Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!
:unsure:
 
vierailija
Marja Hintikka Live: Peppuseksiä pikkulasten vanhemmille
Maanantai 29.2.2016 klo 22.06

Tämäniltaisen lähetyksen aikana netissä julkaistiin Vanhempien seksikoulun toisen kauden ensimmäinen osa, aiheenaan peppuseksi.

Rätväkästi nimetyssä Kokeile kakkosta -jaksossa opastettiin asiallisesti anaaliseksiin.

Seksikoulun mukaan anaaliseksin on tarkoitus olla kivaa ja tuntua hyvältä. Jos taustalla on huono kokemus, kannattaa edetä hitaasti. Myös anatomia tulee ottaa huomioon.

Seksikoulun jaksossa neuvotaan virittelemään oikeanlaista tunnelmaa keskustelemalla, koskettamalla ja suutelemalla. Anaaliseksin esileikkiin annetaan konkreettiset neuvot ja lisäksi muistutetaan hygienian, liukastuksen ja rentoutumisen tärkeydestä. Kun lämmittelyt on tehty, päästään itse aktiin.

Vanhempien seksikoulussa tarjotaan kuvin varustettuna viisi eri asentoa anaaliseksin harrastamiseen. Mukana on myös kuvissa esiintyvän Saanan ja Riston haastattelu. Pariskunta on tehnyt töitä löytääksen peppuseksin parhaat puolet.

- Päätimme kokeilla sitä, koska meillä on hyvin vahva keskinäinen luottamus, joka on edellytys sille, että uskaltaa mennä seksissä oman mukavuusalueen ulkopuolelle, Risto sanoo.

- Peppuseksi on monipuolistanut seksielämäämme ja mahdollistanut erilaisia kokonaisvaltaisia orgasmeja. Suosittelemme kokeilemaan, Saana rohkaisee.

Marja Hintikka Liven Vanhempien seksikoulun anaaliseksijaksoon on haastateltu myös kliinistä seksologia ja psykoterapeuttia Tarja Santalahtea Väestöliiton Familia Oy:stä.

Vanhempien seksikoulu koostuu neljästä jaksosta, joiden teemat on kysytty yleisöltä. Seksikoulun tarkoituksena on lähentää pikkulasten vanhempia ja muistuttaa siitä, miten tärkeää läheisyys on.

Marja Hintikka Liven Vanhempien seksikoulu löytyy osoitteesta

Marja Hintikka Live

Marja Hintikka Live maanantaisin TV2:lla klo 21.
 
vierailija
Kannattaa maksaa YLE-veroa, niin saa persepanon ohjeita helvetin kalliisti tuotettuna. Oisko seuraava aihe miten pannaan lammasta anaaliin?
Ei kun seuraava aihe on intialaisen tantraseksin aakkoset. Pariskunta istuu lattialla kynttilänvalossa vaatteet päällä ja lähettää eroottia ultraääniaaltoja toisilleen. Sen jälkeen juodaan yhdessä kamomillateetä ja puhutaan rakkauden filosofiasta kosmisessa galaxissa. Loppuhuipennuksena mies ejakuloi ajatuksissaan sateekaaren triangelivärejä jotka nainen vastaanottaa telepaattisesti rakkauden mitokondrioonsa.

On muuten siistiä puuhaa, ei tule edes hiki.
 
vierailija
Kannattaa maksaa YLE-veroa, niin saa persepanon ohjeita helvetin kalliisti tuotettuna. Oisko seuraava aihe miten pannaan lammasta anaaliin?
Marja Hintikka Liven tuottaja Johanna Reen kertoo, että seksikoulun jaksojen aiheet on valittu katsojien pyyntöjen perusteella.

Eilinen Marja Hintikka Liven jakso on herättänyt netissä aikamoisen kohun. Kokeile kakkosta -jaksossa opastettiin asiallisesti anaaliseksiin ja siihen, miten se saadaan tuntumaan hyvältä. Kaikkien mieleen kyseinen jakso ei kuitenkaan ole ollut. Osa Iltalehden kommentoijista on pitänyt aihevalintaa asiattomana.

Ohjelman tuottaja Johanna Reen huomauttaa, että seksikoulu on vain yksi osa ohjelmaa. Seksikoulun aiheet päätettiin fanien toiveiden pohjalta.

- Tämä oli se, mikä heitä kiinnosti.Nyt meillä oli aiheena anaaliseksi, seuraavaksi naisen orgasmi ja siihen liittyen lantiopohjalihasten huolto. Sen jälkeen jakso, jonka nimi on Rakastele, ja lopuksi G-, A- ja U-pisteitä käsittelevä jakso, Reen kertoo.


http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030121200501_vi.shtml
 
vierailija
Anna kun arvaan: sulla on tosi villi seksielämä. :D Mutta koska anaali on saatanasta ja suihinotto helvetistä, niin varmasti tykkäät jostain bukkakesta. :D no vitsi vitsi... onhan se lähetyssaarnaaja tai doggy style tosi rietasta sekin. Olet hurja!
No sulle sitten on varmaan ihan normaalia vaikka paskan syönti ja jalkapallon työntäminen perseeseen? o_O
 
vierailija
Pidän kovasti vaimon pyllystä ja painelen usein hänen aukkoaan, nuuhkin myös. Hän ei kuitenkaan anna työntää sormea pyllyyn, vaikka mieli tekisi. Joskus saan sentin verran painettua sisään niin että saan vähän pyllyn tuoksua sormeen. Hän kuitenkin tykkää kovasti pakaroiden hieronnasta ja pussailen ja pureskelen myös niitä Joskus olen päässyt lipaisemaan kielellä ihan siitä läheltä.
 
vierailijavaan
Ei ole minun röörissä käynyt kuin pari kertaa lääkärin sormi. Siinä minun kokemus eikä kovin kiihottavalle tuntenut. Eikä ole kumppani edes koskaan sinne havitellut.
 
vierailijahhhjh
Eeeeeiiiiiii!!!! Voi näitä lörppäperseitä, Lispetti ei liene ainut? :D Pylly on löysempi kun pimppi, ja käsisuihkulla suolen saa kätevästi pestyä ihan mutkattomasti :D :D :D ou maaai god...
 
Pidän kovasti vaimon pyllystä ja painelen usein hänen aukkoaan, nuuhkin myös. Hän ei kuitenkaan anna työntää sormea pyllyyn, vaikka mieli tekisi. Joskus saan sentin verran painettua sisään niin että saan vähän pyllyn tuoksua sormeen. Hän kuitenkin tykkää kovasti pakaroiden hieronnasta ja pussailen ja pureskelen myös niitä Joskus olen päässyt lipaisemaan kielellä ihan siitä läheltä.
:sick: :poop: Tää viimeistään osoittaa että kakkoseen tuikkiminen on sairasta. Kuka alkuasukas nauttii p*skan hajusta sormessa?

Sen kokemuksen saat kuule ihan kun pidät sormea omassa persröörissäsi.
 
vierailija
Paljon negatiivisia kommentteja sellaisilta jotka eivät ole koskaan edes kokeilleet.
Ihmisiä on erilaisia. Toiset tykkää, toiset eivät. Ei tuo peppuseksi nyt niin tavatonta ole, en oikein käsitä meuhkausta etenkään ennakkoluuloisilta asiasta tietämättömiltä ja kokemattomilta
 

Yhteistyössä