Miksi ihmiset eroaa?!?!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi luoja mitä sontaa, ihan oikeasti.
Ei ole. Katsoppas miten typeriä juttuja sekä täällä että Vauva AV:llä kysellään. Suurin osa niistä kysymyksistä hoituisi sillä, että nainen menee ja kohtaa miehen, puhuu asioista ja sopii asiat. Oma asiansa on se, että täällä tuntuu olevan vallalla sekä "miesvihaajat" että moniavioisuuteen uskovat (promiskuiteettiin uskovat) ihmiset. En jaksa uskoa, että täältä saisi oikeanlaista perspektiiviä kysymyksiinsä, vaikka kuinka haluaisi.

Itsellenikin tulee välillä tunne tämän palstan juttuja lukiessa, että olen epänormaali, kun uskon yksiavioisuuteen, kunnioitan naisia ja haluan keskittyä elämässäni muuhun kuin uusien suhteiden hakemiseen.

Onneksi tämä palsta ei edusta koko maailmankuvaani, mutta toisille se voi sitä edustaakin. Siksi aion jatkaa kyseenalaistamista, että edes jotain keskitietä löydetään näihin "jätä se sika"-juttuihin.
 
vierailija
Ei ole. Katsoppas miten typeriä juttuja sekä täällä että Vauva AV:llä kysellään. Suurin osa niistä kysymyksistä hoituisi sillä, että nainen menee ja kohtaa miehen, puhuu asioista ja sopii asiat. Oma asiansa on se, että täällä tuntuu olevan vallalla sekä "miesvihaajat" että moniavioisuuteen uskovat (promiskuiteettiin uskovat) ihmiset. En jaksa uskoa, että täältä saisi oikeanlaista perspektiiviä kysymyksiinsä, vaikka kuinka haluaisi.

Itsellenikin tulee välillä tunne tämän palstan juttuja lukiessa, että olen epänormaali, kun uskon yksiavioisuuteen, kunnioitan naisia ja haluan keskittyä elämässäni muuhun kuin uusien suhteiden hakemiseen.

Onneksi tämä palsta ei edusta koko maailmankuvaani, mutta toisille se voi sitä edustaakin. Siksi aion jatkaa kyseenalaistamista, että edes jotain keskitietä löydetään näihin "jätä se sika"-juttuihin.
Näin ihmiset tekeekin.
 
Kuka jaksaa vääntää sivukaupalla jostain miksi erotaan!!

Eroja on ollut aina ja tulee oleen, mitä hiton väliä sillä on mikä siihen on syynä. Ne jotka eroavat, niillä on taatusti siihen joku syy eivätkä he nyt ihan muuten vaan eroa.
Jos ei ole jonkun asian tms takia parisuhteessaan onnellinen, miksi pitäisi olla yhdessä, oli se syy sitten mikä tahansa.
Aina ei saa parisuhdetta "kuntoonkaan" vaikka kuinka haluaisi tai vaikka kuinka hakisi siihen "apua".
 
vierailijatartar
Ei ole. Katsoppas miten typeriä juttuja sekä täällä että Vauva AV:llä kysellään. Suurin osa niistä kysymyksistä hoituisi sillä, että nainen menee ja kohtaa miehen, puhuu asioista ja sopii asiat. Oma asiansa on se, että täällä tuntuu olevan vallalla sekä "miesvihaajat" että moniavioisuuteen uskovat (promiskuiteettiin uskovat) ihmiset. En jaksa uskoa, että täältä saisi oikeanlaista perspektiiviä kysymyksiinsä, vaikka kuinka haluaisi.

Itsellenikin tulee välillä tunne tämän palstan juttuja lukiessa, että olen epänormaali, kun uskon yksiavioisuuteen, kunnioitan naisia ja haluan keskittyä elämässäni muuhun kuin uusien suhteiden hakemiseen.

Onneksi tämä palsta ei edusta koko maailmankuvaani, mutta toisille se voi sitä edustaakin. Siksi aion jatkaa kyseenalaistamista, että edes jotain keskitietä löydetään näihin "jätä se sika"-juttuihin.
Täällä tulaan raskaaksi pyyhkeistä, laitetaan kuusenneulaset vessanpöntöön, ostelaan kelluvia rusinoita jne. ja sä perustat tietosi elämästä ja ihmisistä näiden palstojen juttujen perusteella :D
 
  • Tykkää
Reactions: Armor Sisu Kallio
Ei ole. Katsoppas miten typeriä juttuja sekä täällä että Vauva AV:llä kysellään. Suurin osa niistä kysymyksistä hoituisi sillä, että nainen menee ja kohtaa miehen, puhuu asioista ja sopii asiat. Oma asiansa on se, että täällä tuntuu olevan vallalla sekä "miesvihaajat" että moniavioisuuteen uskovat (promiskuiteettiin uskovat) ihmiset. En jaksa uskoa, että täältä saisi oikeanlaista perspektiiviä kysymyksiinsä, vaikka kuinka haluaisi.

Itsellenikin tulee välillä tunne tämän palstan juttuja lukiessa, että olen epänormaali, kun uskon yksiavioisuuteen, kunnioitan naisia ja haluan keskittyä elämässäni muuhun kuin uusien suhteiden hakemiseen.

Onneksi tämä palsta ei edusta koko maailmankuvaani, mutta toisille se voi sitä edustaakin. Siksi aion jatkaa kyseenalaistamista, että edes jotain keskitietä löydetään näihin "jätä se sika"-juttuihin.
Ihanko oot yhteen miesvihaajaan palstalla törmänny?
 
tsädäääm!
Täällä tulaan raskaaksi pyyhkeistä, laitetaan kuusenneulaset vessanpöntöön, ostelaan kelluvia rusinoita jne. ja sä perustat tietosi elämästä ja ihmisistä näiden palstojen juttujen perusteella :D
"Onneksi tämä palsta ei edusta koko maailmankuvaani, mutta toisille se voi sitä edustaakin"

Osaatko lukea? Hän juuri sanoi että EI perusta.

Ja kyllähän nämä palstat hieman kertovat mikä ihmisiä tänäpäivänä noin harrastuksinaan kiinostaa. Trollaaminen ja tyhmien kysymyksien esittäminen. Toiset vain ihan oikeasti ovat kasvaneet tynnyrissäkin.
 
Huh mikä vuodatus :D. Varmasti raskasta teille nuorille jos kehittelette mielessänne mielikuvitustuotteita siitä minkälainen ihmisestä tulee kun vanhenee. Eipä ihme että olette niin aggressiivisia vastaukissanne. Kyllä se siitä vielä selkenee :).
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista jne.

Mua ihan aidosti säälittää, jos ja kun vanhalla ihmisellä ei ole mitään muuta "valttikorttia" kuin ikä. Numerot.
Noh, kivelle on vaikea kylvää.
 
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista jne.

Mua ihan aidosti säälittää, jos ja kun vanhalla ihmisellä ei ole mitään muuta "valttikorttia" kuin ikä. Numerot.
Noh, kivelle on vaikea kylvää.
Mä luulen, että toikin on luonteesta kiinni. Jokun mielestä vanhemmat ovat ihan vitun tyhmiä ja sit kun ehtii itse aikuiseksi, ovat iäkkäämmät ikivanhoja kalkkiksia ja nuoremmat tyhmiä ipanota ja sit kun on eläkkeellä ei niistä nuoremmista oo enää mihinkään.

Jonkun mielestä taas muiden mielipiteet ovat mielenkiintoisia ja niistä voi jopa oppia.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
tsädäääm!
Mä luulen, että toikin on luonteesta kiinni. Jokun mielestä vanhemmat ovat ihan vitun tyhmiä ja sit kun ehtii itse aikuiseksi, ovat iäkkäämmät ikivanhoja kalkkiksia ja nuoremmat tyhmiä ipanota ja sit kun on eläkkeellä ei niistä nuoremmista oo enää mihinkään.

Jonkun mielestä taas muiden mielipiteet ovat mielenkiintoisia ja niistä voi jopa oppia.
Juu, kyllä se on huomattu, että monat lapsetkin ovat paljon "kehittyneempiä" ajatusmaailmaltaan kuin monet aikuiset. Ja niin ees... Eipä se ikää katso, Ehkä tietyt elämän "murrosvaiheet" tulee kuitenkin kaikille aikalailla samanikäisinä. Tai niin. En tiijä.
 
vierailija
Ota nyt huomioon 200 000 vuoden historia! En ole kovin vakuuttunut siitä, että viimeisen 10-20 vuoden aikana kehittynyt individualismi olisi kovinkaan hyvä asia ihmisille.

Jos katsot vaikka masennustrenejä, pahenevat ne päivä päivältä (nyt masennuslääkkeitä syö joka 5.). Samoin monet muut aivoihin liittyvät asiat menevät huonoon suuntaan. Esimerkkinä aspergersyndrooma on lisääntynyt 119 prosenttia vuosien 2000 ja 2010 välillä.
Mutta mistä tiedät, että nuo johtuvat millään muotoa parisuhteesta? Päinvastoin, nuorilla ongelmat ovat lisääntyneet eniten, ja he eivät vielä ole parisuhteissa.

Masennus ym mielenterveysongelmat ja taudit voivat johtua ympäristömyrkyistä, kemikaaleista, liiallisesta vapaa-ajasta, fyysisestä laiskuudesta tai mistä vain.
 
Mä luulen, että toikin on luonteesta kiinni. Jokun mielestä vanhemmat ovat ihan vitun tyhmiä ja sit kun ehtii itse aikuiseksi, ovat iäkkäämmät ikivanhoja kalkkiksia ja nuoremmat tyhmiä ipanota ja sit kun on eläkkeellä ei niistä nuoremmista oo enää mihinkään.

Jonkun mielestä taas muiden mielipiteet ovat mielenkiintoisia ja niistä voi jopa oppia.
Jep, osa ihmisistä halveksuu koko ikänsä nuorempiaan ja/tai vanhempiaan.

Se vaan tuntuu absurdilta, kun ei sillä keskustellessa ole juuri väliä. Hyvän keskustelun kun voi saada aikaiseksi vaikka 10- tai 80-vuotiaan kanssa.

Mutta noh, kai se on selviö, etteivät kaikki vanhat(kaan) ole viisaita tai lähelläkään sitä - ja jotkut on jo lapsena viisaampia kuin toiset koskaan. :D
Niinkuin kirjoitin, kivelle on mahdotonta kylvää (persoonajuttu tosiaan).
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis

Yhteistyössä