esim. muovisen nuolijan avulla. Täyte leviää lämpimänä suhteellisen hyvin - siksi korkeareunainen vuoka. Huomaat kyllä jos teet tätä torttua..

Laita valmiiksi koottu torttu jääkaappiin ja anna sen mehustua seuraavaan päivään. Ripottele valmiin tortun päälle juuri ennen tarjoilua runsaasti kaakaojauhoa (esim. siivilän läpi).

TIRAMISU
2,5 dl vahvaa kahvia
0,5 dl likööriä, brandya, rommia tai jotain vastaavaa
20 savoiardi- tai Wilhelmiina-keksiä
4 valkuaista
4 keltuaista
1 dl sokeria
500 g Mascarpone- tai Hovi-juustoa
päälle: Van Houten -kaakaota
Dippaa keksit kahvin ja valitsemasi alkoholijuoman sekoitukseen, ja lado kerros niitä vuoan pohjan peitoksi. Vatkaa valkuaiset kovaksi vaahdoksi. Vatkaa keltuaiset vaahdoksi sokerin kanssa, lisää juusto vatkaten ja valkuaisvaahto varovaisesti nostellen. Peitä keksikerros puolella mössöstä. Dippaa loput keksit, lado ne mössön päälle ja peitä lopulla mössöstä. Pane jääkaappiin yöksi. Siivilöi ennen tarjoilua päälle Van Houten -kaakaota.

TIRAMISU
200 g Tiramisu-keksejä (kissankieliä)
250 g Mascarpone-juustoa
3 kananmunaa
2 dl sokeria
2 tl aitoa vaniljasokeria
1,5 dl appelsiinimehua
2 dl vahvaa kahvia
0,5 dl sitruslikööriä tai Amarettoa
kaakaojauhetta koristeluun

1. Erottele munat ja vaahdota munankeltuaiset ja sokeri.
2. Lisää Mascarpone-juusto pienissä erissä.
3. Vaahdota valkuaiset ja lisää varovasti nostellen tuorejuustoseokseen.
4. Sekoita jäähtyneeseen kahviin appelsiinimehu ja likööri.
5. Kostuta keksit liemessä pienissä erissä ja lado juustomassan kanssa kerroksittain 2 l:n vuokaan.
6. Juustomassa jää päällimmäiseksi kerrokseksi.
7. Siivilöi pinnalle reilusti kaakaojauhetta.
8. Anna tiramisun vetäytyä seuraavaan päivään.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Sitähän pääasiassa käytetään jälkiruuissa. Sekota kerman kanssa vaahdoksi ja syö marjojen kanssa :p
Tää vois olla hyvä ja helppo vaihtoehto! :p Ei tarttis alkaa leipoon sen kummemmin mitään kun just viikonlopuksi leivoin ja unohdin käyttää tuon juuston.
 
sos
1l mansikoita tai mustikoita
1dl sokeria
2dl maitoa
2prk mascarpone juustoa
1prk vaniliakastiketta,voi olla myös kermaa yksi purkki.
500g jäätelöä

ensiksi sekoitat jäätelön ja sokerin ja maidon tehosekottimella tai vatkaimella sitten lisäää mascarpone juusto sekaan ja myös kerma, mutta jos laitat vaniliakastiketta niin silloin älä sekoita sitä maidon ja sokerin sekaann.kun kaikki on sekotettu niin laitat aineet sopivaan purkkiinn ja laita mansikat päälle sitten voit laitta vaniliakastikkeen mansikoiden päälle ja myös itse olen mastanut tätä suurta herkkua ja lisäsin siihen mysliä päälle vaniliakastikkeen kera. pippuriakin kokelin mutta sitä en suosittelle kauheasti,jos et pidä tulisesta niin älä todellakaan laita pippuria.lopuksi nauti se ulkona sateisella ilmalla jotta sAde loppuisi kun maistat suurta herkkua sade loppuu.kokeilin sitä itse ja se toimi suurenmoisesti alkoipas aurinkokin paistamaan täydeltä taivaalta kokeile ...KOKEILE IHMEESSÄ.!
 
missu:D
Alkuperäinen kirjoittaja sos:
1l mansikoita tai mustikoita
1dl sokeria
2dl maitoa
2prk mascarpone juustoa
1prk vaniliakastiketta,voi olla myös kermaa yksi purkki.
500g jäätelöä

ensiksi sekoitat jäätelön ja sokerin ja maidon tehosekottimella tai vatkaimella sitten lisäää mascarpone juusto sekaan ja myös kerma, mutta jos laitat vaniliakastiketta niin silloin älä sekoita sitä maidon ja sokerin sekaann.kun kaikki on sekotettu niin laitat aineet sopivaan purkkiinn ja laita mansikat päälle sitten voit laitta vaniliakastikkeen mansikoiden päälle ja myös itse olen mastanut tätä suurta herkkua ja lisäsin siihen mysliä päälle vaniliakastikkeen kera. pippuriakin kokelin mutta sitä en suosittelle kauheasti,jos et pidä tulisesta niin älä todellakaan laita pippuria.lopuksi nauti se ulkona sateisella ilmalla jotta sAde loppuisi kun maistat suurta herkkua sade loppuu.kokeilin sitä itse ja se toimi suurenmoisesti alkoipas aurinkokin paistamaan täydeltä taivaalta kokeile ...KOKEILE IHMEESSÄ.!
nuo ei kyllä passannu yhtään yhteen ,tein ja muutin vähäsen ohjetta..
 
susanna
Alkuperäinen kirjoittaja sos:
1l mansikoita tai mustikoita
1dl sokeria
2dl maitoa
2prk mascarpone juustoa
1prk vaniliakastiketta,voi olla myös kermaa yksi purkki.
500g jäätelöä

ensiksi sekoitat jäätelön ja sokerin ja maidon tehosekottimella tai vatkaimella sitten lisäää mascarpone juusto sekaan ja myös kerma, mutta jos laitat vaniliakastiketta niin silloin älä sekoita sitä maidon ja sokerin sekaann.kun kaikki on sekotettu niin laitat aineet sopivaan purkkiinn ja laita mansikat päälle sitten voit laitta vaniliakastikkeen mansikoiden päälle ja myös itse olen mastanut tätä suurta herkkua ja lisäsin siihen mysliä päälle vaniliakastikkeen kera. pippuriakin kokelin mutta sitä en suosittelle kauheasti,jos et pidä tulisesta niin älä todellakaan laita pippuria.lopuksi nauti se ulkona sateisella ilmalla jotta sAde loppuisi kun maistat suurta herkkua sade loppuu.kokeilin sitä itse ja se toimi suurenmoisesti alkoipas aurinkokin paistamaan täydeltä taivaalta kokeile ...KOKEILE IHMEESSÄ.!
min käytin vähemmän joitakin aineita esim:jäätelöä 200g ja sit myös mascarpone juustoa laitoin puol purkkii enkä enmpää.ja maidon vaihdoin maustamattomaan jugurttiin.
 
anniiina
Alkuperäinen kirjoittaja sos:
1l mansikoita tai mustikoita
1dl sokeria
2dl maitoa
2prk mascarpone juustoa
1prk vaniliakastiketta,voi olla myös kermaa yksi purkki.
500g jäätelöä

ensiksi sekoitat jäätelön ja sokerin ja maidon tehosekottimella tai vatkaimella sitten lisäää mascarpone juusto sekaan ja myös kerma, mutta jos laitat vaniliakastiketta niin silloin älä sekoita sitä maidon ja sokerin sekaann.kun kaikki on sekotettu niin laitat aineet sopivaan purkkiinn ja laita mansikat päälle sitten voit laitta vaniliakastikkeen mansikoiden päälle ja myös itse olen mastanut tätä suurta herkkua ja lisäsin siihen mysliä päälle vaniliakastikkeen kera. pippuriakin kokelin mutta sitä en suosittelle kauheasti,jos et pidä tulisesta niin älä todellakaan laita pippuria.lopuksi nauti se ulkona sateisella ilmalla jotta sAde loppuisi kun maistat suurta herkkua sade loppuu.kokeilin sitä itse ja se toimi suurenmoisesti alkoipas aurinkokin paistamaan täydeltä taivaalta kokeile ...KOKEILE IHMEESSÄ.!
hyvä oli tarvitsin aika ison purkin.
 
leipuri
Alkuperäinen kirjoittaja sos:
1l mansikoita tai mustikoita
1dl sokeria
2dl maitoa
2prk mascarpone juustoa
1prk vaniliakastiketta,voi olla myös kermaa yksi purkki.
500g jäätelöä

ensiksi sekoitat jäätelön ja sokerin ja maidon tehosekottimella tai vatkaimella sitten lisäää mascarpone juusto sekaan ja myös kerma, mutta jos laitat vaniliakastiketta niin silloin älä sekoita sitä maidon ja sokerin sekaann.kun kaikki on sekotettu niin laitat aineet sopivaan purkkiinn ja laita mansikat päälle sitten voit laitta vaniliakastikkeen mansikoiden päälle ja myös itse olen mastanut tätä suurta herkkua ja lisäsin siihen mysliä päälle vaniliakastikkeen kera. pippuriakin kokelin mutta sitä en suosittelle kauheasti,jos et pidä tulisesta niin älä todellakaan laita pippuria.lopuksi nauti se ulkona sateisella ilmalla jotta sAde loppuisi kun maistat suurta herkkua sade loppuu.kokeilin sitä itse ja se toimi suurenmoisesti alkoipas aurinkokin paistamaan täydeltä taivaalta kokeile ...KOKEILE IHMEESSÄ.!

minä kokeilin pippurin kaa ja laitoin siihen sitä vaniliakastiketta lisäksi sekoitin ne vähän niiku yhteen siis pippurin ja vaniliakastikkeenn samaan rasiaann
mutta sade päivään se ei tehonnut siinä kastui vain itse aivan läpimäräksi.
muuten oli hyvää vähensin vähän nuita jotakin aineita ja vähensin aines määräää.
mutta kyllä se maistu hyvälle.
 
sinisussu..
Alkuperäinen kirjoittaja sos:
1l mansikoita tai mustikoita
1dl sokeria
2dl maitoa
2prk mascarpone juustoa
1prk vaniliakastiketta,voi olla myös kermaa yksi purkki.
500g jäätelöä

ensiksi sekoitat jäätelön ja sokerin ja maidon tehosekottimella tai vatkaimella sitten lisäää mascarpone juusto sekaan ja myös kerma, mutta jos laitat vaniliakastiketta niin silloin älä sekoita sitä maidon ja sokerin sekaann.kun kaikki on sekotettu niin laitat aineet sopivaan purkkiinn ja laita mansikat päälle sitten voit laitta vaniliakastikkeen mansikoiden päälle ja myös itse olen mastanut tätä suurta herkkua ja lisäsin siihen mysliä päälle vaniliakastikkeen kera. pippuriakin kokelin mutta sitä en suosittelle kauheasti,jos et pidä tulisesta niin älä todellakaan laita pippuria.lopuksi nauti se ulkona sateisella ilmalla jotta sAde loppuisi kun maistat suurta herkkua sade loppuu.kokeilin sitä itse ja se toimi suurenmoisesti alkoipas aurinkokin paistamaan täydeltä taivaalta kokeile ...KOKEILE IHMEESSÄ.!
oli kyllä hyvän makusta ja helppo tehdä minusta tämä on hyuvä resepti kerroppas tämän nimi että saann tulostaa tämän netistä ja sieltä löytyy varmaan se oikea resepti mää oon sinisussu lähetä siiis mulle tän reseptin ohje.=/sähköpostiin suomi@hotmail.com
 
kaardemumma
Alkuperäinen kirjoittaja sos:
1l mansikoita tai mustikoita
1dl sokeria
2dl maitoa
2prk mascarpone juustoa
1prk vaniliakastiketta,voi olla myös kermaa yksi purkki.
500g jäätelöä

ensiksi sekoitat jäätelön ja sokerin ja maidon tehosekottimella tai vatkaimella sitten lisäää mascarpone juusto sekaan ja myös kerma, mutta jos laitat vaniliakastiketta niin silloin älä sekoita sitä maidon ja sokerin sekaann.kun kaikki on sekotettu niin laitat aineet sopivaan purkkiinn ja laita mansikat päälle sitten voit laitta vaniliakastikkeen mansikoiden päälle ja myös itse olen mastanut tätä suurta herkkua ja lisäsin siihen mysliä päälle vaniliakastikkeen kera. pippuriakin kokelin mutta sitä en suosittelle kauheasti,jos et pidä tulisesta niin älä todellakaan laita pippuria.lopuksi nauti se ulkona sateisella ilmalla jotta sAde loppuisi kun maistat suurta herkkua sade loppuu.kokeilin sitä itse ja se toimi suurenmoisesti alkoipas aurinkokin paistamaan täydeltä taivaalta kokeile ...KOKEILE IHMEESSÄ.!
oli kyllä hyvä resepti mutta laitoin vaan enemmän jätskiii...niin se oli parempi
 
sokker
Alkuperäinen kirjoittaja kaardemumma:
Alkuperäinen kirjoittaja sos:
1l mansikoita tai mustikoita
1dl sokeria
2dl maitoa
2prk mascarpone juustoa
1prk vaniliakastiketta,voi olla myös kermaa yksi purkki.
500g jäätelöä

ensiksi sekoitat jäätelön ja sokerin ja maidon tehosekottimella tai vatkaimella sitten lisäää mascarpone juusto sekaan ja myös kerma, mutta jos laitat vaniliakastiketta niin silloin älä sekoita sitä maidon ja sokerin sekaann.kun kaikki on sekotettu niin laitat aineet sopivaan purkkiinn ja laita mansikat päälle sitten voit laitta vaniliakastikkeen mansikoiden päälle ja myös itse olen mastanut tätä suurta herkkua ja lisäsin siihen mysliä päälle vaniliakastikkeen kera. pippuriakin kokelin mutta sitä en suosittelle kauheasti,jos et pidä tulisesta niin älä todellakaan laita pippuria.lopuksi nauti se ulkona sateisella ilmalla jotta sAde loppuisi kun maistat suurta herkkua sade loppuu.kokeilin sitä itse ja se toimi suurenmoisesti alkoipas aurinkokin paistamaan täydeltä taivaalta kokeile ...KOKEILE IHMEESSÄ.!
oli aivan loistava resepti kirjoitin ylöskin tuon reseptin että voin näyttää sen mun kaverille kun se varmaan haluu sen reseptin sen omaan ravintolaan jälkiruuaksi.kun hän tulee käymään meille jokin päivä .oli niin hyvää .jooo se soitti et se tulee nyt kohta meille kylään annan sen hänelle
 
Toffeekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Sitähän pääasiassa käytetään jälkiruuissa. Sekota kerman kanssa vaahdoksi ja syö marjojen kanssa :p
Tää vois olla hyvä ja helppo vaihtoehto! :p Ei tarttis alkaa leipoon sen kummemmin mitään kun just viikonlopuksi leivoin ja unohdin käyttää tuon juuston.
jep, jep! kokeile!

 
anu
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
TIRAMISU
(HUOM! tämä pitää väsätä päivää ennen aiottua tarjoilua)

Tiramisu on yksi maukkaimmista italialaisista jälkiruoista. Juustokakku / torttu maistuu hyvin kahvin tai jälkiruokaviinin kanssa - tahi ihan sellaisenaankin. Tämä resepti on 12:lle annokselle..

Näitä tarvitset:


Pohja

4 huoneenlämpöistä munaa (iloisen kanan vähintäinkin)
1,5 dl hienoa sokeria
1 dl vehnäjauhoja
3/4 dl perunajauhoja
1 tl leivinjauhoja

Kostutus

1,5 dl vahvaa kylmää kahvia
(0,5 dl kahvilikööriä)

Täyte
250 gr valutettua maitorahkaa (1 prk)
4 huoneenlämpöistä kananmunan keltuaista (edelleen niitä iloisen kanan)
2 dl tomusokeria
0,5dl konjakkia tai mantelilikööriä (amarettoa)
200 gr mascarpone -tuorejuustoa (myös muu maustamaton tuorejuusto, esim Hovi käy)

Päälle
Kaakaojauhetta

Ja hommiin:


Ennenkuin alat tekemään pohjan taikinaa, laita maitorahka esim. kahvinsuodattimeen valumaan - tarkoituksena on saada rahkasta ylimääräinen neste mahdollisimman hyvin pois. Valumiseen menee hyvinkin tunti, pari ellei enemmänkin. Joten aikaa tämän tortun tekemiseen menee..

Pohjan tekeminen

Vaahdota munat ja sokeri kovaksi, valkoiseksi vaahdoksi.
Sekoita kuivat aineet keskenään ja siivilöi vaahdon sekaan.
Levitä taikina korkeareunaiselle uunipellille leivinpaperin päälle.
Paista uunissa 225 asteessa 5 - 7 minuutin ajan. Ole tarkkana paiston kanssa, taikina saattaa palaa hyvinkin nopeasti pinnalta karrelle..

Kumoa kypsä pohja leivinpaperille jolle olet ripotellut vanilijasokeria ja irrota paistopaperi. Helpoimmin kumoat paistetun pohjan ottamalla pellistä ja leivinpaperin kulmista yhtaikaisesti kiinni paistinlapuilla - itsesi puoleisesta reunasta - nosta pelti pystyyn ja käännä koko lätty sokeroidun leivinpaperin päälle.. (toivottavasti sait selkoa näistä seikkaperäisistä selosteista).

Täytteen tekeminen

Vatkaa keltuaiset, tomusokeri ja alkoholi kovaksi vaaleaksi vaahdoksi.
Vatkaa vaahdon joukkoon valutettu rahka ja tuorejuusto.

Tortun kokoaminen

Leikkaa torttupohja kahteen yhtäsuureen osaan, laita toinen puolikas mielellään suhteellisen korkeareunaiseen vuokaan. Kostuta pohja kylmällä vahvalla kahvilla pullasudin avulla. Levitä kostutetun pohjan päälle täytettä reilusti - älä pihtaa, mutta muista kuitenkin että päällekin jää täytettä.. Laita täytteen päälle toinen torttupohja, kostuta se vastaavalla tavalla kuin alempikin. Lisää loput täytteet ja levitä tasaiseksi kerrokseksi esim. muovisen nuolijan avulla. Täyte leviää lämpimänä suhteellisen hyvin - siksi korkeareunainen vuoka. Huomaat kyllä jos teet tätä torttua..

Laita valmiiksi koottu torttu jääkaappiin ja anna sen mehustua seuraavaan päivään. Ripottele valmiin tortun päälle juuri ennen tarjoilua runsaasti kaakaojauhoa (esim. siivilän läpi).

TIRAMISU
2,5 dl vahvaa kahvia
0,5 dl likööriä, brandya, rommia tai jotain vastaavaa
20 savoiardi- tai Wilhelmiina-keksiä
4 valkuaista
4 keltuaista
1 dl sokeria
500 g Mascarpone- tai Hovi-juustoa
päälle: Van Houten -kaakaota
Dippaa keksit kahvin ja valitsemasi alkoholijuoman sekoitukseen, ja lado kerros niitä vuoan pohjan peitoksi. Vatkaa valkuaiset kovaksi vaahdoksi. Vatkaa keltuaiset vaahdoksi sokerin kanssa, lisää juusto vatkaten ja valkuaisvaahto varovaisesti nostellen. Peitä keksikerros puolella mössöstä. Dippaa loput keksit, lado ne mössön päälle ja peitä lopulla mössöstä. Pane jääkaappiin yöksi. Siivilöi ennen tarjoilua päälle Van Houten -kaakaota.

TIRAMISU
200 g Tiramisu-keksejä (kissankieliä)
250 g Mascarpone-juustoa
3 kananmunaa
2 dl sokeria
2 tl aitoa vaniljasokeria
1,5 dl appelsiinimehua
2 dl vahvaa kahvia
0,5 dl sitruslikööriä tai Amarettoa
kaakaojauhetta koristeluun

1. Erottele munat ja vaahdota munankeltuaiset ja sokeri.
2. Lisää Mascarpone-juusto pienissä erissä.
3. Vaahdota valkuaiset ja lisää varovasti nostellen tuorejuustoseokseen.
4. Sekoita jäähtyneeseen kahviin appelsiinimehu ja likööri.
5. Kostuta keksit liemessä pienissä erissä ja lado juustomassan kanssa kerroksittain 2 l:n vuokaan.
6. Juustomassa jää päällimmäiseksi kerrokseksi.
7. Siivilöi pinnalle reilusti kaakaojauhetta.
8. Anna tiramisun vetäytyä seuraavaan päivään.
 
Pikkutumma
Heippa! Onko todella niin, että Marscacapone soveltuu vain ällöön makeaan tiramisuun? Ei käy meijän huushollille ollenkaan:X Eikö olisi antaa mitään muita vinkkejä tämän tuotteen käyttöön, paitsi lusikalla suuhun, namnamnam? Ihanaa syystalvea teille kaikille:)
 
vierailija
Mascarpone sopii erittäin hyvin risottoon. Minä keittelen risottoriisin oikeaoppisesti hitaasti haudutellen, lopuksi lisään silputun ja kuullotetun sipulin ja suppilovahveroita sekä mascarpone juustoa että parmesania. Pinnalle voi ripotella halutessaan rapeaksi paistettuja, talouspaperin päällä valutettuja pekonilastuja. Toimii!
 

Yhteistyössä