mikä auttaa kovaan vatsaan

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja fdg, 16.09.2010.

1. fdg

fdg Vieras

vatsa ihan kovalla. mikä siihen auttaa? juurikaskuitu lisää yritin syödä mutta se ihan järkyn pahaa. mitä muita konsteja oli miten ruokavaliolla saa kovan vatsan pysymään pois? olen keliaakikko

2. auttaa

auttaa Vieras

pellavansiemenet

3. kokeile

kokeile Vieras

Kokeile luumua. Itse tykkään siitä vauvan soseen muodossa, myydään siis ihan pilttipurkissa. Liikunta voi myös auttaa.

4. "vieras"

"vieras" Vieras

Luumu, herneet, magnesium

5. "vieras"

"vieras" Vieras

mulla auttaa ku juon aamulla ihan ensimmäiseksi 5dl vettä ja sitte pitkkin päivää sen vähintään sen litran vielä,mulla oli kans ennen tätä aina maha kovalla,kokeile jos et oo vielä kokeillut.

6. LoveStreet

LoveStreet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.08.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Macrogol ratiopharm on hyvää mutta myös pahanmakuista. Kyllä sen alas saa jos oikeen haluaa ja sekoittaa vaikka johonkin mehuun.

7. s.s

s.s Vieras

talipallo

8. "vieras"

"vieras" Vieras

Vi-Siblin auttaa mulla. 3/4 mitallinen aamull an 1 dl jugurttia sekoitettuna + 2 lasia vettä. Vatsa toimii kerran päivässä, ennen 1-2 krt viikossa.

9. LoveStreet

LoveStreet Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.08.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo ja joskus kokeilin sitä laihdutuslääkettä Allia. Melko hintava mutta takuulla auttaa ummetukseen :D

10. "tipi"

"tipi" Vieras

Mulla ei ole auttanut kuin Levolac nyt raskauden aikana. Pitää muistaa ottaa joka aamu!

11. "mörkö"

"mörkö" Vieras

auringonkukansiemenet autto mulla. kyllä paska lensi.

12. "vieras"

"vieras" Vieras

No kun oletkin keliaatikko, en osaa ehkä auttaakaan, kun oisin ehdottanut paljon vettä ja kuitupitoista ruokaa, mutta mitä sä voit syödä? Sori, en todellakaan tiedä :( Appelsiinissa on paljon nestettä ja kuituja, laittaa vatsan toimimaan.

Jaa tämä sivu