Mihin vanha tavara

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kertokaas, mihin saisin noita vanhoja vaatteita (lasten), leluja yms menemään. Itsestä tuntuu niin pahalta ajatus roskiksesta. Ne ovat siis peruskamaa, eivät mitään merkkivaatetta, mutta siistejä ja ehjiä. Ekopisteen laatikkoonko? Saako sinne laittaa esim pehmoleluja. Meillä on pari jätesäkillistä niitä.
 
vierailija
Vie kirpparille... Ei siis itsepalvelu vaan lähinnä hyväntekeväisyys kirpparille kuten lähetystori, pelastusarmeijan kirppis jne.. Paikalliset kierrätyskeskukset. Google is your friend...
 
vierailija
Kertokaas, mihin saisin noita vanhoja vaatteita (lasten), leluja yms menemään. Itsestä tuntuu niin pahalta ajatus roskiksesta. Ne ovat siis peruskamaa, eivät mitään merkkivaatetta, mutta siistejä ja ehjiä. Ekopisteen laatikkoonko? Saako sinne laittaa esim pehmoleluja. Meillä on pari jätesäkillistä niitä.
"Vanha tavara" ei ehkä monellekaan kelpaa.
 
vierailija
Vaihda ilmaiseen rahaan huutonetissä. Vuoden aikana tullut itselleni 500-600e. Ei suuri summa ole, mutta lisä kuitenkin. Onhan siitä oma hommansa ja tarkoititkin ehkä, että mihin voi käydä kippaamassa ilman suurta työtä... Miten kierrätyskeskus?
 
vierailija
Pelastusarmeija
spr:n kontti - täällä ainakin on kirpparin oven sisäpuolella laatikot, mihin voi laitella eri tuoteryhmiin kuuluvia
jotkut hyväntekeväisyyskirppikset hakevat kotoa, jos tavaraa on paljon
 
vierailija
Vaihda ilmaiseen rahaan huutonetissä. Vuoden aikana tullut itselleni 500-600e. Ei suuri summa ole, mutta lisä kuitenkin. Onhan siitä oma hommansa ja tarkoititkin ehkä, että mihin voi käydä kippaamassa ilman suurta työtä... Miten kierrätyskeskus?
Paljon olen myynyt siellä, mutta ei sielläkään perusvaate mene. Olen yrittänyt yksitellen ja pakettina, mutta ei vaan mene. Ja esim tori ei anna laittaa alle euron hintaa, mikä voi vaikuttaa.
 
vierailija
Paljon olen myynyt siellä, mutta ei sielläkään perusvaate mene. Olen yrittänyt yksitellen ja pakettina, mutta ei vaan mene. Ja esim tori ei anna laittaa alle euron hintaa, mikä voi vaikuttaa.
No eihän sitä ole pakko sillä eurolla myydä, vaikka pistäisikin sen hinnaksi. Laita useampi juttu samaan, kukaan ei yksittäisiä euron juttuja jaksa juurikaan ostella.

Torin kauttahan myydään lähinnä noudolla, silloin voi saada saman ostajan ostamaan enemmänkin, kun voi itse valkata ja katsella muuta tarjontaa.
 

Yhteistyössä