Mikä lempeästi turinoiva setämies poliisista on tullut?

Ihanaa kun poliisi haluaa antaa turvallisen kuvan itsestään, mutta tuntuu että poliisin tärkein tehtävä on olla herttainen Pikku Kakkosen sadunkertoja.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001230151.html

"Se on ollut sellaista suomalaisille tyypillistä nujakointia, kun otetaan vähän ärripurrijuomaa, niin voima alkaa pakottaa ranteessa ja kyynärtaipeessa..."

En meinaa hommata itselleni sakkoja, mutta kyllä ottaisi päähän kun joku poliisisetä lässyttäisi "onkohan sitä rouvaliinilla tullut otettua aamulla liikaa kaurapuuroa kun tuo kaasutassu on himppusen raskas."
Se tuntuisi jo melkein sakolta.
 
...kyllä mulle vaan sais ainakin pikkukakkostella :rolleyes: ( siis kertoa nätinpehmeesti...joillekin pervokeille ihan erikseen korjattuna tota ajatusmallia):cool::p


...mutta ehken tommonen lempeenluja lähestymistapa on kuitenkin se parempi kuin se että ruvetaan topakkana rippisaarnaa pitämään.

Ehkäpä se useamman korkin päälle astunutkin tullee mieluummin hihitellen valtion kyytiin ärripurrijuoneena kuin stanan räkäkänniläisenä...
 
...kyllä mulle vaan sais ainakin pikkukakkostella :rolleyes: ( siis kertoa nätinpehmeesti...joillekin pervokeille ihan erikseen korjattuna tota ajatusmallia):cool::p

...mutta ehken tommonen lempeenluja lähestymistapa on kuitenkin se parempi kuin se että ruvetaan topakkana rippisaarnaa pitämään.

Ehkäpä se useamman korkin päälle astunutkin tullee mieluummin hihitellen valtion kyytiin ärripurrijuoneena kuin stanan räkäkänniläisenä...
No, nykypoliisista saa kimmokkeen olla joutumatta itse maijan takapenkille. Se on kuitenkin lastattu lempeillä setämiehillä. :confused:

Kunnon pidätystilanne se pitää olla, piikkimatto, valot vilkkua, pillit soida ja poliisilla tuoma ilme. (y)

(en kuitenkaan kannata jenkkipoliisien "youmadafakabitch" -tylytystä)
 
No, nykypoliisista saa kimmokkeen olla joutumatta itse maijan takapenkille. Se on kuitenkin lastattu lempeillä setämiehillä. :confused:

Kunnon pidätystilanne se pitää olla, piikkimatto, valot vilkkua, pillit soida ja poliisilla tuoma ilme. (y)

(en kuitenkaan kannata jenkkipoliisien "youmadafakabitch" -tylytystä)
..entäs jos/kun on kaikkiruokanen:cool:

Joo, jenkkilässä on kaikki näemmä överiä, poliisien käytöskin. Ei tommosta öykkäröintiä kuitenkaan kannata ylläpitää..tosin "siipeensä" siellä ovatkin sitten saaneet...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä