Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö teillä ole putkistoissa paineita?
Ei sieltä sitten pitäis vettä tulla lainkaan....?

Kyllä sen pepun saa pestyä pidellä ihan mutkattomasti.:)
Oot vaan rentona asetat pidesuihkun peballe ja hups, tunnet kuinka vesi menee peppuun.:)
No joskus harrastin tätä paljonkin ihan muista syistä ja sain sillä aikaan jatkuvan ripulin. Se vesi kun ei tullut kokonaan ulos vaan jäi pehmentämään sitä seuraavaa ulostekertaa ja oikeasti meni pitkään että sain suoleni korjattua. Jäin tavallaan kierteeseen, jossa jouduin puhdistamaan suolen aina jos piti olla vaikka miehen seurassa koska piereskelin jatkuvasti ja vatsa löysällä. Ei kiitos enää ikinä.
 
No joskus harrastin tätä paljonkin ihan muista syistä ja sain sillä aikaan jatkuvan ripulin. Se vesi kun ei tullut kokonaan ulos vaan jäi pehmentämään sitä seuraavaa ulostekertaa ja oikeasti meni pitkään että sain suoleni korjattua. Jäin tavallaan kierteeseen, jossa jouduin puhdistamaan suolen aina jos piti olla vaikka miehen seurassa koska piereskelin jatkuvasti ja vatsa löysällä. Ei kiitos enää ikinä.
Okei, no toi on varmaan aika yksilöllistä.:)
En osaa ottaa kantaa kun en tiedä mikä on mennyt väärin/on ollut vialla.
 
vierailija
Okei, no toi on varmaan aika yksilöllistä.:)
En osaa ottaa kantaa kun en tiedä mikä on mennyt väärin/on ollut vialla.
Voisikohan liittyä siihen, etten harrastanut sitä peppuseksiä. Joskus olen kokeillut ja peräsuoli on jäänyt ainakin päiväksi auki. Pääsee helposti puhdistettua vaikka sormin. Tosin luulisi siitä pidätysvaivoja tulevan, jos peräsuoli on auki. Mulla siis oli ihan näkyvästi auki.
 
Voisikohan liittyä siihen, etten harrastanut sitä peppuseksiä. Joskus olen kokeillut ja peräsuoli on jäänyt ainakin päiväksi auki. Pääsee helposti puhdistettua vaikka sormin. Tosin luulisi siitä pidätysvaivoja tulevan, jos peräsuoli on auki. Mulla siis oli ihan näkyvästi auki.
Laitatkohan vettä liikaa?
Vaikuttaa kyllä että sulla olis sulkijalihaksessa jotakin ongelmia, jos jää koko päiväks auki.
 
vierailija
Laitatkohan vettä liikaa?
Vaikuttaa kyllä että sulla olis sulkijalihaksessa jotakin ongelmia, jos jää koko päiväks auki.
Olin sillon 16 vuotias. Miehellä oli tosin aika iso. Ei ole vitsi, en usko, että sulkijalihaksessa on ongelmaa. Tosin olin hyvin humalassa ja ilman liukkaria, selvisin siitä todennäköisesti sen humalan voimalla ja menetin neitsyyteni vähän ennen sitä ja kysymättä tyrkkäsi toiseen aukkoon. En ole kovin ylpeä siitä, mutta nuorena olin tyhmä. Sen jälkeen olen harrastanut joskus aikuisena pari kertaa, mutten muista sen tarkemmin jäikö sillon.
 
vierailija
Ja vielä tästä liiasta vedestä...suolihuuhtelussa peräsuoli on enemmänkin liian kiinni, kun vesi ei tule helpolla kokonaan pois. Sormilla joudun avaamaan sulkijalihasta, että vesi poistuu. Voihan olla että peräsuoleni on viallinen, en tiedä.
 
vierailija
Ei kyllä saa meidän talossa. Kylppäriremottien yhteydessä asennettiin vedensäästön takia sellaset pideesuihkut joissa vedenpaine on olematon. Joskus tällä palstalla siitä kirjotinkin että kyllä on typerä uudistus, niin mulle kommentoitiitn vaan että mihin sä sitä vedenpainetta muka tarviit.
Ja siis ihan vaan pesemisen kannalta, ei siksi että olisin laittamassa persiiseen vettä.
 
vierailija
En tajua teitä, peräsuoli pitäisi pestä sisältä asti? Muistan erään dokumentin, jossa eräällä naisella oli addiktio ja pesi päivittäin joka aukkonsa pulloharjalla.
 
vierailija
Ja onko tämä peräsuolen puhdistus suomalainen juttu, koska muualla ei ole edes pideetä. Millä ne peräsuolensa pesee? Sori, en ymmärrä. Jos peräsuoli toimii hyvän ruokavalion kanssa, ei mulla jää ainakaan edes pyyhittävää ulkopuolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Spencer Hastings
En tajua teitä, peräsuoli pitäisi pestä sisältä asti? Muistan erään dokumentin, jossa eräällä naisella oli addiktio ja pesi päivittäin joka aukkonsa pulloharjalla.
MÄ MIETIN SAMAA OHJELMAA. Sit sille tehtiin siedätyshoitoa niin, et se vietiin jonnekin metsän keskelle syömään porkkanaa :D Eli siis kuitupitoista ruokaa, ja sitten sen tehtävänä oli käydä jossain kakalla ja olla sen jälkeen menemättä suihkuun kaivelemaan sitä suoltansa.
 
vierailija
MÄ MIETIN SAMAA OHJELMAA. Sit sille tehtiin siedätyshoitoa niin, et se vietiin jonnekin metsän keskelle syömään porkkanaa :D Eli siis kuitupitoista ruokaa, ja sitten sen tehtävänä oli käydä jossain kakalla ja olla sen jälkeen menemättä suihkuun kaivelemaan sitä suoltansa.
:DD en muista muuta kun sen naisen ja pulloharjat. En tosin tainnut koko ohjelmaa kokonaan edes katsoa.
 

Yhteistyössä