Mikä miehiä vaivaa????

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ensin usean viikon yhteydenpitoa ns. koko ajan, pitkiä puheluita, viestejä...
Sitten yhtäkkinen hiljaisuus..
Lukee viestit, ei vastaa.
Miksi pitää käyttäytyä niin huonosti toista kohtaan, ihan kuin toisella ei olisi mitään arvoa.
 
vierailija
No sen kyllä tajusin jo että lopahti, mutta miksi asiat pitää hoitaa niin huonosti? Todella järkyttävää käytöstä yli 30-vuotiaalta ihmiseltä.
Kuten sanoit, tyyppi on huonosti käyttäytyvä. Meitä on moneen junaan.

Itse olin seurustellut lähes vuoden ja kihloihinkin oli menty kuukausi aiemmin, kun mies yhtäkkiä katosi. Asuttin eri paikkakunnilla. Ei ottanut koskaan enää yhteyttä, enkä minäkään perään huudellut, kun paljastui patologiseksi valehtelijaksi. Parempi vain oli päästä niin sairaasta tyypistä eroon kertaheitolla.
 
vierailija
Aiemman tuntemisen perusteella en olisi voinut kuvitella häneltä tällaista käytöstä, monelta muulta kyllä. Onko se niin vaikeaa laittaa vaikka viesti, että sori ei kiinnosta enää tms?
Mietin kokoajan vaan syytä miksi näin,mikä minussa oli vikana yms..
 
vierailija
Syitä voi olla monia, mutta näin miehenä voin kuvitella tilanteen, jossa nainen menee tunteissa kuukausitolkulla edellä. Me miehet tarvitaan aikaa asioiden pohtimiseen ja tulemme tunnetasoissa usein perässä. Vinkkinä voisin antaa sen, että älkää liikaa painostako ja vaatiko vastakaikua. Lähtökohdaksi voisitte naiset ottaa sen, että jos tyypillisesti odotatte vastakaikua tunteisiinne kuukaudessa, muuttakaa kuukausi puoleksi vuodeksi.
 
vierailija
Syitä voi olla monia, mutta näin miehenä voin kuvitella tilanteen, jossa nainen menee tunteissa kuukausitolkulla edellä. Me miehet tarvitaan aikaa asioiden pohtimiseen ja tulemme tunnetasoissa usein perässä. Vinkkinä voisin antaa sen, että älkää liikaa painostako ja vaatiko vastakaikua. Lähtökohdaksi voisitte naiset ottaa sen, että jos tyypillisesti odotatte vastakaikua tunteisiinne kuukaudessa, muuttakaa kuukausi puoleksi vuodeksi.
Noh tuota, minähän en vaatinut mieheltä mitään. Olimme ystäviä. En painostanut mihinkään. En vain ymmärrä tätä kun hän itsekin toitotti sitä kuinka tärkeä ihminen hänelle olen..
 
vierailija
Noh tuota, minähän en vaatinut mieheltä mitään. Olimme ystäviä. En painostanut mihinkään. En vain ymmärrä tätä kun hän itsekin toitotti sitä kuinka tärkeä ihminen hänelle olen..
Vaikka sinä ajattelet, ettet vaatinut mitään, voi toinen kokea, että vaadit. Kommunikaation ongelma. Syitä voi olla muitakin ja todellisen syyt selville vain kontaktoimalla kyseistä ihmistä, esittämällä kysymyksen suoraan ja pohtimalla, onko vastaus aito vai sinun miellyttämiseksi kerrottu valkoinen valhe.
 
vierailija
Vaikka sinä ajattelet, ettet vaatinut mitään, voi toinen kokea, että vaadit. Kommunikaation ongelma. Syitä voi olla muitakin ja todellisen syyt selville vain kontaktoimalla kyseistä ihmistä, esittämällä kysymyksen suoraan ja pohtimalla, onko vastaus aito vai sinun miellyttämiseksi kerrottu valkoinen valhe.
Olen yrittänyt kohtaktoida, sanonut että on vastaus mitä tahansa niin olisi vain rehellinen.. Ei vastaa mitään.
 

Yhteistyössä