mikä vaivaa turhasta valittajia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija xx
  • Ensimmäinen viesti
vierailija xx
Kuljen koirien kanssa ns.yleiseen metsään(kunta omistaa) koirat on hiljaa, itse olen hiljaa ellei puhelin soi. Tai tyttö ole mukana, sit saatetaan jutella.

Kuljin rivitalon päätypuolelta hiekka tietä , talo on samassa pihapiirissä missä itse asumme. Vanha nainen alkoi huutelee omalta takapihalta että tyttö hei koiran kakat pitää siivota metsästä . Vastasin ärtyneellä äänellä että olen siivonnutkin.

Nainen: Mitä te edes kuljette sinne metsään aina
Minä; omistatko metsän
Nainen:en
Minä:sittenhän asia ei teille kuulu
(miksihän koirien kanssa mennään metsään? Pitäskö ne pissattaa omalle takapihalle)

Kauhea kyttääminen ja jäkätys ihan turhasta asiasta ja tuo nainen ei edes koskaan ole ollut metsässä niin että olisin nähnyt joten mitä se häntä häiritsee
 
Osalla vanhoista naisista ei oo elämää.

Mulle soitti eilen yksi. Kehtasi urputtaa siitä, kun ostamamme remppakohteen piha näyttää niin epäsiistiltä. Siis kun se on hänen lapsuutenkotinsa ja tekee kuulemma oikein pahaa...

Mitäs vittua sit möi kämppänsä jos haluaisi sen pihaa yhä tuunata?
 
vierailija xxx
En vaan käsitä sitä miksi sitä tekemistä ei sitten voi hankkia jos on yksinäisyys syynä sitäpaitsi kun nuoria syytetään huonosta käytöksestä niin minusta nuorilla ei oikeasti ole niin törkeetä käytöstä kuin joillakin vanhoilla ja vanhojen oletan kykenevän ottamaan muutkin huomioon

Oli kuinka tahansa pahaolla niin ei sitä kuulu kaataa toisten ihmisten niskaan ärsyttää turhasta valitustrn kuuntelu
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
En vaan käsitä sitä miksi sitä tekemistä ei sitten voi hankkia jos on yksinäisyys syynä sitäpaitsi kun nuoria syytetään huonosta käytöksestä niin minusta nuorilla ei oikeasti ole niin törkeetä käytöstä kuin joillakin vanhoilla ja vanhojen oletan kykenevän ottamaan muutkin huomioon

Oli kuinka tahansa pahaolla niin ei sitä kuulu kaataa toisten ihmisten niskaan ärsyttää turhasta valitustrn kuuntelu
Olen sama mieltä, että turha valitus on vastenmielistä eikä kenenkään tule kaataa pahaa oloaa toisten niskaan.
Sen sijaan minun lienee helpompi ymmärtää vanhenevan ihmisen kyvyttömyys luoda uusia suhteita ja "keksiä tekmistä".
Itse mangun kysymyksiä kakspplus-palstalla :D
 
Aapeelle sen verran vielä, että kannattaa mennä esittäytymään oikein kädestä pitäen. Ja esitellä koirat myös. Ja huikata aina iloiset "heit" kun vastedes kuljette ohi. Saattaa ääni kellossa muuttua...
 

Yhteistyössä