Mikä on sinun tekosyysi nukkua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tarvitse mitään tekosyitä. Minulla on iso unentarve ja haluan nukkua riittävästi, ettei tarvitse kitkutellä päiviä univelkaisena. Vitutti herätä aamulla ennen kuutta tänään, vaikka olen vapaalla. En vain saanut enää unta.
 
Lähihoitaja vanhustyössä
Kolmivuorotyötä tekevänä ihmisenä en tarvitse tekosyitä siihen, että nukun välillä pidempään. Tai jos olen vielä yövuorossa silloin kun kukko kiekaisee, niin kyllä todellakin nukun päivällä.

Mä en ole koskaan tajunnut mitä hienoa on siinä, että nousee mahdollisimman aikaisin aamulla vaikka ei tarvitsisi edes töihin. Mä nousen aikaisin aamulla vain jos mun pitää aamuvuoroon tai mulla on joku meno aamusta. Mä en ole aamuihminen.
 
vierailija
Onneksi täällä ei ole mitään kukkoja kiekumassa.

Nukkua saa silloin kun nukuttaa, jos ei ole jotain muuta velvollisuuksia silloin. Ei nykyään minkään kukonlaulun mukaan elellä.
 
vierailija
Kolmivuorotyötä tekevänä ihmisenä en tarvitse tekosyitä siihen, että nukun välillä pidempään. Tai jos olen vielä yövuorossa silloin kun kukko kiekaisee, niin kyllä todellakin nukun päivällä.

Mä en ole koskaan tajunnut mitä hienoa on siinä, että nousee mahdollisimman aikaisin aamulla vaikka ei tarvitsisi edes töihin. Mä nousen aikaisin aamulla vain jos mun pitää aamuvuoroon tai mulla on joku meno aamusta. Mä en ole aamuihminen.
tosikko! jotkut tykkää nousta varhain, toiset taas mielellään kukkuu kaikki yöt. joku juttu voi olla hienoa vaikka SÄ et sen päälle tajuiskaan ;)
 
Lähihoitaja vanhustyössä
tosikko! jotkut tykkää nousta varhain, toiset taas mielellään kukkuu kaikki yöt. joku juttu voi olla hienoa vaikka SÄ et sen päälle tajuiskaan ;)
Sulla taitaa olla tosikko-sanan merkitys "vähän" hakusessa. :whistle:

Sä et tainnut oikein ymmärtää. Mulle on aivan sama koska muut herää ja onko jonkun mielestä aamuherääminen ihanaa. Mä kerroin miltä musta tuntuu ja musta varhaiset aamut on perseestä. Maailma vain tuntuu rakentuneen niin, että kaikki pitäisi olla aamuvirkkuja ja hyi synti jos haluat nukkua pidempään.
 

Yhteistyössä