Mikä on seksuaalisinta,mitä hoitotyössä voi joutua tekemään ?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No työ työnä, joten oikeastaan mitään en koe seksuaalisena, jos ne ei nyt mitenkään liity itse seksiin. Kyllähän sitä on joutunut esim. ihmisten genitaaleihin koskemaan lääkitessä tai katetroidessa, mutta harvemmin niistä potilaat on mitään nautintoa saaneet. Joskus jollain papparsisella on saattanut pukata pesuissa erektio päälle, mutta asia jää sitten siihen eikä hoitajat siihen millään tavalla reagoi, saati "tee" asialle mitään. Jos pappa haluais itsekseen viedä asian loppuun, niin senkus, mutta mä poistuisin siinä vaiheessa paikalta. Mutta eipä sellastakaan ole kukaan vielä koskaan tehnyt.
 
vierailija
No työ työnä, joten oikeastaan mitään en koe seksuaalisena, jos ne ei nyt mitenkään liity itse seksiin. Kyllähän sitä on joutunut esim. ihmisten genitaaleihin koskemaan lääkitessä tai katetroidessa, mutta harvemmin niistä potilaat on mitään nautintoa saaneet. Joskus jollain papparsisella on saattanut pukata pesuissa erektio päälle, mutta asia jää sitten siihen eikä hoitajat siihen millään tavalla reagoi, saati "tee" asialle mitään. Jos pappa haluais itsekseen viedä asian loppuun, niin senkus, mutta mä poistuisin siinä vaiheessa paikalta. Mutta eipä sellastakaan ole kukaan vielä koskaan tehnyt.
alapesut tietty.
 
vierailija
No ei siinä seksuaalisia ajatella. Kun perseitä pestään, tai muuta alapäässä touhuta.
Et ehkä sinä ajattele, mutta löytyy myös väkeä jotka hakeutuvat lähihoitajaksi nimenomaan siksi, kun ovat pervoja.

Vastaavalla tavalla kuin vaikkapa armeijan upseereista valtaosa on järkiporukkaa, mutta joukkoon mahtuu myös niitä, joiden ammatinvalinnan perusteena oli vallasta ja toisten nöyryyttämisestä humahtuminen sekä sotahulluus.
 

Yhteistyössä